***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

haha zo cato ook weer aanwezig ja erg zijn we vandaag he
ben ik ook helemaal mee eens dat we elkaar alleen maar berichtjes op die hyves zetten en niets ovet zwanger worden enzo op de eigen, heb ook veel mensen uit het dorp en de buren en familie in me vrienden daar wil ik het graag geheim voor houden dat we bezig zijn haha zitten wat van die roddel tantes tussen dat iedereen het dangelijk weer

toevallig, heb gister ook het bed verschoond en wil ook mijn haar gaan verven...
gewon weer een tintje donkerder,ben lichter geworden van de zon, dus moet weer even bijgekleurd woren.

cato: eerder verfde me tante me haar wel eens maar doe het nu nooit meer je blijft bezig bah haha geen zin meer aan dus doe het niet weer pas als ik grijs wordt en hoop dat dat nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duurt haha.

Hej Hannes haha ja tis wat met ons he .
oh wat vervelend dat jeer zoveel last van hebt,hoop dat de pijn minder wordt ..
sterkte er mee ...

Liefs mij

Naam        
Leeftijd
Ronde  

NOD                  
Kindje
Bijzonderheden

Bezoek             vk of gyn

November

Greet85
23
8
10-11
1                                  

lesy87
21
2
14-11
1

Waterman86              
22
10
18-11
1

Cato85        
23
2
18-11
1

1986Anne
22
2
25-11
1

December

Turtle3
22
2
03-12
1

Doossie
22
18
??-12
1

Hannes86
22
4
??-12
1 na mk

Overtijd

Niemand.

Zwanger

Uitgerekend

Bloemetje85
23
4
-
1
17 april 2009

24-10
om 13.40u

JMV20
23
5
-
2
27 juni 2009

Banner Bloemetje:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Greet:

Wie nog meer???

Hoi,
Zo zit ik eerste gemiste aflevering van gtst te kijken, staan er weer aantal berichten bij.

Hihi, leuk hoor, ik heb ook gekleurd haar. Maar nu al vier maanden niet meer gedaan, haha, word ook zichtbaar hoor

Liefs

greet je hebt al bijna je nod spannend .... bij mij duurt het nog zo lang moet eerst nog flink klussen ahhaha en dan weer flink wachten ...maarja het is weer bijna weekend kijken wat we dan gaan doen is altijd afwachten.. gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?

Liefs mij

@Lesy; ikke,ikke ikke.

25okt ga uit van 28 dagen.

xx

zo verfje zit erin nu wachten,hihi

haha lesy nieuwe hobby gevonden?? banners maken....... Bedankt lieverd vind hem mooi!!!
Hey hannes daar ben je!!!! wat gaan ze nu doen met die cyste laten ze hem gewoon zitten??? vervelend zeg dat je zo n pijn hebt bahbah. en wat willen ze aan de hand van bloed en plasje gaan onderzoeken??
bloemetje voelt de baby, ik dacht dat je dat al eerder kon voelen?????? apart of niet??
nee verf me haar nooit.... toch een beetje boerin achtig?!?!?!?!!?  haha

kus

Terug
Bovenaan