***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Slimme Baby's

Twee ouders zitten op te scheppen over de intelligentie van hun zoontjes.
Zegt de ene: "Mijn zoon kon met 8 maanden al lopen."
Zegt de ander: "O ja, de mijne was zo intelligent om zich te laten dragen!"

IKEA

Wat betekent IKEA?
Idioten Kopen Echt Alles.

Snelheid

Wat is het toppunt van snelheid?
- Tongen met een mixer.
- Zo snel rondjes om de tafel rennen dat je iets op je eigen rug kan schrijven.

Bruine verrassing

Loopt een vrouw door het bos en ziet een kuikentje helemaal onder de poep. "Ach gatsie", denkt ze, pakt een papiertje uit haar tas en veegt het kuikentje schoon en vervolgt haar weg. Even later weer een kuikentje onder de poep: "Nou ja zeg!"
Zo goed en zo kwaad als het lukt veegt ze het arme kuikentje weer schoon en ze loopt verder.
Komt er een man met zijn broek omlaag achter een boom vandaan.
Vraagt hij: "Heeft u toiletpapier?"
Zij: "Helaas nu niet meer."
Hij: "Nou, dan maar weer een kuikentje."

Heerlijk hé hannes dat gevoel, je hart een sprong maakt als je hem ziet!! Jij beschrijft het zo mooi!!! Geniet ervan....

Doegie..........

Dag greet!!! Geniet van je man hihi.
Hannes, fijn dat je dat nog hebt zeg! Ik ben ook nog steeds verliefd op de mijne. Ow dat is zo heerlijk, het voelt nu echt of heb ik hem een hele week niet gezien!! Erg hé haha. Hmm moet nog even boven stofzuigen. We eten gelukkig lekker makkelijk vandaag...een soepje en baggette broodjes.

Die moppen werken wel verslavend hoor haha, maar het is voor het goede doel hé

Hoi Hannes,

Je verwoord het inderdaad erg mooi. Is erg fijn om bij je mannetje in zn armen te liggen, mis ik hier ook, vaak ben ik s avonds zo moe dat ik al vroeg op bed lig, en dat dus erg weinig gebeurd hier. En nu is hij ok weer hele tijd bezig, dus hoop dat die van mij ook snel binnenkomt.

Fijn weekend Greet, hehe, nee hoor, jij ook geen dingen doen die ik nooit zou doen he,

liefs

Het is ook gewoon echt zo'n heerlijk gevoel. We zijn ook echt samen gelukkig.
Nu maar eens even me toonbaar gaan maken en dan naar m'n paps.
Heerlijk.. Voel me echt weer een stuk beter. Het heeft me goed gedaan even langs
te komen bij jullie. Lekker even getheeleutert met jullie. Al zie ik jullie niet dan. Tot snel.
Veel liefs en knuffels.. xx

YESS over een kwartiertje is mijn lieve man weer thuis. Meiden ik ga er nu ook echt vandoor, zal alvast even een lekker bakje thee maken met wat lekkers erbij.
Geniet van jullie weekend hoe lang het duurd ;-)
Misschien ff tot morgen.
Liefs lesy....

Zit net de krantjes te kijken, en oohh heb zin om naar de blokker te rennen, daar hebben ze toch weer gezellig dingetjes.. Wil ook nog een nieuwe trui. Dus zo gauw ik me beter voel... Weten jullie wel wat ik ga doen.. Haha.. Shoppen. Nou meiden, fijne avond en tot morgen denk ik. Liefs x

Terug
Bovenaan