***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Hey meiden,

Wat een geklets zeg!!!
Ik ben het beu buiten dus ben er maar mee gestopt.
Moet toch ook alweer over 1,5 uur werken daar heb ik echt geen zin in maakt me chaggie!!
Ik weet dat ik een erg drukke route heb en dus wel eens laat thuis kan zijn.
Heb geen tijd gehad voor boodschappen dus eet ik maar wat ik in de vriezer had en dat zijn picolinies of hoe je dat ook schrijft.

Heb last van me nek en me rug van al dat gesjouw!!

Oh jah die feestdagen heb er echt zin in.
Heb bij de supermarkt al een hoop van die winter geuren gekocht met kaneel en heb die over heel het huis verspreid vind dat heerlijk ruiken en zo kom ik al een beetje in de stemming.

Nou ga maar eens zo eten....

Smakelijk iedereen alvast!!

Hoi,

Turtle,
Eindelijk gestopt buiten, nu ff rustig he meid, en straks werken, snap dat je daar geen zin in hebt, hopelijk ben je niet al te laat thuis.
En morgen ook weer aan schuur werken, of dan niet?

En die geuren, heerlijk he, vind ik ook super, deze week waren er bij lidl van die etherische oliën te koop, wat je ergens indoet met kaarsje onder. heerlijk is dat. Ook met van de lekkere geurtjes, heerlijk, heb ik nu vaak aanstaan als ik me ellendig voel, ga me toch wat beter voelen dan.

Wou net douchen, ja gaat niet, elektriciteit stond uit, dus enkel koud water, mocht heel snel van vriend ff vijf minuten, aah niet genoeg, ga er straks weer onder, last van buik en bekken, en wil eens half uur onder dat water staan, of op grond zitten met douchekop in mn handen, pfff, hehe, ff relaxen, heb ik wel ff nodig.

Meiden tot morgen of maandag.

x

Hey bloemetje,

Ja heerlijk is dat he zo lang onder de douche staan. Al is het maar om op te warmen. Ik sta er zelf ook altijd lang onder maar dat komt meer omdat ik eerst shampoo, cremespoeling en dan zeep gebruikt en dat duurd dan wel even.

Nee morgen niet aan die schuur werken, we gaan lekker met zijn 2tjes zwemmen. Bij center parks hier in de buurt dat is erg leuk daar.

Verheug me al op dat warme water. Ik zeg altijd: 'ik ben niet gemaakt voor dit koude weer pff het lijkt wel min 10 graden' Mijn vriend zegt dan altijd: nee min 20. Met zon blik van wat bende nou weer aan het mouwen.

Maar ja ik ben half indisch!! ( niet te zien he ) dus ik ben dat warme weer 'gewend' stroomd door mijn bloed zeg ik altijd!!
En omdat hier nu heel de dag de deur open staat is het in huis maar 14 graden brrr echt heel koud vind ik.

Ik ga nu lekker mijn pizzatjes eten...

he lieve meiden...

ben ik ook weer na een week hard werken..
ben wel erg kapot nu dus ff gauw typen en dan lekker languit op de bank.
vriend lief is avondje pokeren dus kan lekker genieten van de bank, mag ook wel dacht ik na een werk   week van 48 uur en een hele huishouding erbij.
vriend lief heeft vandaag heel lief beide auto's gewassen dus daar was ik wel heel blij mee.
voor de rest heeft hij ook de hele dag gewerkt. .
wou van het weekend lekker van hem gaan genieten want hij gaat volgende week voor een weekje aan het werk in duitsland dus zie ik hem ook niet....hij balen want dan is onze spannende week..maja het is niet anders.
ik zal hem wel bellen als het nodig is met goed of slecht nieuws.

@bloemetje .....wat ellendig zeg dat je er zo veel last van hebt en vooral omdat je dan ook nog eens hele dagen alleen thuis zit..bah. ik zou echt gek worden hoor.

@zal het niet weten wie de vraag erin heeft gezet over sinterklaas...maar wij gaan altijd bowlen met het hele gezin..dat vind bij ons iedereen leuk en lootjes trekken vinden er bij ons maar 2 van de 9 leuk dus ja dan doen we maar wat anders.....
maar we krijgen in ieder geval 1 kado voor sinterklaas want dat is mijn zwager die dan terug komt uit afganistan....dus mooier kado kun je niet krijgen,.
ik vind kerst ook altijd zo gezellig lekker lichtjes en kaarsjes aan...en dan het  ETEN njam njam.....ik hoop alleen wel dat ik dit jaar een briefje kan inleveren met wat ik wel en niet mag hebben ..  ik hoop het zo en ook heel erg voor de andere meiden vooral omdat er voor deze maand nog geen zwangeren zijn...
nou ik ga nu even genieten van de bank en zijn kussens haha en ik zie/spreek jullie snel weer....

PRETTIG WEEKEND

kussies

Hey lieve forummertjes..
Ik kom even spieken. M'n mannetje staat even onder de douche.
Hij moet helaas weer gaan werken zo. Ik kruip weer op tijd m'n bed in.
Morgen gaan we eventjes naar m'n ouders en met m'n nichtjes sinterklaas
kijken. Leuk hoor.
Liefs en slaap lekker xx

Jeetje wat hebben jullie wat afgekletst!  Goed zeg!

Heb nu helaas geen tijd om het allemaal bij te lezen. Moet zometeen een ochtend bij een (pony)wedstrijd zitten. Dus daarom zit ik voor een keer om half 7 op zondag achter de pc hahaa! Moest ook nog even mijn mail checken, dus dan maar even snel spieken

@Bloemetje: wauw een echt buikje!! Dat is zo gaaf, want dan kan iedereen het ook zien haha! En dan is het "echt". Althans, zo lijkt het me dan.

@Greet: mooi, dan is het opgelost  Kunnen we weer vrolijk verder

@Lesy: hmm... ja zou wel op het lijstje willen staan, maar dan kan ik nog geen ronde etc aangeven. Dat doe ik dan straks (vanmiddag) wel even.

Oow ja ik heb nog een tip! Heb gisteren de Ikea gids erop nageslagen en daar hebben ze echt leuke dingen voor slechts een prikkie! Ik weet wel waar ik in ieder geval even ga kijken straks. Nu las ik alleen net iets over de Ikea haha

Goed, kga nu maar snel wat eten en dan hup in de auto naar de manege. Al die schattige ponymeisjes van een jaar of 6 ontvangen straks. Zo leuk! En dan die ponies.. je zou het moeten zien

Hoi Meisje,

Wat zit jij er vroeg achter vandaag. Haha. Maar leuke dag voor de boeg dus.
Heerlijk is dat he, dat je kan doen waar je zoveel plezier in hebt.

En ja, het word nu echt zichtbaar. Is wel leuk, en laatste dagen is ie weer meer aan het groeien denk ik, bandenpijn, pff, af en toe is dat ook niet prettig, wanneer je draait in bed. Met gapen, hehe, met heel veel dingen dus, maar ja, dan weten we wel weer dat alles goed is. Ook borsten worden deze week weer pijnlijker.

Durf trouwens voorzichtig te zeggen dat het beter gaat. Kan iets langer lopen, en heb wat minder pijn, tegen de middag komt pijn wel weer opzetten, omdat je, ja, toch weer meer gaat lopen en doen, maar het gaat nu redelijk.

Verder geen nieuws hier, rustige zondag houden.

x

Goedemorgen dames,

Hopelijk allemaal lekker geslapen?
Hier wel hoor, heb de eerste twee feestjes van het weekend achter de rug en vanmiddag de laatste. Heb netjes mn glaasjes water gedronken en was BOB dus kon zowieso niet drinken.
@waterman; Heb je een voorgevoel meis, over hoe het deze maand gaat aflopen?

Mijn mannetje is vandaag de hele dag op stap, hij ging naar Ajax-Psv dus ik mag mezelf vermaken en vanmiddag dus alleen naar verjaardag,das wel saai hoor!

kus

Terug
Bovenaan