***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Hoi,

2 maanden overtijd? Hoe laat je die overtijd gaan? Haha, wij redden dat niet hoor, eieren over de datum laten gaan.
Maar, geen idee of je je daaraan moet wagen.

meisje,
jij kan dus ook niet goed tegen ziekenhuislucht, bah, vies is dat he, grrr. vind het ook maar smerig, kom er liever niet, haha, word nog wat in april he, als ik er dan moet liggen, hihi word ook eerst keer in een ziekenhuis in nederland, ben erg benieuwd hoe dat is om hier in nederland in een ziekenhuis te liggen.

Haha, er zit er eentje te schoppen hier. Vooruit mama, eten verder maken, hihi.
Nou meiden, fijne avond.

xx

@ lesy

zijn je eieren 2 maanden  overtijd...?
JALOERS!!

haha ik ben daar niet zo van hoor.
Als iets een dag over datum is gooi ik het gelijk weg.
Mijn vriend zegt altijd doe niet zo moeilijk kan best nog wel.
Ik zeg staat niet voor niets een datum op ( al weet ik dat die datum de uiterste verkoopdatum is ).

Maar eieren moet je mee uit kijken voor salmonella dus ik zeg NIET DOEN!!!!

ah cato jouw moet ik hebben !! Hoelang duurde jou opknap periode???hihi weet ff niet hoe ik anders moet zeggen!! Ja lachen doet vreselijk zeer!! Ruim twee dagen in het zkh brr ook niet alles wilde persee naar huis!! Thuis kan ik ook rustig doen toch!! Oh rapporten schrijven, heb respect voor een juffrouw hoor poeh poeh. welke klas heb jij??
@meisje gaaaf zo n commode leuk hey!! Nou hoop wel dat ik sneller opknap dan je moeder ben het nl nu al spuugzat!!
@lesy ja heb bijna me ei, maar heb er niets aan  kzou niet weten hoe ik moet klussen op dit moment......... En die eieren gadsie meis hoe kunnen die zover over de datum komen?????? ik zeg weggooien.....

deze kus is speciaal voor Hannes

Eetsmakelijk allemaal

Turtle, je bezorgd mij de slappe lach!!!  Was het maar waar!! Hahaha....
Nee ik gebruik ze toch maar niet. Ik bewaar ze wel voor enge mannen die aan de deur komen, heb ik wat om te gooien haha :p

Ahh arme greet, niet kunnen klussen? Is het zo erg meis? Balen!!!

Meisje, jij hebt anders ook van die  lekkere verhalen over placenta's enzo!
Ik sta hier te koken hoor ;-)

xxxx

@Lesy: die zou ik niet eten hoor, daar kan je volgens mij goed ziek van raken... heb je niet een supermarkt in de buurt?

Jeetje meiden wat maken jullie een hoop mee zeg.
De één een blinde darm onsteking en de ander valt van de trap (sterkte ermee allebei)
Ik hou het allemaal maar rustig, want ik lig hier ziek op de bank (ben snot verkouden)
Ik ga straks lekker tv kijken en heb al lekker een visje gegeten.
Nou meiden tot snel weer en voor de meiden die nog gaan klussen, veel plezier !!!

quote: Iesy87 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-11-2008 17:59:29'));

Turtle, je bezorgd mij de slappe lach!!!  Was het maar waar!! Hahaha....
Nee ik gebruik ze toch maar niet. Ik bewaar ze wel voor enge mannen die aan de deur komen, heb ik wat om te gooien haha :p

Ahh arme greet, niet kunnen klussen? Is het zo erg meis? Balen!!!

Meisje, jij hebt anders ook van die  lekkere verhalen over placenta's enzo!
Ik sta hier te koken hoor ;-)

xxxx

Ow kijk! Goed zo  

Haha ja die paardenplacenta is eigenlijk heel schoon hoor. Is gewoon een groot dik vlies. Bij mensen ziet het er dacht ik uit als een homp vlees, dat is dan weer minder smakelijk  Sorry!

Nou wij hebben alweer gegeten, snel he? Had een heel makkelijke bonenschotel, nog lekker ook. Met gehakt en spekjes erdoor heen, hmmm!

Ja van die commode is inderdaad handig en lekker retro!
Zat toen straks weer een uitzending van Babyboom te bekijken en daar deed een aanstaande moeder heel vrolijk behang op de lades van de commode. Van die streepjes: recht aan de onderkant en zijkanten en aan de bovenkant met van die bollingen geknipt. Volgens mij snapt nu nog niemand hoe het er dan uit ziet.. of wel? Bollingen, halve rondjes zeg maar. En dan niet de hele lade beplakt, maar de helft ongeveer, zodat je nog wel een stuk wit hout zag. Nou ja.. lekker duidelijk weer, maar dat zag er ook erg leuk uit! Nu heeft onze commode dan geen lades maar van deuren.

@Greet; ow gosh! Had er helemaal niet aan gedacht dat je nu niet kunt klussen.. wat balen!

Hallo forumvriendinnetjes,
Dankjewel voor jullie lieve berichtjes.. Ik weet nog steeds eigenlijk niks, mag nog voorlopig niet werken of iets inspannends doen. De cyste heeft geen vaste vorm meer, waardoor het wel lijkt alsof hij kleiner is geworden. Moet nu de pijnstillers afbouwen en kijken wat voor pijn ik dan nog heb. Nou ja, het komt er dus op neer dat ik pijn moet lijden en af moet wachten...

Als afleiding zijn we vanmiddag maar even naar de stad geweest en heb ik een nieuwe trui gekocht en een langer jurkje.. Heb ook gelijk even gekeken of er een buikje in past...

Jullie hebben het hier wel weer volgekletst he.. Topic 3 maar openen..
Tja en wanneer ben je de allerliefste.. Haha.. We zijn vast voor een persoon allemaal de allerliefste...Maar Lesy, pas op, Niet ons Greet zo pesten...!!

Liefs x

Terug
Bovenaan