***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Heey Hannes meis!! Ben heel blij dat je er weer bent...Hmm je weet nog nix? Ik hoop dat je gelijk hebt, dat de cyste kleiner is geworden en hoop uiteindelijk dat ie helemaal verdwijnt. Wanneer verwachten ze dat ie weg is? Moet je dan weer terug voor controle? Ow echt spannend meis...En pijnstillers afbouwen, bah...maar misschien valt de pijn wel wat mee? Ik hoop het echt! Vanmiddag ook nog lekker wezen shoppen. En al rekening gehouden met een kindje in de toekomst hihi, ja daar let ik ook wel een beetje op hoor. Kan geen kwaad ;-)
Ja topic 3 inderdaad, pff het gaat hier echt snel! Niet normaal meer, vind je niet?
Okeej beloofd, ik zal greet deze week niet meer plagen :p

Kus lesy.....

@hannes dus je bent er niet wat mee opgeschoten, hé toch vind het echt vervelend zeg. bah. Hopelijk word tie inderdaad kleiner. Moet je binnenkort weer terug?Fijn ff de stad in geweest groot gelijk, jezelf een keer verwennen!! Bedankt dat je t voor me opneemt hihi.... En sterkte hoop echt dat de pijn meevalt.
@lesy maar nu moet je toch is vertellen hoe je aan eieren komt die twee maand over de datum zijn? vind dat nl best bijzonder.... die meuren toch het huis uit!!!Ja want die wond mag dus niet openspringen nou kheb t gevoel dat tie af en toe al open barst dus laat staan met sex hebben!! en heb er trouwens ook echt geen behoefte aan kvoel me gewoon blllllllllllllllll
@meisje lekkere verhalen heb jij ja!! Snap wat je bedoeld met de commode!! Heb die afleveringen van babyboom ook gevolgd vond het zoo leuk!!
@ready hihi net of verkouden zijn niet vervelend is!! En lekker aan de vis mjammie!!
@anne die dionne vind ik best grappig. Snap echt niet hoezo die kelly zo over de zeik is telkens pfff vermoeiend voor jezelf!! Die marco zijn echt grappig vind ik. Ben wel erug benieuwd wie er gaat winnen!!
@bloemetje cbml is echt grappig!! als je je verveeld terug kijken!!
@cato je geeft ze toch niet een te laag cyfer hé die arme kindertjes!

Lieve schatjes fijne avond!! Ik kruip dalijk me bedje in met een boek en ga slapen.

Dikke kus Greet

Nou ik was dus een baldzijde vergeten te lezen.. Oeps.. Jeetje kletstantes..
Weet echt niet meer precies wat iedereen gezegd heeft..
En Lesy.. Niet alleen deze week niet meer, op z'n minst 2 weken!!

Bloemetje, ik zou inderdaad graag dat buikje van jou willen hebben.En nu je baby je al kan horen.. Heerlijk gelukkig gevoel moet dat geven. Als ik dat zo lees, wordt ik ook wel weer een beetje vrolijk.

Greet, jeetje wel even schrikken en dankjewel voor je speciale kus.. Hoelang moet je nu thuis blijven.. Ik weet wat het is, en bloem ook, en het wordt niet leuk!!!
Maar wens je veel beterschap meis.. Ik had je echt gemist...

Meisje, leuk dat je een commode hebt gevonden.. Misschien kun je ons wat foto's sturen. We hebben hier ook een hyves.. Bloemetje kan je vast de link wel even geven. Ik ben daar niet zo'n held in, daar kan je dan van alles posten, is wel handig. En zien we ook je gezicht... De meeste weet ik al hoe ze eruit zien alleen van de laatste nieuwkomers nog niet.

Ready, leuke bijnaam. Ik ben ook wel ready.. Haha.. Het is hier gezellig druk, en klets maar lekker meer, hoe meer zielen hoe meer vreugd..

Maar als de kiste niet kleiner was of weg was, dan zouden ze me idd daarhouden, omdat ze hem dan weg gingen halen, nu het lijkt alsof hij wegtrekt, moet ik weer gewoon afwachten..

Het is hier vandaag ook shit weer geweest, flinke hagelbuien en harde wind..

Liefs x

Jaa meiden, we zijn al toe aan deel 3! Hebben we hier geen kletsprijs mee verdiend ofzo? Ik weet niet meer wie het me vroeg dacht greet, ik heb groep 7 en moet inderdaad al die dingen als rapporten schrijven in mijn eigen tijd doen, vind dat niet zo heel erg hoor, vind het leuk om de kinderen een mooi persoonlijk rapport te kunnen geven.

Bij mij duurde het herstel van mn blinde darmontsteking alles bij elkaar denk ik zo'n week of 2. Toen voelde ik me een stuk beter en was ik inderdaad ook niet meer zo bang dat de wond open zou gaan. Raad je dan inderdaad ook niet aan om te klussen hoor,geloof niet dat het erg goed voor je is op dit moment. Maar dat zul je zelf ook wel voelen. Jammer van deze ronde maar ja jij kan er ook niets aan doen.
Niet dat ik na twee weken weer zo fit als een hoentje was ik voelde het litteken nog wel. Jij zult misschien ook wel zo'n mooie grote ritssluiting hebben nu? Of hebben ze het bij jou wel met kleine littekentjes kunnen doen?

@Hannes; Nou meid, ik hoop voor je dat het met de pijn mee zal vallen. Want dat gun je niemand natuurlijk. Houd ons op de hoogte he,meid!

kus

Hoi,

Lesy,
je ziet meid, haha, de rest weer stuk slimmer dan mij he.
Nee, hihi, gewoon nieuwe kopen, misschien kleiner doosje?
Haha, voor de enge mannen aan de deur, zie je die zo vaak dan?
Ooh, sterke belofte, benieuwd of je je daaraan kan houden, haha. Succes ;-)
Turtle,
haha, je reactie, twee maanden overtijd, jaloers, hihi. leuk.
maar je hebt gelijkt, heb ik niet aan gedacht, salmonella zit er makkelijk in.

Meisje,
leuk die commode, haha, nog ff lekker onder het stof laten liggen meid. hihi.
En elke keer zwijmelen als je er voorbij loopt. Heerlijk.
Haha, en die verhalen over placenta's haha, volgens mij kon onze lesy er niet zo goed tegen hihi.
Vind je het erg als ik niet snap wat je bedoeld?

Ready,
jij ook al niet lekker, is me wat hier hoor deze weken met ons. Iedereen heb wel wat. Kom op meiden, allemaal beter worden!

Hannes,
Pff, pijn lijden en maar afwachten. Grr, dat is niet waar je op zat te wachten he.
Sterkte meid, het zit je niet mee he? Ik denk aan je.

Greet,
hehe, lesy gaat je niet meer plagen, hihi, gelukkig zeg.
En ga jij maar weer lekker liggen, heerlijk lezen en daarna slapen.

Cato,
Succes met de rapporten. Goede cijfers geven he. hihi.

Zo, ik ben er morgen wss niet, vanavond ook niet meer denk ik.

Dus, fijn weekend alvast.

Zo, ik help wel even om dit topic vol te krijgen..
Ik ben er vanavond ook niet meer denk ik, ik ga even naar
m'n moeder toe, daar even wat rommelen en kopje thee drinken.
Manlief moet daar even wat klusjes doen.
Dan straks lekker op de bank, lekker niks doen.
Bloemetje, veel plezier met je mams, en succes morgen
met je babykamertje.. Ben wel benieuwd.
Maar denk erom, zelf niets doen he!!!

Liefs x

hoi allemaal

heb ff nog niks gelezen doe ik straks ff reclame in cbml... greet ik vind het wel vaal wat ze nu doen met dat geld kiezen .... maar kelly zit er nog wel in vind ook dat zei wel in de finale moet maar met   ribas en yasmin.... maar zoals ik net hoord egaan die er uit  vaal spel bah bah... nee dionne vind ik maar niks bah als ik haar alleen al op tv zie  haha maar die zie ik niet meer dus hahaha

ikben er zo in de reclame van gtst nog ff weer hahaha dan reageer ik ff op iedereen en lees ik alles haha

tot zo

Haaaai lekkere dingen!!
Mag dat nu wel even zeggen want ons topic is toch bijna vol en ziet niemand het meer!
Mag van manlief nu niet meer laptoppen em moet gezellig met hem tv kijken...Nou dat vind ik geen straf, heerlijk ;-)

Haha, ik vind jullie allemaal keileuk...lig hier steeds in een deuk om jullie reacties!
Ja een hele belofte om onze greet niet meer te plagen zeg...poeh, waar ben ik aan begonnen hehehe.
heb lekker gegeten trouwens, zonder placenta's en rotte eieren. En tja ze gaan vanzelf over datum als je ze niet gebruikt...Zo simpel is het. Dan maar nieuwe doos met 4 stuks, niet weer 10 stuks hihi. Nee hoor bloemetje, gelukkig zie ik niet dagelijks enge mannen...Gatsie, manlief laat z'n bebloedde vinger even aan mij zien, waar is dat nou weer voor nodig?! Pfff...

Ow jongens jullie programma komt er weer op: can't buy me love!! Ik ga zo lekker gtst kijken... :p

Lieverds, ik zie jullie morgen weer: in het nieuwe topic ;-) xxx

Terug
Bovenaan