Meiden van Maart!

Jammer dat we geen foto bij onze topic naam kunnen zetten....

Hoe zou het trouwens met zazoutje zijn?????

@ Nathalie: ik heb ook de test van testjezelfnu gebruikt! Daar staat ook specifiek bij dat ze erg gevoelig zijn en dat je ze 4 dagen voor je NOD al kunt gebruiken…..

Over foto’s plaatsen: dat wat Nathalie zei over www.tinypic.com heb ik gedaan en zoals jullie hebben gezien, werkt dat perfect!! Dus fotootje daar uploaden en dan als je het tekstbericht hebt getikt, op het knopje “afbeelding” drukken en dan bovenin de “directe link voor layouts” plakken….

Enne Mama22, als Nathalie bij jou ook zo’n voorgevoel heeft, dan moet je maar snel gaan testen . Bedankt voor dat plaatje! Ziet het er nu al zo uit!!??? Jeetje, indrukwekkend…… Hoop dat ik vanavond wel een beetje kan slapen, want moet de komende 3 dagen weer fris en fruitig op m’n werk verschijnen. Ben dan ook een stuk minder hier te vinden. Dus niet teveel kletsen hoor meiden, want dan kan ik het niet bijhouden!!

Bytheway, boeffieboh heeft vandaag d’r eerste echo gehad, maar volgens mij is ze hier al een tijdje niet meer geweest… Weten jullie of ze misschien bij een ander onderwerp post? Die volg ik namelijk niet allemaal…..

Liefs,
Kipling

Hahahaha kijk dit plaatje...moet ik eigenlijk in de nieuwe topic zetten he... toepasselijk he...whahaha zo komt t hier wel ff vol die laatste paar. dat moet lukken!!!!

Terug
Bovenaan