Meiden van Maart!

Ik vind het ook gezellig om met jou te kletsen hoor MamaJM! Vind het echt fijn dat je ondanks het nare nieuws toch hier zo fanatiek blijft kletsen. En een steun bent voor ons.

Ik weet niet eens wat een paragnost precies is eigenlijk. Idd wat je zegt iets tastbaars nodig. Dus we willen een kleine! En niet zwijmelen over zwanger worden, hihih

dat is lief van je............ik merk ook echt dat ik de meeste meiden hier als echte vriendinnen beschouw.....je vertelt elkaar zoveel.....

ik vind het trouwens leuk om met iedereen zoveel te kletsen, het is alleen dat vaker niemand hier was of alleen maar ff snel wat kwam vertellen....nu jij hier ook meer bent is dat ook des te leuker....

Nath. en ik hebben gewoon iets speciaals; iedere keer als wij iets wilden vertellen op het forum waren we tegelijk daar en vertelden we hetzelfde. Soms was het gewoon alsof er bij ons telepathie aanwezig was.........

Ja daarom miste ik je ook zo! Daarom was het hier ook zo rustig. Maar klopt MamaJm en ik zaten hier veel te kletsen. En af en toe kwam Kipling ons ff op de hoogte houden natuurlijk. Ik vind eigenlijk wel dat we haar mooie test foto dalijk ook ff in onze nieuwe topic moeten plaatsen. Zal ik zo wel ff iets leuks van maken!

Liefs Nathalie

Ja halloooo typ nou eens door! Ik zit een nieuwe topic te openen omdat we bijna bij 700 waren en dacht dan heb ik hem vast al klaar. Want ik hield jullie tempo ff niet bij.

Dus typen krengen, hihih

Heeej meiden ik zat jullie maar beetje te plagen hoor.. jullie 2 waren hier gewoon al veel eerder dan toen ik binnekwam en eerst was ik hier ook niet zo actief, maar nu moet ik toch alles een beetje van me af praten dus ja dan kom ik vanzelf meer hier. en als ik volgende week ook weer meer moet gaan werken ben ik hier vast ook weer niet zo heel veel als nu hoor. dat komt ook gewoon omdat ik   nu rustig aan moet doen..dus ja en rust vind ik best achter de pc of op de bank of in bed.hihihi maar ik vind jullie echt schatjes vooral ook omdat we elkaar toch eigenlijk niet kennen en dan toch zo leuk met elkaar kunnen babbelen! super toch!
En idd neem die mooie foto van Kipling straks maar ff mee..dat is een mooi en goede openingsfoto voor een nieuwe topic!!

sorry was ff pyamatje aan het aandoen en ff kijken hoe het met mijn meisie was (de poes).......nog maar 10!!!!!!!!!! Meiden kom op!!!!

Ja hallo je moet wel ons een beetje trouw blijven hoor, dan kan je niet een hele week ofzo niet komen, hihih. Maar dat hou je vast ook niet vol. Dalijk moet je afkicken van ons

Terug
Bovenaan