Meiden van Maart!

Geeft niet hoor meid. dat heb ik ook weleens.. weetje volgens mij ben jij gewoon zwanger...hihi dan haal je wel meer door elkaar.. en ik dacht zelf al, volgens mij is dat voor Kipling bedoelt...!! hihi. meid geeft niet.. hvj..kan iedereen gebeuren..

Zo kletsen we de topic wel lekker vol met al die kort berichtjes hè.
Maar Mama22 hoe gaat ie nu met jou? Was er een reden waarom je ons zo lang alleen hebt laten kletsen? MamaJM en ik waren goed op dreef, hihih.
Volgens mij zat je ff niet zo lekker in je vel of vergis ik me. Geloof jij in paragnogsten (ik weet niet meer hoe je het schrijft) e.d.?

ohhh vin dit echt erg..............wat bedoel je met hvj????? (ik zeg dat wel altijd tegen mijn vriend maar weet niet of jij datzelfde bedoeld???)

@nath. daar staat inderdaad bij wat alles is, maar had het wat verkleind anders wordt ie zo groot!!!!!! Doe jij trouwens  dit topic  weer sluiten en  een nieuw openen??????

Ohhh  ik hoop inderdaad dat nath en ik zwanger zijn.......3 rondes zijn meer dan zat he meis.....hihi....
Schop die pa van je de deur uit, want je bent veel te stil....strakkies doen mamajm en ik het nog afsluiten..........  

ik heb het inderdaad nogal druk gehad met de nachtdiensten enz. en zoals ik al had verteld (vin 't niet erg hoor om weer te vertellen) kon ik de  energie niet bij elkaar rapen om te reageren...Ik  was wel steeds  mee aan het lezen op het forum, maar had  geen zin/puff om ook wat te typen, want had  toch niks te melden....tenminste zo dacht ik.  
Weet ook niet wat ik had, maar het is nu gelukkig weer weg.  

Ik geloof er van een kant wel en van de andere kant niet in. Ook ik moet eigenlijk iets tastbaars hebben, maar vaak (vooral op het werk door collega's die paragnost zijn) kom ik er toch mee in aanraking en dan slaat het echt gewoon op alles. Alles klopt dan...

euhmmmm was er nou nog een vraag of niet?????? ff posten maar  

ik heb trouwens wel de hele tijd het gevoel of mijn buik in de weg zit.
Nu heb ik wel een buikje, maar is me nog nooit zo opgevallen dat ik er de hele tijd langs kom als ik typ....of ik ben gewoon weer bijgekomen....heb ook al 2 weken niet meer gesport ofzo......oeps....

Paps is weg hoor, hihih. Dus ik zal wat vlotter typen. Ik zal zo eens ff kijken waar ons nodlijstje is gebleven.

Idd dat wat jij tegen je vriend zeg bedoelde ik er ook mee hoor. ik wou gewoon laten merken dat je me er niet mee gekwetst heb mama22..hvj=hou van je....jij snap?? hihi.. is zo moeilijk om hier door te schrijven laten merken hoe je iets meent ofzo snapje daarom dacht ik met hvj snapje wel dat ik echt niet boos ben om zoiets. het is vervelend maar ik heb het wel aardig een plekje gegeven dus... hoop gewoon ook snel weer zwanger te zijn en dat t dan wel goed gaat..maar pas over 2 maandjes denk ik op zn vroegst hoor. wil echt mn lichaam ff rust geven, want ik merk echt dat t dat nodig heeft! en wil me zelf niet omverlopen dan hou je alleen maar langer een sleur denk ik...
Maar voor jullie zou't tof zijn, nu allebei zwanger, jullie zijn echte klessebessen hier..haha en idd toen mama22 er wat minder was deedt Nathalie het maar met mij haha. wat zal ze blij zijn dat dr kletskameraadje er weer vollop is!!! hihi

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje            03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje           03-06-08
Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje             05-06-08
El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje           07-06-08
Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08
Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         31-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April: Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:     Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009
Mei:     Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie                 1e bezoek         13-05-08
Parent2be        1e  bezoek          04-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                 1e echo                  27 mei  
Parent2be        1e echo                 4 juni           10.00 uur

Terug
Bovenaan