Meisje/Jongen????wisten jullie het al.

Hallo!!!
Even iets wat me de laatste tijd opvalt en waar ik net aan dacht naar aanleiding van de dikke buiken en zwangerschapsverhalen.
Wisten jullie tijdens je zwangerschap of jullie kindje een jongen of een meisje zou worden?
Wij wilden het beidde keren niet weten, vonden het leuker om bij de bevalling pas te horen.Bij de zwangerschap van Linde was ik wel super nieuwsgierig. Ook omdat Roos er van overtuigd was dat ze een zusje zou krijgen, een eventueel broertje moest maar bij oma gaan wonen!!!   Wel had ik tijdens  mijn eerste zwangerschap een echte jongens-wens maar neigde al snel naar alles wat rose was, en  ook bij de tweede zwangerschap had ik het gevoel dat het een meisje zou worden.
Ik vraag het me af omdat ik de laatste tijd vaak ongevraagd al het geslacht hoor, en dan ook van mensen die ik helemaal niet, of niet goed ken.
Ik verbaas me daarover, maar goed  ieder zijn eigen ding, hoe was dit bij jullie??
Ben benieuwd!!!
groetjes Danielle.

Ehhh nou....
Ik wilde het wel weten en mijn man niet...
Uiteraard hebben we toen ervoor gekozen om het dan niet te weten.
Ik had ook helemaal geen idee, dus was echt een verrassing.
We hebben wel (een beetje) afgesproken dat we het de volgende keer
wel willen weten. dan hebben we allbei een keer onze zin gehad..

Liefs Annet
P.s. het lijkt inderdaad weleens of iedereen het al weet van tevoren

Haha, Annet jullie hadden hetzelfde als ons alleen wilde mijn man het wel weten en ik niet..

Bij Yenna kozen we er dus voor om het niet te willen weten, bij een evt. volgende zwangerschap wel. ( bij Yari wisten we het wel dus )

maar ik heb toen wel tegen mijn man gezegd dat het ons "geheimpje" zou blijven..

Inderdaad hoor je heel vaak van we krijgen een meisje of jongen, hier in het dorp kwam ik een vage kennis tegen die zei, ik ben zwanger, het word een meisje en ze gaat Demi heten...
Tja, ieder zijn eigen keus zeg ik dan maar.

Groetjes Marina.

Inderdaad,volgens mij weten de meesten al wat het gaat worden,tenminste de mensen in mijn omgeving allemaal wel.
Wij dus ook,bij de eerste hebben we een pret-echo laten doen met 24 weken,puur en alleen om te weten wat voor geslacht het zou zijn,5 jaar geleden kreeg je alleen een echo bij 12 wkn.en bij de tweede hebben we ernaar gevraagd bij de 20 wkn. echo.
Beide keren heeft mijn gevoel me niet in de steek gelaten.
Twee jongens,dat zei ik al ver voordat er door ons uberhaupt aan een zwangerschap gedacht werd,en ja hoor,twee knuppels it is!
Groetjes Tanja

Hoi,

ook wij wisten wat het zou worden.
We zijn keien in het bewaren van geheimpjes dus hebben het aan niemand verteld (zelfs niet aan mijn moeder of beste vriendin!) en hebben ons gelukkig ook niet versproken. Nu is dat natuurlijk ook makkelijker als je een jongetje verwacht lijkt mij. Wij zeiden nl. al hij voordat we wisten wat het zou worden. Als het dan een meisje zou zijn dan verspreek je je sneller denk ik omdat je "zij" denkt en hij moet zeggen. De dag voordat ik ben bevallen is mijn vriend met een vriend de zolder opgelopen en vergeten dat daar het geboortebord stond....MET de naam erbij.......! Hij wist dus 1 dag van te voren dat we een jongetje zouden krijgen! Moest eigenlijk nog 8 dagen dus dat kwam wel goed uit, hoefde hij  het geheim niet lang te bewaren, haha.

Groetjes Iris (mv Rowin 21-08-06)

Wij wisten het (zoals je al op de foto's zag van mijn buik) ook al..
Ik ben er anders zo nieuwsgierig naar dat ik er alleen maar onrustig van wordt haha..
Wij hebben dit dan ook voor ons gehouden en het was ook wel heel speciaal om samen dit geheimpje te hebben..

Bij de volgende willen we het niet weten,.. teminste ik hoop dat ik dat vol houd!
Maar wil ook graag eens meemaken hoe het is om ermee verrast te worden..

Esmé mv Kay

Hallo allemaal !!

Wij wilden het absoluut niet weten... zo is het ook de hele zwangerschap spannend gebleven. mijn man  hoopte stiekum op een jongen en ik  hoopte   stiekum  op een meisje, Toen mijn dochter geboren werd en ze zeiden dat het een meisje wasik was heeeel blij en mijn man natuurlijk ook.Die was binnen dacht ik !!!  Natuurlijk blijft het het belangerijkste dat het kindje gezond is.
Tegenwoordig moet iedereen het al van te voren weten zodat ze dan de kleertjes vast kunnen kopen enz. dat vind ik echt een domme reden.

groetjes lissas

Hoi,

Wij wilden het allebei graag weten!! we zijn te nieuwsgierig, hihi, en wij vonden het leuk om te weten hoe we de kamer zouden doen...en hij is heel roze geworden, haha!
Het is maar bijzaak natuurlijk, het belangrijkste is dat je babytje gezond is!! Want toen wij voor de 20 weken echo gingen, vergat ik het bijna te vragen, het was dat mijn schoonmoeder erbij was en die vroeg kunt u niet zien wat het wordt, ik dacht op dat moment alleen maar wauw, dat groeit in mij, zo bijzonder!!

Groetjes Elise mv chelsey

Terug
Bovenaan