Meisje/Jongen????wisten jullie het al.

Nee wij wisten het niet.
Mijn man heeft voordat ik zwanger was aan iedereen gezegd dat hij alleen maar jongetjes kan maken. Het werd dus een meisje hahaha.

groetjes, Diane

hai,

De eerste keer wilden we het perse niet weten, maar ik was er sterk van overtuigd dat we een jongen kregen. (klopte dus ook.) De tweede keer wisten we het wel, het werd weer een jongen.
(was meer uit praktische overweging dat we het wilden weten).
Het is beiden keren spannend van hoe de baby eruit ziet enzo en ik vond de tweede keer niet dat de verassing eraf was; die kwam gewoon een paar maanden eerder!!

groeten Claudia,
mv Tijs en Ries

Ja wij wisten het ook!,en wij wilde het ook allebei ook weten
Met de 20 weken echo was duidelijk een jongen in beeld,en met 29 weken zwangerschap hebben een 3d echo laten maken en toen was zn piepie zo goed in beeld,nou was geen twijfel over mogelijk.
We wilde het voor ons zelfd houden,maar ik had al snel aan iemand verklapt,want ze letten op wat je zegt,hij of zij,dus toen hebben we besloten om het tegen iedereen te vertellen,alleen zn naam hebben we al verrassing gehouden.

Wij wisten het bij alledrie niet. Ik had wel sterk het gevoel dat ik alleen maar meiden zou krijgen, en dat bleek te kloppen. Ik denk dat ik ook wel heel verbaasd zou zijn geweest als het stiekem een jongetje was geweest.

M'n man zegt altijd: "ik heb alleen maar vrouwenzaad" Hihihi

liefs Annemarie

Me vriend wou het niet weten maar ik moest het weten ik vondt het al van mezelf knap om 9 maanden zwanger te zijn ik heb gewoooon geen geduld ik wil weten wat het is hoe het eruit zit en het liefst zo snel mogelijk.. Dus ik wist het met 20 weken al

Groetjes,

Bianca

Wij wisten het bij alletwee. Bij de eerste hebben we het echt voor ond gehouden en bij Tess hebben we het aan een aantal mensen verteld. Bij tess wisten we het trouwens vrij laat ze was een beetje preuts en hield elke keer stijf de benen bij elkaar. Bij de laatste echo mate volgens mij 28 weken konden wij het zien.

Sandra mv nick en tess

Hoi,

WIj wilden het niet weten. Ik wilde dat het een verassing was. Maar mijn   gevoel heeft altijd al gezgd dat het een jongetje was. En ik had gelijk. Bij een evt. volgende zwangerschap wil ik het denk ik ook niet weten. Ik vond het wel heel spannend na de bevalling en ik had ook wat om voor te werken dan he, hihi. Ik was natuurlijk wel stiknieuwsgeirig ondertussen.

Groetjes Natasja mv Jamie

Terug
Bovenaan