Meisje/Jongen????wisten jullie het al.

Hoi,
Ik had altijd gedacht we krijgen een jongen(toen ik nog niet zwanger was) want bij mijn vriend in fam maken ze alleen jongens.Eenmaal zwanger ging ik er nog vanuit totdat opeens mijn gevoel zei nee dit wordt een meisje...weer paar weken later kregen we een pret echo (met 18,5 w ) maar ze kon het niet duidelijk zien en we mochten 1,5 week later terug komen(gratis)...oondertussen echo in zh gehad maar konden niks zien(deden niet hun best) en toen die pretecho.....een meisje....prachtig,mijn vriend en mijn moeder waren erbij.10 min nadat die vrouw het zei viel bij mijn vriend een kwartje en hij zei:ik wordt vader van een dochter.Dat was zo grappig.....mijn moeder moest huilen....
Verder wisten eigenlijk best veel mensen het...tja...
gr gaby

Ik wilde het niet weten en Bert maakte het niet zoveel uit, dus bleef het geheim.
Iedereen sprak uit wat ze dachten en ik werd zoooo nieuwsgierig. Zelf dacht ik een jongen, maar ik zag het wel als het geboren werd. Als het maar een baby was vond ik alles best.
Maar op het laatst werd ik zo nieuwsgierig, maar het was wel extra leuk toen het geboren werd. Haha het eerste wat ik zei was, m'n gevoel heeft al die tijd gelijk gehad.

Pauline mv (ondeugende) Yoëll

Wij wouden het allebei wel graag weten. Bij de 20 weken echo werkte ze helaas niet goed mee en konden ze het niet zien. Gelukkig kregen we e1 week daarna een gratis echo via een opleiding van verloskundigen, die zeg maar moesten oefenen. En allemaal zeiden ze unaniem dat het een meisje werd. Helemaal blij, want we hadden toch een   kleine voorkeur voor een meisje. Niet dat als het een jongetje was geweest dat we er niet blij mee waren hoor! Een volgende zwangerschap zou het me totaal niet uitmaken wat het wordt, zou het allebei heel leuk vinden.

Wij wilde het allebij het weten en wisten met de 20 weken echt dat het een meisje zou worden.
Voor mij gaf het echt een speciaal en nog veel meer band met mijn kindje dan ik al had.
Bij de volgende zou ik het zeker willen weten.
Maar bij   Danique hadden we het niemand verteld wat het zou worden, maar denk bij de volgende dat iedereen het mag weten. Behaleve de naam natuurlijk.

Ik wou ook graag weten wat het was. Wij hebben 2 pretecho's gehad. En bij de eerste was rond de 19 weken, liet het meisje mooi niets zien. Ze had de navelstreng tussen de benen en haar voetjes er mooi voor.
Later kreeg ik rond de 21 weken een echo, omdat beide oma's van mij een kindje had gekregen met open ruggetje en ja hoor een meisje.
Ik vond het super had ik eerlijk gezegd een beetje op gehoopt. Ik natuurlijk meteen de Hema in en alles kopen in het roze hahaha.
Ik vond het wel leuk om het te weten. Maar toen ik net was bevallen heb ik het toch meteen even gevraagd of het wel een meisje was, want je weet maar nooit hahaha.

Groetjes,

Lilian

Wij wisten het ook al vroeg in de zwangerschap. Wij wilden echt alles weten! Voor ons was zwanger worden en blijven een enorme lange en zware tijd geweest en toen we eenmaal wisten dat deze zwangerschap wél goed bleef gaan, tja, toen gingen de remmen los he!

Groetjes Monique, mama van Marit

Hallo,

Wij wisten het ook al dat we een meisje zouden krijgen.
Mn vriend wilde het eerst niet weten en ik wel.
Maar na de pretecho waren we allebei zooooo nieuwschierig dat we de envolop snel open hadden!!

Liefs VanO

Terug
Bovenaan