Meisje/Jongen????wisten jullie het al.

Dit is nu net een onderwerp voor mij dus ga ik gelijk even op reageren.
Wij wisten bij geen van de drie het geslacht, maar ik heb altijd gezegd
dat wij alleen maar jongens krijgen.
Omdat mijn hele schoonfamilie uit jongens bestaat.
En toen werd onze Anne na een super snelle bevalling geboren.
Ik keek en zei tegen de dokter: dat is een meisje, dat kan niet hoor.
Dok lachen natuurlijk, ja ik kan er ook niets anders van maken zei hij.
Was natuurlijk ook helemaal niet nodig want we zijn met zijn allen
super trots op onze meid.
Zal wel eens een foto plaatsen.
Groeten Corine

Wij wilden het absoluut niet weten.Het hele ontstaan van de
zwangerschap was gepland en iedereen wist vanaf de eerste dag dat we
zwanger waren omdat onze dochter d.m.v eiceldonatie is ontstaan,wist
iedereen de exacte dag van verwekking al.Ik moest ook nog met een
geplande keizersnee bevallen omdat de placenta onderaan lag dus we
wilden toch nog iets als verrassing houden.Alleen qua naamgeving waren
we   wel heel erg blij dat het een meisje is geworden omdat we de 2
e naam gemaakt hebben van de initialen van mijn vriend,de donor (mijn
nicht) mijn mijn eigen naam.Zoë betekent leven.

dianka

Wij wisten het ook niet, voornamelijk omdat ik het niet leuk zou vinden als iedereen zou weten wat het wordt. Mijn man wilde het in eerste instantie wel weten maar kan erg slecht zijn mond houden en vond het ook wel jammer als anderen het zouden weten. Bovendien waren we ook bang dat we dan de naam zouden verraden.
Bij een volgende zwangerschap willen we het dus weer niet weten.
Grappig detail: Bijna iedereen was ervan overtuigd dat ik een meisje zou krijgen behalve mijn zusje en ik wij zeiden dat het een jongen werd en we hadden gelijk.

groetjes Anke

Wij wilden het niet weten...
42 spannende weken dus.
Ik wilde echt heel graag n meisje en daarom dacht ik dat het een jongen zou worden.
Tot het moment dat ik door de huiskamer liep...de kleine ineens heel hard n trap gaf en ik spontaan zei: nou meiske niet zo hard trappen..
Ik had echt zoiets van: wat zeg ik nou?

En ja hoor.... we kregen een meisje!

Hi dames,
Nee wij wisten het niet, we zeiden altijd als iemand het ons vroeg, dat we een babytje zouden krijgen.
En papa meent dat we alleen maar meisjes gaan krijgen, moest net ook lachen om iemand(sorry naam vergeten) d'r man die zei dat ie alleen maar vrouwenzaad heeft.
X

Van beide kinderen wisten we het van te voren. Ik vond dat erg handig met inkopen doen en kamertjes verven. Van ons mocht ook iedereen het weten...tja het kind hoe het eruit ziet blijft een verassing of je nu al weet wat er onder hangt of niet.

Bij kevan wisten wij niet wat het werd met delano wel.
toen ik zwanger was van kevan had ik zo'n sterk gevoel dat het een meisje werd en toen bij de geboorte bleek dat het het jongen was had ik zoiets van dat kan toch niet!
Met +- 23 weken screeningecho gehad en als wij het niet wilden weten om dat momrnt waren we er toch achtergekomen want meneer lag wijdbeens dus die slurf was goed te zien.
We zouden het in principe tegen niemand vertellen maar opgegevn moment moest het wel, doordat m'n moeder meiden kleren had gekocht alles roze, we hadden de proefdruk van het kaartje laten zien en ze dacht echt dat het een meisje werd. Allen kan ze nooit haar mond houden waardoor m'n zus het wist m'n zusje en tja wie nog meer....

liefs kim

Terug
Bovenaan