Hi Bloemetje,
Ah wat zielig voor Jana zeg, kan het zijn dat haar maagklepje niet goed sluit? Dat is bij alle kinderen zo, tot een maand of 9 volgens mij, maar als dat meer is dan gebruikelijk kunnen ze ook heel veel spugen. Een vriendin van mij heeft dat bij haar zoon Pepijn gehad, 4 maanden lang getobt met voeding en spugen en huilen, toen is hij door een kinderarts onderzocht en ontdekte ze een grote opening bij de maagklep. Hij is toen geopereerd, was een kleine ingreep volgens haar, en daarna een als een zonnetje in huis, niet meer spugen, gewoon slapen en een vrolijk mannetje. Wellicht kun je dat eens vragen aan de huisarts.
Hier een drama met de waterppokken. Thomas heeft het zo erg, dat hij zondagmiddag zelfs is opgenomen in het ziekenhuis. Hij had enorme verhoging die niet zakte en de waterpokken zijn zo groot als een cent ( van de gulden dan ..... haha). Hij kan niet zitten of staan. Zondagavond mocht hij weer terug naar huis toe gelukkig, ze hadden zijn temperatuur naar beneden gekregen en verder was het uitzieken thuis .... Nou het dieptepunt is geweest, want hij is vandaag eindelijk weer uit bed na 3 dagen slapen ( raar hoor, zo'n levendig mannetje de hele dag in bed). Hij zit nu lekker Barbapapa te kijken op DVD en kletst weer een beetje,.
Ook Veerle zit helemaal onder de pokken. Ze ziet er zo gehavend uit. Zo zielig. Gelukkig heeft ze geen verhoging en voelt ze zich redelijk goed. Ook zij is gezien door de kinderarts zondag en ze mocht gelukkig mee naar huis.
Al met al dus best kl*te die waterpokken, ik snap ook niet waarom ze hiervoor niet inenten. Maar ja, het dieptepunt is geweest, nu beter worden ...
Vrijdag is THomas jarig, wordt hij 3 jaar... hopelijk voelt hij zich beter dan.
liefs mama van marijn