meistoppers 2008 !!!!!

quote: Mama van Marijn reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-01-2009 21:00:46'));

Poll:

Vlinder: uitgerekend op 05-02-2009
Leeuwtje zegt: 26-01-2009, een jongen (met twijfel....)
Mama van Marijn zegt: 1-02-2009 en een jongen!
Wensvoordrie zegt: 12-02-2009 en een meisje!

Karin: uitgerekend op 09-02-2009
Leeuwtje zegt: 13-02-2009, een meisje
Mama van Marijn zegt: 16-02-2009, een meisje
Wensvoordrie zegt: 12-02-2009, een jongen

Mooiedromen: uitgerekend op 05-03-2009
Mama van Marijn zegt: 7-03-2009, een jongen
Leeuwtje zegt: 12-03-2009, een jongen
Wensvoordrie zegt: 27-02-2009, een meisje

Mamavanmarijn: uitgerekend op 27-03-2009
Mama van Marijn zegt: 28-03-2009 en dat wordt een zeker een meisje ;))
Leeuwtje zegt: 02-04-2009, doe maar een meisje
Wensvoordrie zegt: 01-04-2009 en dat is geen grapje! ;-) Meisje zeg ook ik!

IK kan niet meer op hyves, weet iemand hoe dit kan? Normaal als ik inlog zie ik onderaan het teken staan van de kletsdames en ik kan het nu niet meer vinden.
kan iemand aub nog eens de link neerzetten hier op het forum.

Trouwens heel erg leuk dat de meistopper baby is geboren, alleen 6weken te vroeg en zwangerschapsvergiftiging.

alvast bedankt
groetjes annet

Poll:

Vlinder: uitgerekend op 05-02-2009
Leeuwtje zegt: 26-01-2009, een jongen (met twijfel....)
Mama van Marijn zegt: 1-02-2009 en een jongen!
Bloemetje zegt: 29-01-2009 en een jongen.
Wens voor drie zegt: 12-02-2009 en een meisje

Karin: uitgerekend op 09-02-2009
Leeuwtje zegt: 13-02-2009, een meisje.
Mama van Marijn zegt: 16-02-2009, een meisje.
Bloemetje zegt: 14-02-2009, een meisje.
Wens voor drie zegt: 12-02-2009, een jongen

Mooiedromen: uitgerekend op 05-03-2009
Mama van Marijn zegt: 7-03-2009, een jongen
Leeuwtje zegt: 12-03-2009, een jongen
Bloemetje zegt: 06-03-2009, een jongen
Wensvoordrie zegt: 27-02-2009, een meisje

Mamavanmarijn: uitgerekend op 27-03-2009
Mama van Marijn zegt: 28-03-2009 en dat wordt een zeker een meisje ;))
Leeuwtje zegt: 02-04-2009, doe maar een meisje
Bloemetje zegt: 25-03-2009, ja, haha, een meisje
Wensvoordrie zegt: 01-04-2009 en dat is geen grapje! ;-) Meisje zeg ook ik!

Bloemetje: uitgerekend op 17-04-2009
Bloemetje zegt: 15-04-2009.

Even aangepast, want wens voor drie en ik hadden tegelijk gereageerd, hihi.

Liefs

hallo allemaal, ik had beloofd jullie op de hoogte te houden dus hier even de uitslag! Het is niet goed, ik weet niet presies hoe of wat maar volgens de assistente heeft een normale man  naast alle zaadjes die misvormt zijn, de verkeerde kant opzwemmen etc. etc. toch nog 14% zaadjes die helemaal goed zijn. (klonk mij ook erg weining in de oren maar ik heb zelf niet de assistent gesproken) maar mijn man heeft 4% gezonde zaadjes en dat is zoiezo te weinig. Het advies was een afspraak maken met de gynocoloog. Verder hebben we geen info over hoe of wat. Heel fijn dus want ik vind 4% zo nietszeggend. 4% van wat??  is dat van  15 of 20 miljoen zaadjes, scheelt nogal. Maar   goed dat horen we dan later van de gynocoloog wel. Moest zelf een afspraak maken bij gynocoloog en had eerst het dichtbijzijnde ziekenhuis gebeld maar die hebben een wachttijd van 10 weken dus ze raade zelf een ander ziekenhuis aan en die hebben maar een wachttijd van een week. Dat was dus gauw bekeken dan rijden we wel wat verder. Al moeten we de halve wereld over dat maakt niets uit. We hebben dus 27 januari al de eerste afspraak me de Gyn. En dan horen we wel welk traject we ingaan.
Ben dus heel blij dat ik naar dat stemmetje geluisterd heb wat zo bang was dat het mis was want anders hadden we pas over een half jaar ofzo naar de huisarts gestapt en dan was het toch echt niet anders geweest.
O ja en als ik het had kunnen loslaten of er niet mee bezig was geweest was ik nu ook echt niet zwanger geweest. Dus dat hoef ik niet meer zo driftig te proberen
nou dat was het wel even voor nu, ga zo even mijn huis zuigen en opruimen want ik vier vandaag mijn verjaardag (is dat niet een mooi kado)

Liefs Knorretje

Even klagen dames, ik krijg soms het gevoel dat het me echt niet gegund is deze zwangerschap.... Ik ben ontzettend ziek, een mega-buikgriep... En ik voel me heel ellendig!

Het begon allemaal op de nacht van donderdag op vrijdag: rond 3:00 uur werd ik wakker van wat krampende buikpijn en het gevoel naar WC te moeten. De krampen kwamen en gingen (niet erg lang) en ik moest keer op keer naar de WC, ontlasting werd steeds dunner en ik moest opeens braken, zonder dat ik me echt ziek voelde. Pfff, toen gingen de radertjes malen, want de bevalling van Christian is op precies dezelfde manier begonnen! Kon echt helemaal niet slapen en was eigenlijk aan het wachten tot er plotseling (zoals bij Christian) een wee zou komen. Die kwam niet, maar ik had wel toenemend buikpijn (onregelmatig) en harde buiken. Tegen 7:00 uur toch even de VK gebeld, ik wist niet zo goed wat ik er van moest denken. Die dacht ook aan een buikgriep of idd een beginnende bevalling. Moest in bad gaan zitten, paracetamol pakken en na een uurtje terugbellen. Pijn was wel iets minder in bad, paracetamol deed niets. Het leek haar het meest op een buikgriep, maar zei ze er meteen bij, bij deze termijn gaat je baarmoeder makkelijk 'meedoen' en kan ook een bevalling worden opgewekt... Ik moest het maar in de gaten houden en terugbellen als krampen echt duidelijk regelmatig kwamen...

Inmiddels begon ik me heel erg ziek te voelen, dus ik geloofde ook wel in een buikgriep en ben dus in bedje gekropen. En de 24 uur die daar op gevolgd zijn... pfffff! Ik wens het echt niemand toe! Heb echt letterlijk om de 60 minuten of minder moeten braken (en dan ook echt enorm), houd echt niets binnen, tussendoor ook leeglopen aan de andere kant en in de korte periodes er tussen doodstil in bed liggen de buikkrampen (en fikse harde buiken) opvangen...

Heb vannacht nauwelijks kunnen slapen, mijn hele lijf is verkrampt en pijnlijk, ik heb echt vreselijke dorst, mijn lippen zijn helemaal kapot en droog, ben uitgeput, duizelig en HELEMAAL op... Kleine lichtpuntjes: heb (gelukkig!) geen weeen gekregen, buikpijn (en harde buiken) zijn afgenomen en het braken is nu om de 2-3 uur, dus het allerergste is achter de rug denk ik. Ik hoop alleen dat ik snel iets meer binnenhoudt dan een paar slokjes water...

Als ik weer een beetje mens ben, zal ik weer reageren...

Ooooh Karin, wat erg voor je. het is je niet gegund inderdaad. Wat vreselijk is dat ziek zijn he? En zeker in dit stadium van de zwangerschap. Gossie meid, ik leef echt met je mee. Goed dat je vk hebt gebeld. Voor hetzelfde geld beweegt de baarmoeder mee met de krampen en heb je ineens weeen te pakken.
Ga onder de wol, lekker uitzieken. En hopen dat dit de laatste stuiptrekking was in je zwangerschap. De laatste weken MOETEN gewoon gezond en zonder al te veel gedoe verlopen ... het is je zo gegund.

Knorretje, wat een verhaal zeg, goed dat je naar je intuitie geluisterd hebt. Ik weet zelf ook niet wat het betekent dat 4%. Lijkt me weinig, maar anderzijds, je hebt maar 1 zaadje nodig he? Nou hopelijk komt er voor jullie 27 jan snel duidelijkheid over wat nu te doen. Hoe was je man onder de uitslag?

An, hoe gaat het met jou nu? Is het vloeien al gestopt? En hoe voel je je?
Ik hoop dat je alles een plekje kan geven.

liefs mama van marijn

Terug
Bovenaan