meistoppers 2008 !!!!!

Nou mannetje is geweest hoor, de lekkage is opgelost   maar maandag komt er iemand het een en ander vervangen... hup daar gaan de centjes weer!

Bloemetje: dat je soms op gewicht blijft of zelfs iets afvalt is vlgs mij helemaal niet erg hoor! die kleine "neemt" toch wel wat hij/zij nodig heeft!
Ik was tijdens mijn vakantie van 5 weken ook maar een halve kilo aangekomen (had ik dat altijd maar na vakanties!)

Mama van Marijn: haha ga ik je nog lekkerder maken! het zal wel patatje met worden met een kroketje en/of frikandelletje speciaal en een slaatje... en dan heb ik weer veelsteveel!!! want kan tegenwoordig nog maar een half patatje op en 1 snack... maar ja dat zien we dan wel weer!
Heb trouwens ook mega last van maagzuur maar ik kan niet zeggen dat ik dat alleen 'snachts heb... meer verdeeld over de hele dag... zoals nu .... dus ik ga mijn grote vriend (rennie) maar weer eens uit zijn jasje halen en lekker opsnoepen! lang leve de rennie-fabriek!

Nou meisjes mijn mams zal zo wel komen, ik ga even mijn bed recht trekken want ze wil vast zien hoe het bed op klossen staat!!!

Tot straks/vanavond of anders tot morgen!

Liefs Sabina

Vlinder,
fijne middag,
en patatje, ooh wat heb ik daar een zin in. Haha, vriend belde ook al dat ie op ze werk patat ging eten. Grr, en ik dan, hihi.
Is en blijft zo lekker.
Maar ook hier last van maagzuur, gelukkig niet zo erg.

Heb vandaag al hele tijd onprettig gevoel onder in me buik, af en toe wat steken.Voelt gewoon niet erg lekker aan. En dat ik nou te druk ben geweest, haha dat kan ik ook niet zeggen.
Hebben jullie dat ook wel eens?

Liefs

Hi Bloemetje

He bah weer geen pijnvrije dag voor je. Nou zeg, het zit je niet mee hoor!
OVer afvallen en bijkomen hoef je je geen zorgen te maken. Bij mij is dat ook heel onregelmatig gegaan. Een maand kan zomaar 3 kilo erbij aangeven, en dan weer niets. De vk houdt het niet eens in de gaten, ik hou het zelf in de gaten in het geval dat je in één keer heel veel aankomt door vocht,dan kan dat duiden op zwangerschapsvergiftiging. Maar ik heb me momenteel al lang niet meer gewogen. Ik merk het aan mijn lijf als ik veel aankom of niet. En mijn enkels zijn nog niet dik... dus dat zit wel goed.
Dus geen zorgen hierover hoor, net als Vlinder schreef, je baby groeit toch wel.

En vervelend gevoel in je buik, zijn vaak je banden. Die zijn dan aan het oprekken door de groei van je kindje. Dat geeft een heel vervelend gevoel inderdaad.
Maar ook daar niet teveel zorgen over maken. Steken kunnen duiden op een wat te drukke periode, maar het hoort er allemaal wel een beetje bij. Alleen bij echte pijn of krampen is het niet meer onder normaal te categoriseren, dus dan de vk bellen.

liefs mama van marijn

Hoi,

Mama van Marijn,
Dank je voor je uitleg.
Het voelt niet echt als banden pijn die ik tot nu toe heb gehad. Heb nu wel heel vaak met draaien op bed, dat het dan opeens erg gaat steken.
Dit is gewoon onprettig, dus zal wss niet erg zijn. Maak me er ook niet te druk om hoor.
Maar lijkt me alleen sterk door een te drukke periode? Wel laatste dagen me emotioneel erg druk gemaakt. Kan het daardoor ook komen?

Voel jij je goed vandaag?

Liefs

hi bloemetje

ja ik heb alleen weer last van ochtendmisselijkheid, net als de eerste maanden. Maar na wat eten ebt dat wel weg. Ik voel me verder prima. De baby heeft vandaag al 2 keer de hik gehad, dus ik voel me blij dat het goed is in de buik.
En de misselijkheid neem ik maar op de koop toe. Al is het niet fijn hoor, vanmorgen weer gespuugd. Bah ik lijk wel weer 2 maanden zwanger....
Ik hoop dat dit een korte fase is die snel weer weggaat.

En als je je ongerust maakt, of een emotionele tijd hebt gehad, kan dat zeker van invloed zijn op de buik, steken en krampjes hoor!   Maak er een lekker relaxed weekend van...

liefs mama van marijn

Mama van Marijn,

Dank je,
Ja, zijn erg emo dagen geweest hier, liep even niet lekker tussen vriend en mij, en ja, heb me daar erg druk om gemaakt, af en toe kwaad. Vandaag voel ik me iets rustiger, maar heb ik dus die pijn in me buik. Ben ook erg moe de laatste dagen, klokje rond geslapen vannacht en toch nog zo ontzettend moe.

Morgen komen me moeder en stiefvader met broertje.
Zondag komt me vader. Ff lekker van hen genieten, mis hen zo, ben zo blij dat ik hen zie.

Liefs

Vervelend dat je je zo beroerd voelt.
Niet leuk. Hoop dat dat snel weer wegzakt.

En ze laat zich goed voelen vandaag?
Haha, hier laat kindje zich ook goed voelen, stuitert me buik rond. Af en toe zie je hem echt bewegen. Gisteravond heeft vriend het ook duidelijk gevoeld, zegt zo, het schopt hard. Haha, ja, kan je je voorstellen hoe dat voelt als het op je blaas trapt, hihi.
Super he, als je het voelt?

Liefs

Bloemetje, ik had ook een paar dagen pijn, als het menstruatie achtig is kunnen het ook je banden zijn, die rekken enorm op!

Patat...mmm klinkt lekker! Ik kan nog prima eten, alleen wij hadden vandaag wat bedacht maar de helft niet in huis, is schamele maaltijd geworden!

Morgen bij mijn ouders de wieg ophalen en wandelwagen, ook nog even naar het babypark in Gouda.

Vandaag is de nieuwe cv ketel geplaatst, die ander is 19 jaar oud, en wilde geen risico straks met de kleine. Hoop dat deze net zo goed is!

Vlinder, jammer dat je examen niet zo goed ging, maar goed dat pak je straks toch weer op als je in je ritme zit?

Vannacht 3 uur lang liggen woelen, die kleine had denk ik een voetbalwedstrijd met verlenging in mijn buik.....hij/zij begint ook te zakken, heb boven meer ruimte over!

Fijne avond allemaal enne rust goed!

Terug
Bovenaan