hi allemaal,
ach Karin, Eveline zo ziek geweest. Oorontsteking. bah bah dat us best pijnlijk en heftig voor zo'n klein meisje.
Hier veel gebeurd de laatste weken. Marijn krijgt 28 september buisjes in zijn oren. Hij hoort de lage tonen niet goed waardoor hij au eu ui ei niet duidelijk kan uitspreken. Hij heeft een gehoortest gedaan en hij zijn gehoor is prima, maar hij hoort dus de lage tonen niet goed, waardoor hij een achterstand gaat oplopen als we dat niet oplossen. Dit wordt blijkbaar veroorzaakt door vocht achter de trommelvliezen. 28 september is hij aan de beurt!
Verder is Marijn de laatste tijd heel moe en buiten adem en ziet wit. De huisarts vermoedt een lichte vorm van bloedarmoede, maar om dat vast te stellen moet er bloed geprikt worden.
WAT EEN DRAMA. Krijsen als een speenvarken daar, en hij worstelt voor zijn leven terwijl 2 verpleegsters zijn arm vast houden en de naald floept eruit. Het bandje zat er nog om, dus het bloed drupte eruit.Marijn helemaal door het lint. Zo zielig, wilde ze de andere arm proberen, maar dat ging niet meer. Echt niet meer, hij was helemaal buiten zinnen zo eng was het. Op de gang heeft hij staan spugen van alle stress.
Mijn lieve kleine mannetje, ik voelde me zo schuldig.
Nu ga ik maandag vragen om bloed af te nemen tijdens de operatie voor de buisjes. Dan is hij toch onder zeil met een roesje en dan kunnen ze rustig bloed afnemen. Het moet zo maar, ik doe hem dit niet meer aan, hij zou er een trauma aan overhouden.
Veerle is totaal niet enthousiast over fruitmoes, pap. Het enige wat er een beetje ingaat zijn de bruine bonen met appeltjes. Verder vind ze het wel gezellig om in de wipstoel te 'eten', maar ze eet echt niets. Alles duwt ze er weer uit met haar .
tong...hahahahaa
Dus dat wordt weer een heel proces.... ze is nu 6 maanden ( volgende week) dus gaan we het maar wat lekkerder maken met wat vlees en vis ...
Borstvoeding gaat ook heel goed nog steeds. Ochtend, late middag, avond en nacht doe ik aan de borst en tussen de middag geeft de oppas babymelk hypoallergeen. Dat lust ze mmm mmm, niet echt blij is ze ervan, maar goed, ze drinkt het. En als ik gewerkt heb, die dagen, drinkt ze 's nachts 2 keer, dus haalt ze het gewoon in... Hhahaha de boef!
Hier dus geen doorgeslapen nachten gehad.. Nou ja komt wel goed, komt tijd komt raad he?
En nu Karin, Eveline wel weer een beetje aan het eten geslagen? Ik ken die methode ook, dan geef je gewoon de hele broccoli/wortel/banaan, zodat ze zelf eraf kan bijten wat ze wilt toch?
nou veel groetjes en vind het leuk dat je nog af en toe komt kletsen. Heb je anders ook hyves? Dan kunnen we daar verder babbelen.
veel liefs mama van marijn