meistoppers deel 3 !!!

Hoi hoi!

Ik ben echt een hele tijd niet geweest, wilde even wat minder bezig zijn met het zwanger worden, ff een maandje rust zeg maar!
We zijn net terug van vakantie waar we echt een heerlijke week hebben gehad dus vol goede moed op naar de volgende maand.
Deze maand zitten de klusdagen er alweer op en 22 augustus is mijn volgende NOD.
Ben er eigenlijk wel zeker van dat ik gewoon ongesteld ga worden dan.
We hebben niet heel vaak geklust en op vakantie maar 1 keer omdat de bedden heeeeeeel erg piepten en mijn ouders in de kamer naast ons sliepen.

Ik zag dat er alweer een paar zwangeren bij zijn! Gefelciteerd allemaal!

Vanaf nu ga ik proberen vaker weer op het forum te komen, maar we komen nu in een behoorlijk drukke periode dus of het gaat lukkken dat weet ik nog niet.

Liefs Wendy

hoi wen,
wat fijn dat je er weer even bent, leuk weer wat van je te lezen, en zeker dat de vakantie fijn was. zulke dingen horen we hier graag he.

verstandige keuze om er even wat rustiger met bezig te zijn. anders word je na een tijdje behoorlijk gek, weet ik uit ervaring.

zwangere dames, ff vraagje, ik had net doorzichtig slijmverlies, moet ik me hier zorgen om maken?
Weet niet of dit erg is in begin zwangerschap.

Liefs.

Ha dames,

JMV: wat balen zeg dat de rd's hebben doorgezet. Ik weet hoe frustrerend het is, doe je zo je best, lukt het nog niet. Grrrrr.
Maar je gaat nu naar ronde 4, op zich  valt dat  nog mee. Ik snap dat het elke keer weer een teleurstelling is, maar normaal gesproken duurt het gemiddeld 3 tot 6 maanden (bij de meeste vrouwen). Een zwangerschap is van heel veel factoren afhankelijk en 1 daarvan is om de dag klussen, dit is het beste maar geeft geen garantie. De volgende maand vol goede moed, op dezelfde manier proberen zou ik zeggen, dan heb je de meeste kans.
Zelf zit ik nog in ronde 3 en we zijn deze maand ook weer om de dag aan het klussen.  Ik moet nog even geduld hebben, NOD is 30 augustus. Ik hoop dat ik deze maand  geluk heb, maar mijn voorgevoel zegt dat het nog wel even zal duren.
 Ik zal de komende maand aan je denken en voor je duimen. Hopen dat wij ook snel zwanger mogen zijn, net als de anderen op dit forum.
Succes ermee.

Liefs Blondje

mama 2006
Ik blijf voor je duimen hoor.Niet mij nadoen meis er moet er toch een zwanger worden die om de dag heeft geklust deze maand.En anders meid we zijn er hier voor elkaar.En we slepen ons hier doorheen.We kunnen het als is het niet deze maand dan gaan we hopen en duimen op de volgende maand.Ik hoop dan dat je een mooi verjaardags kado krijgt mocht het deze maand niet gelukt zijn.Maar ik hoop dat je deze maand al zwanger mag zijn.Ik ben erg benieuwd.Ik ben 2 september jarig dus ook in september hihi wie weet gaat het dan lukken in de maand september

wen
Ik duim voor je dat het gelukt is.En geeft toch niets als je ff rust wil en ff niet wil komen op het forum.Het is geen verplichting lijkt mij.Het is wel gezellig vind ik.
Dus zou erg gezellig zijn als je straks weer meer komt.

blondje
Dank je wel voor je steun en voor je lieve reactie.
Ik zat zo ff terug te denken wat er fout gegaan kan zijn en of ik misschien iets gemerkt heb.Ik weet nu natuurlijk dat mijn cycles deze maand 30 dagen was.En dus mijn innesteling had geweest op 7 augustus.Had ik berekend op babybrabbel.En laat ik nou net heeeeeeeeel erg veel pijn en steken in mijn buik hebben gehad op 8 augustus in de nacht.zoveel pijn dat ik niet meer kon bewegen en opstaan het leken net weeen.Ik dacht dat het mijn eisprong was want wat zou het anders geweest kunnen zijn.Maar nu denk ik eigelijk als ik zo terug denk dat het gewoon een afstoting van het vruchtje was.En dat het er nu dus gewoon uit komt en dat het gewoon ongi is zeg maar.En die gedachte geeft eigelijk wel gerusstelling dat het om de dag klussen dat niet niet voor niets is geweest.alleen dit vruchtje mocht en kon gewoon niet blijven.De natuur bepaald het en zal het niet voor niets hebben gedaan.En zoiezo geeft het me ook rust dat ik dus nu waarschijnlijk ook weet waar die pijn dus vandaan kwam.En dat geeft weer moed voor ronde 4.

Hee JMV, wat vervelend voor je.Ik kan me helemaal voorstellen hoe zeer je ervan baalt. Nou ik denk aan je hoor! Volgende maand dan maar, toch?
Het is heel moeilijk er niet mee bezig te zijn als je ermee bezig bent. Dat is bijna tegennatuurlijk. Je wilt zo graag, hoe kun je dat dan negeren dat gevoel? dat gaat bijna niet. Nou sterkte met het weer achterlaten van deze ronde en hopelijk met goede moed door naar de volgende!

Bloemetje, slijmverlies, sowiezo afscheiding heb je heel veel tijdens de zwangerschap. Ik heb van de VK begrepen dat zolang het doorzichtig/wittig is het prima is. Als het vreemd of vies gaat ruiken ( sorry hoor ... hahaha) dan is er waarschijnlijk sprake van een infectie of bacterie. Maar geen zorgen hoor, afscheiding hoort er gewoon bij. Sommige dagen kan dat best veel zijn en andere dagen niets. Tja, je went er wel weer aan.

hier geen nieuws verder. Het lijkt erop alsof de misselijkheid iets minder wordt. Nou ik moet eigenlijk zeggen, dat het zich verschuift van de hele dag en nacht naar ochtend/middag. "s avonds ben ik eigenlijk niet meer misselijk nu sinds 2 dagen. Dus dat is wel fijn. Ben ook al 4 kilo afgevallen. Echt niet normaal meer in 2 weken, maar ja ik hield ook niets binnen. Hopelijk is het voor de baby niet erg.

nou fijn weekend dames en tot snel klets weer

mama van marijn

Hallo allemaal, hier na een lange tijd weer even een berichtje van mij. Heb een drukke periode achter de rug en daarom dus geen berichtje achter gelaten. Helaas zijn hier de rd's weer langs geweest dus nu weer aan het klussen in de volgende ronde. Begin er nu wel een beetje van te balen hoor dat het nog niet raak is. EN wat zijn er al veel zwangeren op het forum.
ALle zwangeren gefeliciteerd en voor iedereen die nog aan het klussen is succes en maar hopen dat het bij ons ook snel raak mag zijn

groetjes An

Augustus
leeftijd
ronde
kindje
NOD

Mama2006
27
3
2
23

Leeuwtje
25
4
1
24

Joyce
24
3
1
26

Breezegirl
23
3
1
27

Blondje83
25
3
1
29

Snoopy
35
4
1
28

September

MissDreamer
34
2
2
volgt?

knorretje
an1974        
27
34
4
4
1
2
5
6

j_m_v_20

22

4

2
17

Wachtenden

T.C.
29
3
2
5-7

Wen
24
2
2
27-7

Joyce
25
3
1
6-8

Zwanger !!!!!
leeftijd
Sinds ronde
hoeveelste kindje

uitgerekend
VK
Echo      

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
2/9
22/9
(20wk)

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Schmetterling
23
2
3

8.3.2009
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Willemijn
33
1
2

volgt
volgt
volgt

21052005
25
2
2

20.3.2009
13/8
volgt

mama van marijn        
35
2
3

29.3.2009
8/8  
13/8

wens voor drie
30        
3
3

05.04.2009
(ongeveer)
8/9
8/9

Ester
27
3
1

13-04-2009
volgt
volgt

Julia
31
2
1

volgt
volgt
volgt

Bloemetje

22

4

1

17.o4.2009

volgt

volgt

JMV, moed houden hoor! Is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Maar je lijft en de natuur zijn vreemde wezens wat dat betreft. Het komt echt wel goed. Volgens mij duurt het gemiddeld 8 maanden, dus ik hoop gewoon dat je binnen 2 maanden zwanger bent. Ik zal extra voor je duimen!

Wen, leuk weer even wat te horen. Haha, piepende bedden....ja dat is lastig dan. Hopelijk heb je genoten van de vakantie!

Hier alles goed. Behalve het weer...drama, staan we klaar om te gaan zeilen....regen! Gisteren wel een mooie koelbox gekocht voor de vakantie die je instelt op het aantal graden dat hij moet koelen, ideaal. Ben 1 keer ziek geweest van te warme melk, en dat voelde niet fijn. Over 2 weken gaan we met vakantie, kijk er al naar uit.

Fijne dag!

Terug
Bovenaan