meistoppers deel 3 !!!

nou meiden,
dat worden spannende dagen voor jullie. Ik blijf driftig duimen... dat het raak is voor jullie allemaal. En mama 2006 .... ik had totaal geen klachten, maar ik bedoel dus echt geen enkele in de ronde dat ik zwanger werd. Dus ik had de hoop ook al opgegeven... totdat ik de test zag. Deze klachten hebben zich inmiddels ruimschoots ingehaald hoor, ben nogal misselijk de hele dag .. dus dat is wat minder.
Maar geen klachten wil nog niets zeggen.
Ik hoop het voor je!!

MAMA VAN MARIJN

Hoi Dames,
hier was ik weer.

Blondje, spannende tijd voor je, hoop dat jullie deze maand ook net zoveel geluk hebben als ik. Ik duim voor je.
Waarom zegt je gevoel dat het nog even kan duren?

jvm, ik hoop dat je deze ronde heel veel geluk hebt en het nu wel lukt. het is zeer spannend meis. ook voor jou dium ik.

mama van marijn, fijn dat misselijkheid iets lijkt af te nemen. Erg fijn, 4 kg afgevallen, is niet erg hoor, heb het aan ha gevraagd, want ik was 4kg in een week tijd. waar er nu wel weer wat van aan zit.
dus niet te veel zorgen maken,

an, heel veel succes meid. wat fijn dat je hier weer even een berichtje zet.

mooie dromen, wat fijn dat je kan uitkijken naar je vakantie, heerlijk.
ik kan niet meer tegen dranken met prik in. krijg ik zo een buikpijn van, ook echt niet grappig meer.

leeuwtje, met buddy gaat het beter hoor. hij is rustiger en slaapt beter, ben ik erg blij om
haha, slaap ik ook lekker, heb het wel nodig nu. vanacht wacht hij bij een tante van me, ooh heerlijk, ff doorslapen. smst ze me wakker, haha, daag uitslapen hihi.

mama 2006, voor jou word het erg spannend.
bijna je nod. denk aan je.

Hier gaat het goed, wel misselijk, moe, zere borsten, af en toe buikpijn, maar verder gaat het prima met me.
we hebben het vandaag mijn ouders verteld, was beetje zenuwachtig voor reactie van mn moeder. maar ze was er erg blij mee, ze had de tranen in mn ogen, ook mn vader vond het erg leuk, hun beide partners ook. hehe, heerlijk dat iedereen zo positief reageerd. me druk gemaakt om niets. hihi.

liefs

Bloemetje22 ik ben blij dat iedereen zo positief reageerde op je goede nieuws.
Kan me voorstellen dat er nu een last van je schouders is afgevallen!!!

Ik zag dat we allemaal vlak bijelkaar NOD hebben, spannend!!
Hoe voelt iedereen zich??
Er moeten toch zoiezo wel 2 zwangeren tussen zitten, niet!!
Allemaal succes met wachten.

Liefs Mama2006

hoi,

ik ben inderdaad ook blij dat er zo werd gereageerd, nu alleen vriend zn ouders nog. ook geen idee wat voor reactie we kunnen krijgen, maar gok niet te erg.

hier word ik weer beroerder, vannacht zo beroerd dat ik vriend uit bed heb gestuurd om emmer te halen, gelukkig niet nodig gehad.
was ontzettend misselijk en erg gevoelige borsten en buik. haha, zwanger zijn, leuk, alleen die kwaaltjes niet.

liefs

Ben weer even niet zo actief geweest. Het lijkt erop dat mijn opleving de uitzondering was, want het is nu al bijna 2 weken weer pet. Erg moe, 24 uur per dag misselijk en de helft van de tijd weer diep ellendig op bed gelegen. Grote domper! En helaas vannacht slecht geslapen vanwege, voor het eerst deze zwangerschap, oh zo herkenbare bekken/rugpijn... Ik ben dus nog steeds depri en vind even erg moeilijk om de leuke kanten van zwanger zijn te zien. Het spijt me van al mijn negativiteit, ik zal proberen het een beetje binnen te houden.

Een piepklein lichtpuntje: ik voel de baby al bewegen sinds een week. Aanzienlijk vroeger dan de eerste keer, maar dat is normaal he. Wel weer apart gevoel. Jammer dat het nog niet elke dag is... (tja, en straks ga ik weer klagen dat-ie niet zo hard moet trappen, ik ben echt voorspelbaar hoor ) Daarbij is mijn schoonzusje ook zwanger (nu 7 weken) en word ik dus weer tante! Ook altijd leuk nieuws. Helaas voor haar is zij ook erg moe en 24 uur per dag misselijk, ze zag er idd ook beroerd uit. Ik hoop dat ze zich snel beter voelt... (en ik ook!)

@ Schmetterling: wat triest van je hond! Wat een akelige manier om dood te gaan. Hopelijk genieten jullie lekker van de nieuwe pup. En gefeliciteerd met je nichtjes!

@Julia: fijn je 1e echo met 9 weken! Ik heb de mijne bij 10 weken gehad, maar bleek toen dus 9 weken zwanger. En als ik niet zelf op vakantie was geweest, had ik de week ervoor dus al bij de VK mogen komen! Blijkbaar verschilt het nogal per VK. Maar de meeste mensen in mijn omgeving komen voor het eerst bij VK met 8-10 wkn. Spannend, dus straks voor jou! En die geurtjes, oh, dat is erg herkenbaar van mijn 1e zwangerschap, ha ha! Ik heb zelfs mijn man gesmeekt of hij alsjeblieft geen deodorant meer wilde gebruiken, omdat ik over mijn nek ging van die geur! (terwijl ik dat normaal gesproken natuurlijk lekker vind ruiken!)

@Mama v Marijn: ik hoop dat de verbetering in je klachten aanhoudt! En dat vooral het spugen wegblijft, dat vind ik zelf het meest slopende... Tja, zo gaan kilo's er makkelijk af, he? 4 kg merkt de baby echt niet hoor. Ik ben bij Christian 6 kg afgevallen en VK verzekerde mij dat baby parasiet is die alles pakt wat het nodig heeft! Fijn trouwens dat de echo er goed uitziet.

@Bloemetje: wat fijn dat iedereen positief reageerde. Dat is wel zo leuk! (ik weet hoe de andere kant voelt ). Ik begrijp dat je je redelijk kunt redden met je kwaaltjes, ik hoop dat het zo blijft en dat ze snel verdwijnen. Lukt het een beetje met je werk? En zoals al door anderen gezegd, dat helder slijm hoort er echt bij, ik 'lek' al maanden nu... Ben er al weer helemaal aan gewend. Ik had het al voor de test positief werd. Gaat het al beter met de pup?

@leeuwtje: tja helaas, nog steeds een onweerswolk in mijn hoofd, maar het belangrijkste is: ik krijg een kind. Dus ik kom er wel doorheen. Al is het vloekend, tierend en brakend... Ik kan me wel voorstellen dat je een beetje 'jaloers' bent, het zal niet leuk zijn om de volgende ronde in te moeten, terwijl je die hele lijst zwangeren ziet. Ik denk dat ik dat ook zou hebben. Maar ik moet zeggen dat erg verrast ben met hoe snel die lijst is gegroeid! Ik hoop trouwens dat ik niet beval voordat jullie allemaal zwanger zijn!!

@jmv: meid, wat balen, weer ongi! Ik wens je veel sterkte en heel veel succes in de volgende ronde. Duim voor je.

@Wen: leuke vakantie gehad? Jammer van piepende bedden! Dat lijkt me echt een domper, maar ja, ik zou het ook niet kunnen hoor, met (schoon)ouders in de kamer ernaast. Maar 1 keer kan genoeg zijn, je weet het maar nooit, toch? Spannend hoor! (Christian is ook met 1x seks in die maand verwekt...)

Hoi Karin,

Wat *** dat je je weer zo voelt, echt balen om zo zwanger te moeten zijn.
ik kan begrijpen dat je af en toe denkt waarom.
Hier zijn de klachten dan nog relatief op te vangen.
Het is nog te doen hier. Maar af en toe word ik er nu al gek van, dus hoe moet je je dan voelen.

Hier nog kwaal erbij, vandaag af en toe best chaggo, dat op me verjaardag, vriend kan niks goed doen of ik snauw. terwijl ik er geen reden voor heb. baal ik zo van.
:(

verder heb ik een afspraak bij vk :D yeah, hihi.
die is 8 augustus

liefs

quote: leeuwtje_83 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-08-2008 14:02:13'));

Augustus
leeftijd
ronde
kindje
NOD

Wen
Mama2006
Leeuwtje
Joyce
Breezegirl
Blondje83
Snoopy
24
27
25
24
23
25
35
3
3
4
3
3
3
4
2
2
1
1
1
1
1
22
23
24
26
27
29
28

September

MissDreamer
knorretje
an1974        
j_m_v_20
34
27
34
22
2
4
4
4
2
1
2
2
volgt?5
6
17

Wachtenden

T.C.
Joyce
29
25
3
3
2
1
5-7
6-8

Zwanger !!!!!
leeftijd
Sinds ronde
hoeveelste kindje

uitgerekend
VK
Echo      

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
2/9
22/9 (20wk)

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Schmetterling
23
2
3

8.3.2009
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Willemijn
33
1
2

volgt
volgt
volgt

21052005
25
2
2

20.3.2009
13/8
volgt

mama van marijn        
35
2
3

29.3.2009
8/8  
13/8

wens voor drie
30        
3
3

05.04.2009
(ongeveer)
8/9
8/9

Ester
27
3
1

13-04-2009
volgt
volgt

Julia
31
2
1

volgt
volgt
volgt

Bloemetje
22
4
1

17.04.2009
08-09

volgt
Zo, ff datum van vk erop gezet, spannend, nog drie weekjes, hihi. kijk er nu al naar uit.
ik moet daarna bellen voor echo, die is in het ziekenhuis waar ik werk. dus ff spannend, weet niet of ik daar echo wil laten maken. weet ook nog niet wanneer ik het ga vertellen, ik heb van september tot april een opleiding, en april ben ik uitgerekend, dus ja, kan niet hele cursus volgen, wat zouden jullie hiermee doen dames?
heb ook tijdelijk contract, maar weet niet goed of ze me gaan ontslaan of niet, zouden jullie wachten tot na de echo? heb nu ook al moeite met me eigen broeken, en ook broeken op me werk zijn dan denk ik erg strak. ben ook vaak beroerd, en werk met eten, veel plassen enzo, best wel wat kwaaltjes.
wat zouden jullie doen dames? hopen dat het goed gaat en het vertellen? of wachten tot na de echo? zou jullie meningen erg waarderen.

liefs

Hoi
Karin, vervelend dat je je nog steeds zo beroerd voelt. Wel lief dat je ondanks dat toch nog meeleeft met de zwangeren hoor. Ik zou allen na 9 maanden toch echt maar bevallen als ik jou was
en bloemetje, HARTELIJK GEFELICITEERD met je verjaardag. ik zal je zo even 23 maken in het schema.... en wat fijn dat iedereen zo positief reageerde zeg!
21052005 hoe was je echo?
en anderen met echo? hoe was dat? wat gebeurd er eigenlijk allemaal in zo'n gesprek enzo. heb echt geen flauw idee hoe dat allemaal werkt....
en mama 2006, we lopen deze ronde echt gelijk. zal bij mij ook 24 of 25 zijn. ging deze ronde van 29 dagen uit (en denk dat dat ook klopt met mijn eisprong) omdat ie dat vorige keer ook was..
Spannend, kunnen we samen gaan nagelsbijten. Heb ik nog nooit gedaan hoor, maar je zou er bijna mee gaan beginnen nu!
en 2 zwangeren deze maand nog moet wel kunnen he, liefst 3....we staan nog met 7 op de lijst voor deze maand dus dat zou een mooie score zijn
ik heb van een heleboel al heel lang niets meer gelezen, laat weer eens wat horen.
liefs

Terug
Bovenaan