meistoppers deel 3 !!!

mama van marijn ben blij om te horen dat je echo goed was gegaan
en dat de bloedingen gelukkig niets betekende
kan je eindelijk wat rusiger ademhalen

julia ja dat klopt hihi ik ben nu de eerst volgende op de lijst
vind het nu ook wel erg spannend worden
ik merk zelf nog niets van eventueel zwanger zijn
alleen heb ik in mijn onderbuik een raar gevoel maar ja dat kan ook begin van ongi zijn ofzo.En verder heb ik nog steeds hartkloppingen.verder niets dus wachten maar geduldig af.Ik hoop het wel dat het raak is deze maand aan verkeerde teiming kan het niet liggen.Want hebben het tot nu toe elke keer om de dag gedaan dus de eisprong en het zaadje kan elkaar niet zijn mis gelopen haha.Maar ja of het verder ontwikkeld of zig vast hecht is nog de vraag.en wat duurd wachten dan lang he

mama 2006 hoe gaat het bij jou gaat het om de dag klussen ook nog steeds goed  
ik duim voor je  

Hoi meiden

J.M.V alles gaat goed hier, we hebben het  vol gehouden om om de dag te klussen. Zondag mijn eisprong gehad, zaterdag nog geklust, allen maandag niet meer, we waren allebei moe en volgens mij had het ook geen zin meer!!!! ( en het spijt me zeer, maar als de eisprong is geweest hoeft het van mij niet meer om de dag)
Nu maar weer afwachten hé, heb teminste niet die vage zwangerschapskwaaltjes als vorige maand, maar ja wat niet is kan nog komen!!
Ik denk juist de maand dat ik geen klachten heb zwanger ben, was bij mijn dochter ook zo!!
We houden elkaar op de hoogte!!

Mama van marijn, mooi dat als er op de echo goed uitzag, vooral natuurlijk het kloppend hartje, wat is dat geweldig!!
Zijn er toch wat zorgen van je afgevallen.

Liefs Mama2006

mama2006 Ik hoop het zo voor je dat deze maand raak is.
En ik geef je groot gelijk als je zeker weet dat je je eisprong heb gevoeld
Dan kan je er toch niets meer aan doen dan is het aan de natuur of je zwanger bent.
Wat voel je dan?Ik voel hem namelijk nooit of misschien wel maar weet ik niet dat het mijn eisprong is.Ik ben daar niet zo goed in om dat te voelen hihi.Dus wij gingen nog ff door met klussen maar wij doen het nu alleen als we nog zin hebben want de eisprong is nu zeker weten wel bij mij geweest kan niet anders.En ik voel ook nog steeds niets dat op een zwangerschap kan duiden.Maar als ik bij mijn vorige zwangerschap kijk kwam ik er pas laat achter dat ik zwanger was toen ik  5 weken zwanger was begon pas de klachten.Dus dat geeft hoop voor de tweede zwangerschap.meid ik leef met je mee ik denk aan je heel veel succes in de spannende dagen

J.M.V had ook nog nooit eerder mijn eisprong gevoelt.
Het voelt een beetje als kramp,  1e maand had ik heel erg voor ongeveer 3 uur wist toen niet wat. de 2e maand heb ik ovulatietesten gebruikt en toen kwam ik er achter dat de positieve ovulatietest dezelfde dag kwam als de pijn en deze maand weer precies het zelfde dus de eisprong.
Toen ik voor ons 1e kindje ging heb ik hem nooit gevoelt.
Maar heb het op internet nagezocht en het kan komen na je 1e zwangerschap.
Ik duim voor je en hoop dat we straks allebei een positieve test hebben!!!!

Liefs Mama2006

Hallo,

mooiedromen, hier gaat alles een beetje anders. Heb nu 3 echo's gehad. Doen ze altijd. Gewoon om te kijken of alles goed gaat. Volgende keer uitwendig en dan duurt het weer even voor de volgende. Maar inwendig onderzoek doet hij altijd. De baarmoedermond controleren. Ik vind het wel fijn hoor, die conroles. Weet ik zeker dat alles goed is.

Hoop dat jullie je allemaal snel beter voelen!!

Mama van marijn, wat vervelend zeg, dat je zo ziek bent. Ik zou dat ook vreselijk vinden. Hoewel ik nu vooral maar zwanger wil zijn natuurlijk, maar als je zo beroerd bent kan ik me er toch wel iets bij voorstellen. Gelukkig was je echo goed, dat lijkt me dan wel weer erg fijn.
en Karin, hopelijk is die terugval van korte duur.
jmv, knap hoor dat om de dag klussen. dat krijg ik met mijn ventje niet voor elkaar. Gelukkig zie en voel ik mijn eisprong dus wel. Aan het slijm en aan krampen in mijn buik. Wel een beetje met vlaagjes gedurende de dag, mar soms echt even enorme steken dat je blij bent dat je zit....
het begint voor jou nu ook al spannend te worden hoor meid. hopelijk heeft het harde werken zijn resultaat!
mama 2006, wij verschillen maar 1 dag van NOD, moeten nu ook echt afwachten. Moeilijk vind ik dat hoor, denk aan je
Ik vind het eerlijk gezegd heel erg leuk dat de zwangeren meeschrijven, maar merk toch wel dat ik het prettig vind dat de niet-zwangeren ook blijven schrijven. Vandaag op het werk een moeder van een kindje gezien die nu 14 weken van de 2e in verwachting is. Vind ik echt superleuk hoor, maar zij was ook van allebei de 1e keer zwanger.
Ze is 14 februari uitgeteld. Ik dacht, als het bij ons meteen raak was geweest dan zou ik 6 februari al uitgeteld zijn geweest! whaaa. daar moeten we maar niet te lang bij na blijven denken want daar wordt je niet vrolijk van. Bij de 2e denk ik wel dat ik relaxter zal zijn. tuurlijk duurt wachten dan nog net zo goed lang, maar nu met de 1e weet ik nooit 100% zeker of het wel kan....
Ach, we zitten pas in ronde 4, is wel lang wachten maar nog niks aan de hand.... jullie zijn gewoon allemaal supersnel! EN DAT IS JULLIE ZEKER GEGUND, IK HOOP SNEL MET DE REST TE VOLGEN!
Gemiddeld duurt zoiets 6 tot 9 maanden toch?! Dat klinkt erg eigenlijk, je zou in die tijd ook al bevallen kunnen zijn.....Ik reken er dus eigenlijk ook al wel op dat de eerste al bevallen is voordat de laatste zwanger raakt, al vind ik dat geen mooi vooruitzicht, zo relativeer ik dingen. Het belangrijkste is dat we uiteindelijk allemaal een gezond kindje krijgen.
En schmetterling, erg fijn, zoveel echo's. Was dat hier ook maar, zou ik wel willen.
Nou meiden, ik hoop dat iedereen het nog een beetje volhoud. Dat de zwangeren niet te lang ziek zijn / blijven en de buikjes hier en daar goed beginnen te groeien
en dat de nog-niet-zwangeren met mij snel volgen!
Zo, even genoeg gespuit, snap best als je hier even vluchtig overheen leest hoor, hahaha, wou het gewoon allemaal even kwijt....
liefs leeuwtje

Hoi Dames,

Ik ben er weer.
Paar daagjes weg geweest.
Mama van Marijn, wat balen dat je zo ziek bent, niet leuk is dat. Pff.
Hopelijk gaat dat snel beter, en wat fijn dat de echo goed was.

Hier nog steeds wat kwaaltjes, maar iets minder, vandaag erg moe en om half uur naar toilet moeten.
me blaasonsteking gaat weer wat beter.

Morgen kom ik weer meer schrijven dames.

Liefs

Terug
Bovenaan