meistoppers deel 3 !!!

Goede avond,

Ik heb het lijste weer bijgewerkt.

Ik vind het nog wel bizar allemaal.
we konden het andaag niet laten om naar de babydump te gaan om te kijken wat ze allemaal hebben. hb vandaag een heel lief kadootje gekregen van mijn ouders. want die hebben we het gelijk verteld dat ik zwanger ben die waren door het dolle heen.

succes iedereen.

veel lies kakkie

joyce GEFELICITEERD met jullie kleine wonder op komst

dames ik probeer snel ff tussendoor ff wat te tikken en kan ik ff niet op iedereen reageren.Maar heb het ff druk de komende dagen.Mijn moeder jarig ik ben 2 september jarig joepie dan word ik 23.en dan nog een paar verjaardagen in september.
EN we gaan 14 t/m 17 september naar disneyland heb er nu al zin in.En 1 september begint school weer van de kleine meid.Dus zal ik de komende tijd ff wat minder hier zijn.
Maar ga nog wel tussen alle drukte door proberen ff wat te zeggen.Maar dan zijn jullie op de hoogte.tot nu toe bij mij ook nog geen nieuws we zitten in de klus week.Alleen willen we het om de dag doen en gisteravond was weer een klus dag maar hebben niets gedaan.We hadden echt totaal geen zin.Dus hoop dat het niet door deze dag nu gelijk mislukt is.We proberen vanavond maar ff denk ik.

Hoi,

Kakie, leuk he, zo gaan kijken, hihi, vind ik ook heerlijk.
Ik heb van me moeder ook wat leuks gehad, shirt met kicking baby, heel erg mooi, hihi.

Jvm, gefeliciteerd met je moeder, en alvast gefeliciteerd met jou verjaardag. Maak er een leuke dag van, en alvast veel plezier in disneyland. Erg leuk daar. Voor als je niet meer leest tegen dan.
Spannend je meisje weer naar school. De gewone routine kan weer beginnen dan.

Ik heb vandaag me baas en verantwoordelijke verteld dat ik zwanger ben.
Me baas reageerde erg leuk, en verantwoordelijke ook. Me baas zei dat dit geen reden is tot contractafbraak. Dat mag hij niet, en wil hij ook niet. Hij zei zelfs, moeten we maar eens gaan kijken hoe en wat we dat gaan doen wanneer je er tijdje niet bent. Heerlijk dus, is echt een last van mn schouders. nu hopen dat ik snel echo krijg na verloskundigebezoekje.

Liefs

hey meiden,

WEN, HOE IS HET??? ben erg nieuwsgierig en bij goed nieuws ben ik erg blij voor je en zo niet, dan baal ik ook echt met je mee hoor!  je wilde gisteren of vandaag toch nogmaals testen en anders langs de huisarts?

mooiedromen: wat heerlijk gaat ie bij jou zeg. Cadeautjes, kleding ophalen, en net of je jarig bent maar dan anders, hahaha
en het hartje gehoord!. Wat moet dat een verademing zijn zeg. Hopelijk gaat het met je broertje straks ook beter zodat je ook nog aan slapen en genieten toe komt. En inderdaad, die glitters mogen flink gestrooid worden..

mama2006, had in ander topic gelezen dat je bang bent straks over te blijven omdat het hier zo snel gaat. Nou dat idee heb je hier niet als enige hoor....ik denk dat soms ook wel even en volgens mij jmv ook (al heeft ze dat nog niet gezegd). En de andere nog klussers...weet ik niet natuurlijk maar iedereen is weleens onzeker .....
We gaan er gewoon helemaal samen voor hoor. En je hebt al een peutertje waar je 9 maanden voor hebt moeten werken en dat is voor mij ook wel een voorbeeld dat het "later" (na meerdere ronden) dus inderdaad net zo goed nog kan.

Bloemetje, het klussen kan vandaag weer beginnen, hahaha, maar doe nu nog niet teveel denk ik hoor. volgende week is belangrijker en vriendlief moet dan nog wel presteren!
en zo'n shirt, leuk zeg. je hebt wel heel leuke shirts. een collega van mij had er een met "started with a kiss.." vond ik ook erg leuk. Ik heb zelf trouwens ook een zwangerschapsdagboek gekocht alvast. Zo'n roze kaft zit erom met een zwart/witfoto van een buik en bloemetjes. Je hebt hier in het groen een vervolg op voor het eerste jaar.
Daarnaast heb ik een mooi notitieboekje bij action gekocht om allerlei dingen in te schrijven. Een inleidend verhaaltje hoe het allemaal begon. Hoe ik me telkens voel, de namen die we overwegen, wat we allemaal aan moeten schaffen en ideetjes later voor kaartjes, andere overwegingen die we maken, gewoon vanalles dus, want echt niet alles past in zo'n agenda, hahaha.
en zo superfijn dat ze zo reageerde op je werk zeg! dat moet een opluchting geweest zijn!

missdreamer: fijne vakantie gehad. En 3 maanden moeten wachten was wel lang inderdaad. Ik heb geen ervaring met ovu-testen. Hopelijk heb je ze alleen deze ronde nodig en is het dus meteen raak!
(en dan mag deze ronde ook wel wat sneller gaan, want anders moet je erg lang wachten................)

breezegirl: stomme RD's!!!!!! bah! gelukkig heb je wel een vaste cyclus, maar ja, die had je liever gewoon niet meer nodig gehad natuurlijk!

vlinder: heerlijk dat alles zo goed gaat zeg! wanneer ging je ook alweer precies trouwen. (ja, heb je wel gezegd een tijd geleden, maar dat kan ik niet precies meer onthouden)
Bij jou deed die muts van je trouwjurk toch zo vervelend? Is allemaal opgelost en pas je 'm?

an: spannend zeg. leuk als je ons iets kan laten weten. ik duim voor je!!!

kakkie: leuk he, eindelijk echt kijken wat je leuk vind in zo'n winkel, in plaats van voor als het ooit zo mag zijn. ik weet zeker dat het bij mij ook geen maand zal duren als ik het eenmaal weet hoor!

jmv, fijne verjaardagen allemaal. misschien helpt het wel voor de afleiding en krijg je een mooie streep in september! ik hoop het echt voor je.
en eurodisney is echt heel erg leuk. ben er zelf 4,5 jaar geleden met oud en nieuw geweest met mijn vriend, dat is helemaal schitterend! Die kerstsfeer en shows.....wil ook wel weer. Sterker nog, was eigenlijk de planning voor komend jaar weer (met oud en nieuw) maar nu bewaren we het geld maar voor de babyspullen....
en door 1 dagje kan het eigenlijk niet mis gaan hoor, want zijn spul kan ook gerust 3 dagen goed blijven, maar dat ligt een beetje aan de kwaliteit..... en bij mooiedromen zelfs 5 dagen heb ik begrepen, dus is echt niet erg. Tegen zin in werkt ook niet...

verder hier niet zoveel te melden, zal komende 2 weken ook wel zo blijven...

liefs leeuwtje

Hey meiden

Bedankt leeuwtje voor die oppepper!! had het nodig!!
Ik had inderdaad het idee dat ik hier straks als enige overblijf, maar die angst hebben meerdere natuurlijk.
Ik vindt het gewoon zo raar dat het een aantal maand niet wil en dan na 9e rondes in 1x wel, raar hoor dat lichaam.
Nou ja er is voor mij in sept een jongetje gependelt dus ben benieuwd!!
Dus de  klus week weer aangebroken leeuwtje, zet hem op hihi.
Ik zit te wachten op de klus week.

Weltrusten meiden

De ongesteldheid is hier weer begonnen gister  Had wel verwacht dat het niet raak zou zijn maar het blijft toch weer een teleurstelling!
Nou ja op naar de volgende ronde, denk dat we deze ronde ovulatietests gaan gebruiken.
Uitgaande van de normale 28 dagen is mijn volgende NOD 25-09,   dagen na de 4e verjaardag van mijn zoontje dus zou een mooie maand zijn!!!

Dag allemaal,

Zo eerst weer naar de tandarts, heb heel de tijd last van tandvleesontsteking, en we gaan morgen met vakantie, dus nog even check!

Hoe is het verder?

Wen, jammer dat de RD"s er zijn, toch teleurstelling.

Kakkie, heerlijk dat prille geluk en genieten van de zwangerchap!

Ik heb nu wel een zichtbaar buikje, niet zo vreemd, normaal was het plat, collega's moeten er wel omlachen: ik dikker aan het worden.

Ik ben vanaf morgen 3 weken met vakantie, en kan niet op internet. We gaan eerst naar Zuid-Frankrijk en daarna 2 weken naar Corsica, ben benieuwd. Met mijn nieuw aangeschafte bikinitop moet dat goedkomen. Het bergwandelen zal wel op iets minder hoge hoogte worden ivm minder zuurstof.

Nou, ik ga ervan uit dat als ik terugben dat alle wachtenden en alle niet-zwangeren gewoon zwanger zijn. Ik zal extra veel zonnestralen deze kan opsturen!!

Tot snel en het beste voor iedereen. Voor de zwangeren: rust,geniet en eet gezond.

wen: vreselijk zeg!  waarom kan je lichaam je niet meteen meer duidelijkheid geven he meid, zo frustrerend! Ik hoop dat je inderdaad in september een hele mooie maand krijgt na de verjaardag van je zoontje! We gaan er zeker weer helemaal voor. Maar je mag nu nog wel even balen hoor, ik weet hoe het voelt
Ik kwam eigenlijk zelfs speciaal voor jou even kijken deze ochtend.

mama2006: graag gedaan hoor! En ik had eerlijk gezegd niet eens door dat je hem al echt even nodig had, maar ik ervaar het wel echt zo. Ik verbaas me er ook om dat je na een aantal ronden goed te klussen ineens wel een keer zwanger raakt en waarom dan die andere keren niet. tja, weet ook wel dat de natuur nu eenmaal zo werkt vanwege die goede combinatie enzo, maar toch...
En september een jongetje, dat zou mooi zijn! Is het toch sneller dan de vorige keer he. Ik zou zelf wel willen leren pendelen, ben namelijk ook wel een beetje spiritueel aangelegd. Heb al vele verbazingwekende momenten gehad die bleken te kloppen.
Zo zij ik ineens om half 11 op een dinsdagochtend: "mijn broertje komt in december, waarschijnlijk met kerst thuis om te zeggen dat ie papa wordt." bleek dat ze die ochtend om half 11 dat inderdaad wisten (via test) en eigenlijk met de kerst wilden zeggen, maar dat is vroeger geworden omdat je het al aan haar kon zien. En mijn broertje woont in brabant en ik in groningen en ik was zelfs gewoon aan het werk.
Zo zijn er meer van die opmerkelijke dingen af en toe. Maar ik kan het niet "oproepen" of plannen ofzo, het schiet ineens binnen soms. Dus meiden helaas, kan jullie niet helpen hahaha.

En ze hebben het weleens over lichte  voorkeur jongen / meisje. Tuurlijk is een gezond kindje het belangrijkste maar als ik heel eerlijk ben hoop ik dat ik ook een jongetje krijg. (hoeft niet als eerste hoor, ik hoop 2 gezonde kinderen te mogen krijgen)
Dit vooral omdat er dan pas weer een stamboomhouder is en dat zou toch wel leuk zijn, zeker nu mijn schoonvader overleden is heb ik dat gevoel sterker....maar met 2 gezonde meiden ben ik uiteraard ook erg gelukkig!

liefs Leeuwtje

Terug
Bovenaan