A
Anoniem
Guest
mama2006: ja, ik val ook wel door de mand hoor, maar zeg gewoon dat ik meer zin heb sinds stoppen vd pil. Heb ik ergens gelezen dat dat kan en dat gelooft ie, dus prima toch?! en is denk ik eigenlijk ook wel zo, of ik heb meer zin omdat het nu voor het echie is?!
ester: leuk wat van je te horen. Hoop dat je snel meer energie terugkrijgt. En fijn dat de echo (nu wel) goed was!
21052007: wat vreselijk zeg! Dat had ik toch echt niet (meer) verwacht! Wordt er helemaal akelig van! hopelijk krijgt dit voor jullie snel een plekje, veel suc6 meid (en je vriend /man)
bloemetje: we hebben wel genoeg zieken hoor
84joyce84:GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!! geweldig, en leuk dat je het ons meteen laat weten. Ik kan me wel voorstellen dat je even minder hier was omdat de spanning anders wel heel groot is... en inderdaad, hoe voel je je? had je al door iets het gevoel dat het raak is?
jmv: lees met je mee hoor, nog steeds veel klusplezier!
ja, en zorgen heb je zodra je er voor kiest he....merk het nu al. Als dit., als dat......maar het komt zoals het komt en we maken er het beste van, we doen gewoon allemaal ons best!
nou, het klussen kan hier morgen of overmorgen wel weer beginnen denk ik zo...
Liefs leeuwtje