meistoppers deel 3 !!!

mama2006: ja, ik val ook wel door de mand hoor, maar zeg gewoon dat ik meer zin heb sinds stoppen vd pil. Heb ik ergens gelezen dat dat kan en dat gelooft ie, dus prima toch?! en is denk ik eigenlijk ook wel zo, of ik heb meer zin omdat het nu voor het echie is?!

ester: leuk wat van je te horen. Hoop dat je snel meer energie terugkrijgt. En fijn dat de echo (nu wel) goed was!

21052007: wat vreselijk zeg! Dat had ik toch echt niet (meer) verwacht! Wordt er helemaal akelig van! hopelijk krijgt dit voor jullie snel een plekje, veel suc6 meid (en je vriend /man)

bloemetje: we hebben wel genoeg zieken hoor ;) niet nog beroerder worden want dan scoren we allemaal samen niet alleen hoog in vruchtbaarheid....

84joyce84:GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!! geweldig, en leuk dat je het ons meteen laat weten. Ik kan me wel voorstellen dat je even minder hier was omdat de spanning anders wel heel groot is... en inderdaad, hoe voel je je? had je al door iets het gevoel dat het raak is?

jmv: lees met je mee hoor, nog steeds veel klusplezier!

ja, en zorgen heb je zodra je er voor kiest he....merk het nu al. Als dit., als dat......maar het komt zoals het komt en we maken er het beste van, we doen gewoon allemaal ons best!
nou, het klussen kan hier morgen of overmorgen wel weer beginnen denk ik zo...
Liefs leeuwtje

21052007 heel veel sterkte gewenst, wat heftig zeg, ik krijg er gewoon rillingen van. Wat een emotioneel moment. Je had dus onbewust een gevoel dat er iets was, maar dat is natuurlijk niet iets wat je naar boven haalt, je hoopt op mooi en goed nieuws. De natuur doet haar werk, maar emoties daarop zijn een ander verhaal. Ik wens jullie heel veel sterkte, neem je rust en je tijd.

Wauw, 2 zwangeren erbij, Joyce en Kakkie, van harte, geniet van dit mooie moment! En laat je niet gek maken, je hebt tijd genoeg te wennen hoor. Strooi maar veel glitters voor de wachtenden en startenden!!

Even kort, want had net bezoek en wil zo slapen, was weer drama met mijn broertje dus niet geslapen. Vanochtend bij VK geweest, hartje klopt prima, over 5 weken weer, maar als ik eerder wil mag ik eerder langskomen om te luisteren.

Kreeg van collega's superleuke cadeautjes vandaag, alsof je jarig bent maar dan anders.

Meiden, fijne avond, succes met alles en tot donderdag, morgen zwangerschapskleding halen bij een vriendin, eindelijk!

Hoi,

leeuwtje,
spannend, het klussen kan weer beginnen, veel plezier.
hier is het oefenen al paar weken niets, ben zo moe en s avonds vaak ook misselijk dat ik daar werkelijk niet aan moet denken haha.
probeer niet te ziek te worden,maar pff, word zwaar, ben het nu ff zat, en het is niet zo erg als bij karin en mama van marijn , maar ben het gewoon ff zat, en ik kan meestal wel wat hebben.

mooie dromen hoe gaat het met jou?

kakie en yoche, hoe voelen jullie je?

ik heb trouwens van me moeder voor me verjaardag nog een zwangerschapsdagboek gekregen, en een shirt met kicking baby op. hihi, heel erg mooi is die. ben er erg blij mee. hihi.

liefs

Hallo dames, wat is er alweer veel getypt hier! Ben je een weekje op vakantie,
nou jullie hebben je best gedaan.
Ik kan het bijna niet meer volgen, zó snel gaat het.

En wat zijn er al veel zwangeren!

21052007....sterkte meid! Wat een onwijze schok! Ik leef met je mee...

Dan een vraagje aan jullie, 1 augustus was ik ongesteld en omdat dit drie maanden op zich liet wachten besloot ik aan de ovulatietesten te gaan.
Afgelopen zondag een licht streepje, maandag een donkerdere streep. Maar nog niet zo donker als de testlijn zegmaar. En dinsdag...GEEN streep!
Heb ik al een eisprong gehad? Heb je een dag na je eisprong ineens geen streep meer? WIe heeft hier ervaring mee?
Heb voor de zekerheid maar flink geklust. :)
Net had ik héél licht helder bloed tijdens het plassen.
Pffff...ik weet het niet meer. Voor menstruatie is het te vroeg.

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft...ik weet het niet meer. Gewoon afwachten waarschijnlijk. En zal i kdan toch doorgaan met testen met ovulatietests?

Miss dreamer

Dat heb ik ook altijd met ovu testen, precies het zelfde.
1e dag licht streepje, 2e dag iets donkerder maar nog niet zo donker als controle streep, 3e dag bijna net zo donker als  controle streep, 4e dag weg streep.
En op de 3e dag als het bijna net zo donker is als controle streep heb ik mijn eisprong ,want elke maand voel ik hem overduidelijk!!!!
Hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs Mama2006

Hallo dames!

Eerst wil ik de zwangeren even feliciteren!!! Wat super zeg! Nu maar lekker genieten :)
Voor mij was het gister jammer genoeg weer raak met de NOD. Dus we gaan weer voor de volgende ronde. Mijn volgende NOD is 24 september.
Soms wordt ik er nu wel een beetje moedeloos van. Elke keer goed geklust en toch weer niet raak. Heb een constante cyclus van  29 dagen en kan dus aardig goed inschatten wanneer de eiersprong is en toch wil het niet. Baal, baal, baal....  

Terug
Bovenaan