meistoppers deel 3 !!!

mooiedromen, doe maar luxe, 3 weken op vakantie! Ben wel jaloers hoor... En toch nog geslaagd voor bikinitop dus. En leuk toch, dat je een beetje buikje krijgt als je anders zo plat bent. Meestal is het dan ook wel een mooi buikje.
Goed blijven smeren tegen de strepen dus. Mijn schoonzusje was ook erg plat en die heeft vanaf het begin kruitvat mama buikcreme gesmeerd en daardoor nu niet veel striae (of zoiets). Ik heb zelf ook al van zwitzal in huis. Wil ik dan ook meteen mee beginnen zodra ik zover ben, heb namelijk al heel veel striae achter op mijn bovenbenen en billen vanwege de groeispurt rond pubertijd. Anders wordt ik straks net zo'n zebra...  En meteen smeren schijnt te helpen. Dus proberen we maar....

Maar geniet van je vakantie! En dan horen we je over 3 weken wel weer. (dan staat er ondertussen wel een nieuw maar korter treintje te wachten..)

liefs leeuwtje

bloemetje
dank je met je felicitaties
Gelukkig reageerde je baas heel goed en positief
Dat is al weer 1 zorg minder

mama2006
Haha wat grappig met dat pandelen.Ik hoop natuurlijk dat het uit komt
dan is het deze ronde raak als het uit komt.zou geweldig zijn.KLussen klussen klussen dus.zo had er dus bij mij iemand voorspelt dat ik rond november zwanger zal worden.Ook een jongen.

leeuwtje
Dank je voor je mening vind ik erg fijn
en die ene keer niet hebben we gister avond weer ff goed gemaakt
het komt waneer het wil komen.
en over het alleen over blijven hier als enige niet zwangere daar hou ik me ook mee bezig.Ik zou dat niet zo fijn vinden nee.ik hoop daarom ook dat iedereen snel zwanger zal zijn en niet overblijft.We gaan gewoon met groepjes hier door.en we zin allemaal dit jaar nog zwanger hoop ik.ik zal zo ff op hyves die paragnost zijn site doorgeven die bij mij deze dingen voorspelt heeft.Voor degene die het ook wil kan het dan ook doen.

ik voel me op het moment ook niet zo lekker zeg
ik ben lekker verkouden en ben erg moe van het slecht slapen door mijn dichte neus.bluhhhh.En ik heb net een bericht gehad via hyves van mijn vader of zijn vriendin dat weet ik niet zo goed.Maar er is zo veel gebeurd tussen ons.En heb daarom geen contact meer met hun.en nu gaan ze me zitten bedrijgen.Ineens zomaar na 2 jaar niets van ze gehoord te hebben.Dus ben ik ook ff niet lekker onder.En weet niet zo goed wat ik nu moet doen.

Hoi,

Leeuwtje,
Zo een boekje is inderdaad erg leuk. ik heb er eentje uit belgie, van mn moeder hihi.
Je kan er elke dag wat inschrijven, voor elke dag staat er een plaatsje waar je kan schrijven.
Het klussen gelukt?
Voorkeur? Ik eigenlijk niet echt, een meisje zou wel leuk zijn, maar een jongen ook.
Bij mij is het wel het cliche als het maar gezond is hihi.

mama 2006,
Ons lichaam zit inderdaad zo raar in elkaar. Dat het een tijd niet lukt, en dan opeens wel, vraag me soms af hoe dat kan?
Wanneer is je klusweek?

Wen,
Wat balen, weer die duivels. Wanneer blijven ze keer weg.
Zou mooi zijn volgende maand met verjaardag van je zoon.
Ik duim voor je.

Mooie dromen,
fijne vakantie, geniet ervan, maar dat komt vast wel goed. hihi.
en een buikje, heerlijk.

Jvm,
Wat balen dat je vader of zijn vriendin je ineens gaan bedreigen, die berichtjes wel bijhouden hoor.
Hoop dat beetje gaat. Strekte ermee meis.

Zo, nu ff stukje over hoe het hier gaat.
Vandaag best misselijk geweest op mn werk, pff, doe dan maar eens of er niets is. haha.
Ook mijn werkbroek krijg ik niet meer dicht :s. Maar ja, zwangerschapsbroek valt nu nog op. haha. Want collega's weten het nog niet.

Ook met hond gaat het minder. Gisteren heeft ie toen we zijn gaan werken alles bij elkaar gejankt, buurman was hier niet blij mee. Hoop dat we hier een oplossing voor vinden.

Liefs

jmv, vervelend dat je je zo k*t voelt zeg! Lekker snotteren en vervelende berichtjes. Wat bloemetje zei, die berichtjes wel bewaren hoor. gewoon ergens opslaan in de computer zodat je er niet de hele tijd tegenaan hoeft te kijken, maar mocht het echt heel vervelend worden en heb je hulp nodig, dan heb je wat op papier he. En als je er wat meer over kwijt wil, kan dat ook via hyves natuurlijk (of mail via hyves) ik ben er voor je om je te steunen. Ook als je het alleen even kwijt wil.
en dit jaar allemaal zwanger is een mooi doel. gaan we voor. Openen we in januari het meistoppersforum op de zwangerenpagina (misschien toch wel een goed idee, anders zijn er misschien meiden die al bevallen zijn tegen de tijd dat we naar het zwanger zijn forum gaan).

bloemetje: tuurlijk, zei ik ook al, als het maar gezond is! Maar merk wel dat jij dus heel stiekem ook beetje voorkeur hebt, maar dan voor meisje. Mag toch! Je houd toch wel van het kindje hoor!
en bij mij is dat ook omdat ik af en toe dromen heb gehad afgelopen jaren in het "hier en nu" dat ik spontaan beval, niks gepland enzo en het is altijd een jongetje.... tja, wat dromen niet met je kunnen doen he. Er is toch echt nog niets in het echt gebeurd hoor!
en met je hond. Tja, die moet ook weer even wennen aan het alleen zijn. Hij is nog niet zo heel lang bij jullie en al helemaal niet veel alleen geweest. Misschien helpt radio of tv? Eventueel een geluidsopname van jou stem (en evt. van je vriend) Vraag het anders eens op de puppytraining of aan de dierenarts.
Je kan niet verwachten dat dat beestje zomaar ineens snapt dat je er nu ineens niet bent. Maar aangezien ik zelf geen hond heb, kan je goed advies beter bij een ander inwinnen. En als je niet weet welke buurman je moet geloven, dan neem je toch een dag op (film of casettebandje of iets dergelijks). Kan je het later weer bekijken / luisteren.
Of je vraagt iemand (je moeder of vriendin) en keer langs je huis te lopen om te checken. Als je dat zelf dat, merkt je hond meteen dat je er weer bent dus dat geeft een vertekent beeld. (onze kat reageert op onze auto, fiets, voetstappen. Is meteen bij de achterdeur hoor. Als een vreemde komt niet! Dus dat weten ze snel genoeg)
hopelijk kom je er een beetje uit, want je kan dat beestje ook niet kwalijk nemen dat ie jullie lief vind en niet wil missen! Hij moet alleen doorkrijgen dat je echt wel weer terugkomt.
liefs leeuwtje

Hoi,
leeuwtje, helemaal gelijk, hij kan er niets aan doen.
me vriend zei het net ook al, moeten het een keer opnemen.
We gaan nu proberen met behulp van vrienden hem stilaan langer en langer alleen te alten, kijken of dat lukt.

liefs

lieve allemaal
kort even een berichtje van mij.
de vakantie was HEEEEEEEERLIJK.
zeelucht en kastelen bouwen op het strand doen me goed, zeker tegen de misselijkheid.
Heb goede dagen en sleche dagen gehad.
Maar ik ga nu eerst even bijlezen, wat een verhalen weer allemaal.
Dus ik reageer snel weer,

fijne avond
mama van marijn

bloemetje
dank je voor je lieve bericht kan ik wel gebruiken een lieve berichten
maar ja daar ben je goed in he hihi iedereen een lief berichtje sturen
ben blij met jullie op het forum
kan gewoon ook dingen zeggen wat niet perzee met zwanger worden te maken heeft
en dan word er ook geluisterd super meiden.

Leeuwtje
echt toen ik je berichtje las werd ik wel een beetje verdrietig.Ik ben super blij dat jullie er voor me zijn.Ben ook heel blij dat je me wilt helpen.Ik zal het onthouden dat ik altijd bij jullie teregt kan.Maar dat kan ook bij mij ik ben er ook voor iedereen hier mocht er iets zijn waar ik in of mee kan helpen doe ik het graag.En samen zijn we daardoor heel sterk zo met ze alle.Ik heb tot nu toe niets meer van hem gehoord alleen maar dat bericht vanmorgen.Heb er verder niet op gerageerd want denk dat het dan erger zal worden.Maar bij hun weet je het nooit.want het kan ook zo zijn omdat ik niet reageer dat ze daar weer boos over worden.het is zo moeilijk allemaal.ik zal van de week als ik ff wat meer tijd heb heel veel uitleggen tegen je hier over.want het is echt heel erg en een heel lang verhaal wat dus al 13 jaar speelt dus zecht genoeg denk ik.

dank je wel meiden ik vind het echt super lief van jullie

Hoi meiden

@wen wat balen dat je ongi bent geworden, ik gebruik ook ovu testen, moet zeggen dat ik het erg handig vindt!!

@mooiedromen fijne vakantie!! ( als je dit nog leest, sorry beetje laat ) leuk joh een buikje, dan kun je het teminste laten zien.

@leeuwtje hoe ist?? We zitten volgens mij allebei op de klus moment te wachten, en dan er weer tegen aan hihi.

@kakie leuk hé al die babyzaken!!

@j.m.v oh disneyland geweldig!! ben er 1x geweest, erg indrukwekkend.  Is je verkoudheid al beter?? Wat raar van je vader, 2 jaar geen contact en dan in 1 x bedreigen. Weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen, behalve sterkte meid!!
Wij zijn er voor je, altijd.

@bloemetje mijn klusweek begint ongeveer zaterdag, maar ik denk wat later aangezien ik vaak dag 16 een eisprong heb. Puppies hebben wel vaker een truchslag, dat je 1x denkt hé, daar waren we toch vannaf! Ga je nog met hem naar puppie training, ik heb er met die van mij veel aangehad!

@mama van marijn weer terug, jammer hé. Volgens mij heb je een lekkere vakantie gehad!

@blondje Waar ben je meid, hoor zo weinig van je??

Liefs Mama2006

Terug
Bovenaan