meistoppers deel 3 !!!

lieve allemaal,

zo ik ben weer bijgelezen. Mooie en treurige verhalen passeren de revue.
JMV heel veel sterkte met ceze rotsituatie. Weet ook niet wat je zou moeten doen. de tijd zal het leren denk ik.
EN natuurlijk een dikke dikke proficitat voor Kakkie en Joyce. HOERA !!!.
 wat heerlijk zeg, weer 2 zwangeren erbij.

Ja hier gaat het wel iets beter. voorheen was ik iedere dag, de hele dag misselijk en nu heb ik goede dagdelen. dus een goede ochtend of middag of avond.
Gisteravond en nacht was weer even shit, maar ja, deze ochtend was weer prima.
Dus hopelijk zet deze lijn zich door. De tijd vliegt onderussen echt om hoor, ben alweer 10 weken., ongelofelijk he?
vinden jullie ook dat de weken zo snel gaan?
Morgen weer werken, tja da's even minder.
De vakantie was namelijk echt heerlijk. LEkker uitwaaien aan zee en met de kids veel gespeeld en leuke dingen gedaan. Naar Madurodam en het Playmobiel museum. Wat een pret zeg!! Hebben echt genoten.
Nou vandaag ook nog lekker weer, dus het gaat prima.
We hebben deze week beide ouders verteld van ons derde wondertje. EN ze reageerden allebei superblij en emotioneel. ze waren best verrast. Maar ook heel blij voor ons. Ik heb ook even gedacht dat ze het wellicht niet zo leuk,zouden vinden, maar niets was minder waar.

nou dat was het weer, tot snel typs maar weer.
dikke knuffel en succes voor de klussers en wachtenden.

mama van marijn

Hey blondje

Wat spannend!!
Ik hoop dat je gevoel ongelijk krijgt.
Hou je ons op de hoogte??

Liefs Mama2006

nog even een kort berichtje voor blondje.
ik voelde ook helemaal niets voorafgaand deze zwangerschap. was ervan overtuigd dat het niets was, maar goed het was wel iets .... zwanger dus.
dus gewoon even wachten en hoop houden. wellicht woensdag nog even testen?
succes ermee..

mama van marijn

hey meiden,

blondje, spannend zeg. ik duim voor je! Er zijn er wel meer die negatief testen hier. En ja, je kan tot woensdag wachten, maar dat zou ik niet volhouden hoor, hahaha, morgen kan ook he, da's dan 2 dagen later. maar ja hoe later hoe zekerder. ik ben benieuwd.

mama2006, relaxt is inderdaad ook erg belangrijk! hopelijk heeft het resultaat! Als je 2 tot 3x per week klust schijnt de kans net zo groot te zijn.
ik ben ook onderdaad al beetje aan het klussen, je weet nooit zeker of je ei een keer eerder is.....
en die strepen in het scherm staan los van het schema hoor, die kan je gewoon verwijderen door ze te selecteren.

missdreamer, fijn dat je ongeveer weet wanneer je NOD is zeg, kunnen we met je mee duimen en tellen...

jmv, fijn dat je verkoudheid minder wordt. Hopelijk laat je vader je nu echt mee rust en laat je het zelf ook een beetje varen. Krijg je misschien nog een beetje kluszin terug. Zou jammer zijn dit door hem dwars te laten zitten. Maar ja, makkelijker gezegd dat gedaan.
En onze moeders verdienen nu eenmaal zwangere dochters he, hahaha.

bloemetje, hoe is het? en met buddy? (en de buren...?)

mamavanmarijn, lekker dat je goede dagdelen hebt! Ook fijn dat je zo van je vakantie hebt genoten! Hopelijk gaat het op het werk na de vakantie ook goed! weten ze het daar al of wanneer wil je het zeggen?

heb net een heerlijk tukje gedaan in de tuin. Die zon doet nu wel even goed zijn werk he mooiedromen! Dus profiteer er allemaal maar van, hahaha. Mijn vriend vind het alleen alweer te warm, dus die is veel binnen. tja, hij is al wel buiten geweest gelukkig... Ga weer lekker naar buiten!

liefs leeuwtje

Hoi dames,

Ben ik weer,

Leeuwtje, hoe het met de buren gaat? geen idee, haha, weekend weg geweest. en hebben ook besloten ons van de buren niets aan te trekken, wanneer buurman in ziekenhuis lag heeft hun hond ook erg veel gejankt, dus hij moet niets zeggen over onze hond die niet alleen kan zijn. hij overdrijft ook erg vinden we, want de andere buurman zegt dat het allemaal wel meevalt, en eerlijk gezegd geloof ik hem eerder.

mama van marijn, wat fijn te lezen dat het bij jou dagdelen beter gaat, bij mij nog niet. nog lang niet, hopelijk komt dat ook snel.

blondje, spannend hoor, ik duim voor je.

jvm, heb je berichtje gelezen, wat een rotsituatie, ik wil je erg veel sterkte wensen hiermee. blij dat hij je nu wel met rust laat. sterkte meid.

Liefs,

Nou, het is even geleden, weer een zware week achter de rug. Christian aan de diarree en verkouden, een dag huilen van buikpijn... Ik snotverkouden (nog steeds trouwens) en door verstopte neus nauwelijks kunnen slapen, bleh...
Het goede nieuws is wel dat de misselijkheid echt stukken beter is. Heb niet meer gebraakt en kan alweer redelijk functioneren. Met eten heb ik het weer onder controle. Dus ondanks de virussen, zie ik wel weer positieve dingen.

Gelukkig maar, want om een of andere vage reden heb ik vaak het gevoel dat er iets niet goed zit in mijn buik... Geen idee waar die onrust vandaag komt, had ik bij Christian helemaal niet. Het voelt vaak hard en gespannen in mijn onderbuik, zodanig dat ik soms wel eens denk dat ik een minuten-lange   of continue harde buik heb. Ook wel pijnlijke steken in onderbuik, vooral bij hoesten, draaien in bed, tillen en bukken. Zal wel bandenpijn zijn, maar toch maakt het me ergens een beetje onrustig... Wellicht omdat ik baby zo weinig voel? Slechts 2-3 x week voel ik even heel kort iets, terwijl ik bij Christian veel meer voelde. En ik heb een tijdje terug een hele levendige droom gehad dat het kindje dood was, heel eng, ben daar echt een dag van slag geweest... Tja... Zullen hormonen wel zijn?

@ Bloemetje: wat fijn dat je baas zo goed reageerde! En een opluchting of niet? Vervelend natuurlijk van de misselijkheid. En dat de pup va slag is. Hoop dat het snel beter gaat.

@ Mama van Marijn: fijn dat de vakantie zo geslaagd was en dat de misselijkheid beter gaat! En dat je de tijd snel vindt gaan. Dat zegt iedereen ook tegen mij, zal wel snel gaan he, de 2e, maar eerlijk gezegd... nee. Ik vind het helemaal niet snel gaan, maar dat zal meer te maken hebben met het feit dat het tot nu toe allemaal best zwaar is.

@ Jmv: ook verkouden, bleh, vervelend he! Ik hoop dat je er snel van af bent. En wat akelig, bedreigingen van je vader... Rillingen over mijn rug. Ik hoop dat er verder niets gebeurd en dat je er niet te lang van streek van bent, lijkt me echt erg onaangenaam. Hou je taai!

@ 21052005: wat een vreselijk verhaal! Wat triest dat het op deze manier fout gegaan is. Heel veel sterkte de komende tijd.

@ Mooie dromen: veel plezier op vakantie en ik hoop dat het straks beter met je broertje gaat. En zorg maar goed voor je buikje, ha ha!
(trouwens het smeren tegen striae helpt ECHT NIET!! Een zwangerschapsstriem is een scheur in onderhuidsbindweefsel, een laag die niet bereikt kan worden met alles dat van bovenop er op gesmeerd wordt. De aanleg voor striae is meestal erfelijk bepaald en het enige wat je er tegen kunt doen is niet te snel te dik worden, maar ja, dat heb je als zwanger niet echt in je hand. Ik heb ze ook ooit in pubertijd al gehad, dus tja, ze kwamen uiteindelijk ook in mijn zwangerschap...)

@ Leeuwtje: ik zag het woord staan, stamboomhouder en ik moet zeggen dat dit de reden was dat mijn man en ik beide een voorkeur voor een jongetje hadden, die eerste keer. Als wij geen jongen zouden krijgen, zou de naam van de familie 'uitsterven'... Ik heb er trouwens geen moeite mee dat mensen een voorkeur uitspreken, want ik denk dat heel veel mensen die hebben. Niets om je voor te schamen toch?

@ Joyce en Kakkie: GEFELICITEERD!!!! Hopelijk kunnen jullie er van kunnen genieten zonder te veel kwaaltjes!

@ Wen, Breezergirl, mama 2006: wat ontzettend balen van de RD! Ik hoop dat het voor de laatste keer is voor jullie de komende tijd... succes!

@ alle wachtenden heel veel succes en klusplezier!!!

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Augustus
leeftijd
ronde
kindje
NOD

Blondje
25
3
1
29

Snoopy
35
4
1
28

September

Knorretje
27
4
1
5?

Missdreamer
34
2
2
7

An1974
34
4
2
6

j_v_m_20
22
4
2
17

Leeuwtje
25
5
1
19

Mama2006
27
4
2

Breezergirl
23
4
1
24

Wen
24
4
2
25

Wachtenden

T.C.

29

3

2

5-7

Zwanger !!!!!
leeftijd
Sinds ronde
hoeveelste kindje

uitgerekend
VK
Echo      

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
2/9
22/9 (20wk)

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Schmetterling
23
2
3

8.3.2009
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Willemijn
33
1
2

volgt
volgt
volgt

21052005
25
2
2

20.3.2009
13/8
volgt

mama van marijn        
35
2
3

29.3.2009
8/8  
13/8

wens voor drie
30        
3
3

05.04.2009
(ongeveer)
8/9
8/9

Ester
27
3
1

13-04-2009
volgt
volgt

Julia
31
2
1

volgt
volgt
volgt
Bloemetje
23
4
1

17.04.2007
08.09
04.09
Kakkie
24
3
1

24.04.2009
11.9
volgt
Joyce
25
3
1

volgt
volgt
volgt

quote: bloemetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-09-2008 14:33:32'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Augustus
leeftijd
ronde
kindje
NOD

Blondje
25
3
1
29

Snoopy
35