A
Anoniem
Guest
lieve allemaal,
zo ik ben weer bijgelezen. Mooie en treurige verhalen passeren de revue.
JMV heel veel sterkte met ceze rotsituatie. Weet ook niet wat je zou moeten doen. de tijd zal het leren denk ik.
EN natuurlijk een dikke dikke proficitat voor Kakkie en Joyce. HOERA !!!.
wat heerlijk zeg, weer 2 zwangeren erbij.
Ja hier gaat het wel iets beter. voorheen was ik iedere dag, de hele dag misselijk en nu heb ik goede dagdelen. dus een goede ochtend of middag of avond.
Gisteravond en nacht was weer even shit, maar ja, deze ochtend was weer prima.
Dus hopelijk zet deze lijn zich door. De tijd vliegt onderussen echt om hoor, ben alweer 10 weken., ongelofelijk he?
vinden jullie ook dat de weken zo snel gaan?
Morgen weer werken, tja da's even minder.
De vakantie was namelijk echt heerlijk. LEkker uitwaaien aan zee en met de kids veel gespeeld en leuke dingen gedaan. Naar Madurodam en het Playmobiel museum. Wat een pret zeg!! Hebben echt genoten.
Nou vandaag ook nog lekker weer, dus het gaat prima.
We hebben deze week beide ouders verteld van ons derde wondertje. EN ze reageerden allebei superblij en emotioneel. ze waren best verrast. Maar ook heel blij voor ons. Ik heb ook even gedacht dat ze het wellicht niet zo leuk,zouden vinden, maar niets was minder waar.
nou dat was het weer, tot snel typs maar weer.
dikke knuffel en succes voor de klussers en wachtenden.
mama van marijn
zo ik ben weer bijgelezen. Mooie en treurige verhalen passeren de revue.
JMV heel veel sterkte met ceze rotsituatie. Weet ook niet wat je zou moeten doen. de tijd zal het leren denk ik.
EN natuurlijk een dikke dikke proficitat voor Kakkie en Joyce. HOERA !!!.
wat heerlijk zeg, weer 2 zwangeren erbij.
Ja hier gaat het wel iets beter. voorheen was ik iedere dag, de hele dag misselijk en nu heb ik goede dagdelen. dus een goede ochtend of middag of avond.
Gisteravond en nacht was weer even shit, maar ja, deze ochtend was weer prima.
Dus hopelijk zet deze lijn zich door. De tijd vliegt onderussen echt om hoor, ben alweer 10 weken., ongelofelijk he?
vinden jullie ook dat de weken zo snel gaan?
Morgen weer werken, tja da's even minder.
De vakantie was namelijk echt heerlijk. LEkker uitwaaien aan zee en met de kids veel gespeeld en leuke dingen gedaan. Naar Madurodam en het Playmobiel museum. Wat een pret zeg!! Hebben echt genoten.
Nou vandaag ook nog lekker weer, dus het gaat prima.
We hebben deze week beide ouders verteld van ons derde wondertje. EN ze reageerden allebei superblij en emotioneel. ze waren best verrast. Maar ook heel blij voor ons. Ik heb ook even gedacht dat ze het wellicht niet zo leuk,zouden vinden, maar niets was minder waar.
nou dat was het weer, tot snel typs maar weer.
dikke knuffel en succes voor de klussers en wachtenden.
mama van marijn