Hey meiden,
even snel berichtje, we gaan vanavond weg en morgenavond pas laat weer thuis. Gaan naar familie in brabant. Mijn schoonvader zou namelijk morgen 65 zijn geworden maar is helaas in november zeer plotseling gestorven.
nu gaan we dus met z'n allen morgen naar mijn schoonmoeder en iets doen, zo de eerst keer is het namelijk toch wel heel raar....
met het klussen gaat het erg goed tot nu toe. Ik heb er niet eens om gevraagd, maar we hebben vrijdag en zondag geklust. Hopelijk vanavond (beetje raar bij mijn ouders maar wie weet) of anders morgen weer. Verwacht vrijdag mijn ei, maar sinds ik gestopt ben met de pil is ie al 2x eerder geweest. Dus morgen moet zeker, dan zit t nog wel goed...
ik merk wel dat ik iets relaxter word nu in ronde 5. weet dat het dus echt niet meteen raak hoeft te zijn en geef het de tijd. ja, tuurlijk liever gisteren dan vandaag, maar het belangrijkste is een gezond kindje. En dat is straks allemaal de moeite waard, weet ik zeker. Het blijft spannend, maar toch anders.. (als jullie het nog kunnen volgen)
@an: spannend!!!!! ik duim mee!
@bloemetje, wat leuk een echo donderdag al! Veel plezier, hopelijk krijg je het goed en mooi te zien! En de buren, tja fijn dat je je daar niet te druk om maakt.
@mama2006, inderdaad, druk aan de klus dus, maar niet geforceerd hoor!
@karin, als je onzeker wordt zou ik voor de zekerheid even de VK of Gyn bellen! het gaat toch om je kindje he!!! maar hopelijk valt het allemaal wel mee en is het gewoon helemaal goed.
Maar onzekerheid is niet fijn, dus bellen! hopelijk zit je snel wat beter in je vel.
@julia: hoe was je echo????? vertel vertel....
@blondje: weet je al meer???? we zijn benieuwd! er moet nog een zwangere in het treintje zijn hoor!
@snoopy: en? weet je al iets?....
@ knorretje, an en missdreamer, voor jullie is het spannende wachten ook bezig, ik duim me suf deze dagen. spannend!!!!
nou meiden, moet gaan, tot donderdagochtend! (hopelijk dan weer een zwangere erbij...)
liefs leeuwtje