meistoppers deel 3 !!!

Hoi!!
Ben ik ook weer even...
Wat een verhalen allemaal. En helaas heeft t treintje nog weinig zwangeren opgeleverd. Is er al nieuws over blondje?
Ik heb vanavond de echo, spannend.
Heb vandaag wat oud bruin bloed verloren... Verder gaat t wel goed.
Groetjes Julia

Hoi meiden

@julia spannend hoor een echo, laat je het ons weten hoe het gegaan is??

@karin gaat het thuis al wat beter?? Wat vervelend dat je geen goed gevoel hebt bij je zwangerschap, ze zeggen dat je de 1e zwangerschap niet met de ander kan vergelijken.
Doe je ook een 20 weken echo?? misschien kan dat je een beetje gemoeds rust geven.

@Blondje hoe gaat het??

@leeuwtje alweer druk aan het klussen of niet??

@j.m.v volgens mij zag ik dat je de 6e NOD hebt, dat is al snel.
Hoe voel je je??

@bloemetje je hebt groot gelijk, niks van aantrekken de 1  zeurt wat sneller dan de ander. En sommige mensen hebben overal last van.

Liefs Mama2006

Hi,

julia, hoe was je echo? Was alles goed.
Ik had gister ook beetje bloedverlies, nou ja, erg weinig,en ook bruin, met wat slijm bij. verder niets.

en weet ff niet meer wie het zei, maar inderdaad iedereen heeft wel eens wat te zeuren. niets aan te doen,

ik heb donderdag een echo, normaal pas met 11 a 12 weken, dus heb echobureau gebeld of ik afspraak kon maken, omdat ik graag wil weten of alles goed gaat.
en kan donderdagmiddag al terecht. wel zelf betalen, maar ja, is maar zo dan.

liefs

Hallo allemaal,

Hier even een kort berichtje van mij. Ben nu lekker met vakantie en moet zeggen al heerlijk tot rust aan het komen. Ik geniet echt volop van mn kind, echt heerlijk om te zien hoe die kleine zich ontwikkeld.
Ik zit vandaag op dag 26 van mn cyclus (varieerd tussen de 26 en 32) en er zijn nog geen verschijnselen van ongi. Er zijn nog wel steeds vage klachten die ik niet helemaal kan plaatsen. Ik heb mn veel last van mn borsten, af en toe wat misselijk en geen trek in eten. Vind het nu echt heel spannend worden. Mijn man vraagt bijna dagelijks moet je al een test hebben? Ik kan het nog steeds uitstellen maar moet wel zeggen dat het begint te kriebelen om te testen.
Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Annet

Hey meiden,

even snel berichtje, we gaan vanavond weg en morgenavond pas laat weer thuis. Gaan naar familie in brabant. Mijn schoonvader zou namelijk morgen 65 zijn geworden maar is helaas in november zeer plotseling gestorven.
nu gaan we dus met z'n allen morgen naar mijn schoonmoeder en iets doen, zo de eerst keer is het namelijk toch wel heel raar....

met het klussen gaat het erg goed tot nu toe. Ik heb er niet eens om gevraagd, maar we hebben vrijdag en zondag geklust. Hopelijk vanavond (beetje raar bij mijn ouders maar wie weet) of anders morgen weer. Verwacht vrijdag mijn ei, maar sinds ik gestopt ben met de pil is ie al 2x eerder geweest. Dus morgen moet zeker, dan zit t nog wel goed...
ik merk wel dat ik iets relaxter word nu in ronde 5. weet dat het dus echt niet meteen raak hoeft te zijn en geef het de tijd. ja, tuurlijk liever gisteren dan vandaag, maar het belangrijkste is een gezond kindje. En dat is straks allemaal de moeite waard, weet ik zeker. Het blijft spannend, maar toch anders.. (als jullie het nog kunnen volgen)

@an: spannend!!!!! ik duim mee!

@bloemetje, wat leuk een echo donderdag al! Veel plezier, hopelijk krijg je het goed en mooi te zien! En de buren, tja fijn dat je je daar niet te druk om maakt.

@mama2006, inderdaad, druk aan de klus dus, maar niet geforceerd hoor!

@karin, als je onzeker wordt zou ik voor de zekerheid even de VK of Gyn bellen! het gaat toch om je kindje he!!! maar hopelijk valt het allemaal wel mee en is het gewoon helemaal goed.
Maar onzekerheid is niet fijn, dus bellen! hopelijk zit je snel wat beter in je vel.

@julia: hoe was je echo????? vertel vertel....

@blondje: weet je al meer???? we zijn benieuwd! er moet nog een zwangere in het treintje zijn hoor!

@snoopy: en? weet je al iets?....

@ knorretje, an en missdreamer, voor jullie is het spannende wachten ook bezig, ik duim me suf deze dagen. spannend!!!!

nou meiden, moet gaan, tot donderdagochtend! (hopelijk dan weer een zwangere erbij...)

liefs leeuwtje

Hoi,

Leeuwtje,
Wat een moeilijke dag lijkt me dat.
Sterkte, maar toch ook een fijne dag gewenst, hoezo dubbel.

fijn dat je er deze maand wat rustiger onder bent, dat werkt vaak goed.

Hier gaat het redelijk.
Gisteren had ik heel goede dag, amper misselijk en niet moe, vandaag hele middag misselijk geweest, en drie uur op de bank gelegen, zo moe, ik kan alleen maar slapen. nu maar ff aan het koken, appeltaart in de oven, en verder eten voor vanavond.

Zo, was ie weer.

liefs

Hoi,
Gisteravond om 22 uur eerste echo.
18.1 mm groot en een kloppend hartje!!!
Ben nu 8 +3 wkn, uitgerekend op 11 april 2009.
Ga nu weer verder typen, moet een presentatie houden op mijn werk morgenochtend.
Blehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!
Hopenlijk komen er nog wat zwangeren bij deze dagen!!!
Groetjes Julia

Julia,

Wat fijn dat de echo goed was. hihi. heerlijk, en kloppend hartje, wat fijn.
ik kijk ook uit naar mn echo van donderdag.

Succes met je presentatie.

Leeuwtje, ik hoop dat we vrijdag een korte vergadering hebben, en ik het op die manier kan vertellen, dan word er aan iedereen gevraagd of ze nog wat te melden hebben, meestal over het werk, hihi, maar dan zeg ik, ja, heb nog een mededeling, haha, meestal heb ik niet veel te melden, dus dan is iedereen wel aandachtig. hihi. en dan vertel ik dat ik zwanger ben.

Liefs

Terug
Bovenaan