A
Anoniem
Guest
Mama van Marijn:
Gelukkig dat de misselijkheid minder wordt. Lijkt me erg vervelend, ook omdat je eigenlijk nog niemand wil vertellen wat de reden ervan is. Ook fijn dat je familie zo leuk heeft gereageerd op het goede nieuws. Is toch ook altijd wel belangrijk. Ik weet trouwens nog niet of ik woensdag al ga testen. Ik probeer te wachten tot en met vrijdag, pfff, als ik dat volhou ??!!
Karin:
Ik duim voor je dat je gedachten inderdaad door de hormonen komen en dat er niks met het kindje aan de hand is. Kun je de verloskundige of de huisarts niet vragen om een keer extra ernaar te kijken ?? Of doen ze dat niet zonder reden ? Ik heb trouwens wel ergens gelezen dat je een kleinere kans op een miskraam hebt, als je tijdens de eerste maanden van de zwangerschap erg misselijk was ??! Of dit waar is weet ik niet, maar ze zeggen dat niet zonder reden lijkt mij. Zelf moet je gewoon positief blijven, dat is altijd het beste. Succes ermee.
Bloemetje:
Spannend, nog 2 dagen en dan een echo !!! Dat is toch iets waar je erg naar uit kijkt, dan maar zelf betalen, maar dan hoef je tenminste niet zo lang te wachten. Ik wens je veel succes donderdag !
Annet:
Veel succes met wachten ! Ook al allemaal vage klachten. Hoop voor je dat het een goede reden heeft !! Fijne vakantie nog !
Leeuwtje:
Sterkte morgen bij je schoonmoeder. Dat soort momenten zijn altijd erg emotioneel, (gelukkig heb ik het zelf nooit meegemaakt, maar een goede vriendin van mij wel en ze heeft het er erg moeilijk mee). Heel veel sterkte !
Trouwens ook succes met klussen nog.
Mama2006:
Leuk dat je aan me denkt. Hier is het nog steeds rustig. Helemaal nergens last van (is ook niks, want ik weet niet waar ik aan toe ben). Ik ga proberen om te wachten met testen tot vrijdag (dan hebben we ’s avonds bruiloft), als de test dan weer negatief is, drink ik misschien wel een mix-drankje ? Niet dat het mij om de alcohol gaat, maar mijn schoonfamilie en vrienden letten er de laatste tijd nogal op wat ik wel en niet eet en drink. Haha. Is ook wel grappig trouwens. En wij maar volhouden dat we eerst de keuken af willen hebben (duurt nog wel paar jaar), haha. En ondertussen . . . . .
Ik wil eigenlijk nu wel eens duidelijkheid, zit maar te wachten op de rd’s, maar die willen niet komen. Zou het dan toch………………. (als vrijdag de test negatief is en volgende week nog geen rd’s zijn, ga ik maar eens naar de huisarts toe).
Liefs Blondje