meistoppers deel 3 !!!

Vanmorgen weer geen positieve test  word er gek van. Had even een stevige dip vanmorgen heb even lekker teggen mijn mannetje aan staan huilen. Voel me wel zwanger maar waarom zegt die test dan van niet. En als ik niet zwanger ben laat me dan maar ongesteld worden. Heb nog steeds wel de hoop dat hij volgende week positief word maar was het vanmorgen even zat die spanningen. Ga nu maar wachten met testen tot maandag denk ik. en anders horen jullie het wel eerder.
zo... moest even mijn hart luchten.

liefs knorretje

Knorretje,

Wat balen, weer negatief, niet ongi, en zwanger gevoel.
Misschien even huisarts bellen? vragen voor bloedtest?
Welke test gebruik je?
Ik hoop dat ie alsnog positief word.

Liefs

Hey Knorretje wat vervelend dat je vanmorgen weer negatief teste, ik begrijp de frustraties die je hebt, ik had er ook een beetje last van.
Helaas is voor mij het wachten en de spanning voobij, de rd's zijn gearriveerd, enorm balen maar weet wel waar ik aan toe ben. De ongi is niet zoals ik gewent ben het gaat gepaard met zeer hevige buikpijn waar ik echt goed chago van ben, niet zo gezellig voor man en kind zo in de vakantie.
Nou jullie zijn weer op de hoogte, ik ga van mn vakantie verder genieten jullie horen volgende week weer van me.

Groetjes ANnet

Hoi Meiden,

Even ego berichtje van mij. Sorry daarvoor alvast.
Ik weet even nite goed hoe ik me voelen moet.
Ben
net naar toilet geweest, had donker bloedverlies, ook bij het afvegen,
klein beetje pijn in buurt van vagina, maar heb ik ook met me
blaasonsteking gehad.
Vanavond op de hondenschool heb ik wel even moeten rennen.
Hoop dat het daarmee heeft te maken, maar lijkt me sterk.
Heb niet echt krampen, wel gevoel dat ik vloei, maar dat is misschien maar het idee/
Ik ben hier zo van geschrokken, nou dames, ik wou jullie dit even laten weten.

Liefs

Hey bloemetje

Wat vervelend, maar ze zeggen zolang het oud bloed is dat er niks aan de hand is.
Maar als je twijfelt gewoon je verloskundige bellen, daar zijn ze voor!!
Hoop voor je dat het snel weer over is, hou je ons op de hoogte??

An wat balen na zo'n lange tijd toch nog ongi, bah!!

Meiden heb geen energie meer, was een lange dag

Liefs Mama2006

Hallo Bloemetje: kan me voorstellen dat het stress opleverd en als je het niet vertrouwd zou ik de verloskundige morgen meteen bellen, dan kunnen ze evt een extra echo maken. dan ben je weer gerustgesteld...

An: wat k*t dat je ongi bent geworden maar je hebt wel gelijk dat je dan weet waar je aan toe bent.

Knorretje: ik zou de HA gewoon bellen en vragen of je bloed kan laten afnemen zodat ze dat kunnen testen, al zul je daar ook een paar dagen op moeten wachten, denk ik....

Succes allemaal!!!!

@ An : jammer zeg, je zutl wel stevig balen....

@ de rest: Ben hier nog klaarwakker. Morgen aan het eind van de middag heb ik een curretage. Heb deze week besloten dat ik niet af wil wachten en ben vandaag bij de gyneacoloog geweest. Was overigens een enorme hork. Ik zal jullie de details besparen, maar we stonden met 6 minuten weer buiten en dat was incl. een inwendige echo. Kortaf en hoogst zakelijk, onpersoonlijk: en ik voelde me net koe nr 387 van die dag....  Als de beste man dan toch niet doen aan communicatie in een wat menselijkere vorm, kan hij maar beter veearts worden. Boehoe, ik heb gesproken.

De dame van de okplanning was gelukkig een stuk vriendelijker en wist mij er voor morgen nog ingeroosterd te krijgen. Ben wel een beetje (veel eigenlijk) zenuwachtig. Voel me nog steeds heel zwanger (misselijk en moe, al 5 kilo lichter sinds de positieve test....). Lastig hoor. Ben deze week ook niet naar mijn werk geweest, halverwege volgende week ga ik wel weer eens rustig aan beginnen.

En na dit alles, dan gaan we er gewoon weer voor. De wens is er bij ons niet minder sterk door geworden, juist sterker. Dus mijn NOD zal wel ergens halverwege oktober zijn, vermoed ik zo....  Zet me er maar weer bij hoor!

Ook zijn we blij dat deze zwangerschap geen groot geheim meer was. We krijgen van vrienden en familie, maar ook van collga's en lieve buren veel lieve berichtjes, kaartjes, mailtjes en noem maar op. Hartverwarmend. Voel me daardoor erg gesteund.

Zometeen toch maar proberen te slapen en ik laat binnenkort wel weten hoe het gegaan is.

groetjes!

Wensvoordrie, HEEL VEEL SUCCES MORGEN!!
Het blijft moeilijk maar ik denk wel dat je dan weer verder kunt gaan. dit lijkt me helemaal niet te doen... ik vind het heel knap hoe je er mee om gaat!!
En fijn dat er zoveel mensen om jullie heen zijn die jullie steunen.

Als het goed is kun je bij het ziekenhuis een klacht indienen tegen een arts. dus als het zo erg is dan zou ik dit doen. kan hij zich hier misschien nog een keer bewust van worden..

succes morgen en we horen het wel!

gr Jajo

Terug
Bovenaan