@ An : jammer zeg, je zutl wel stevig balen....
@ de rest: Ben hier nog klaarwakker. Morgen aan het eind van de middag heb ik een curretage. Heb deze week besloten dat ik niet af wil wachten en ben vandaag bij de gyneacoloog geweest. Was overigens een enorme hork. Ik zal jullie de details besparen, maar we stonden met 6 minuten weer buiten en dat was incl. een inwendige echo. Kortaf en hoogst zakelijk, onpersoonlijk: en ik voelde me net koe nr 387 van die dag.... Als de beste man dan toch niet doen aan communicatie in een wat menselijkere vorm, kan hij maar beter veearts worden. Boehoe, ik heb gesproken.
De dame van de okplanning was gelukkig een stuk vriendelijker en wist mij er voor morgen nog ingeroosterd te krijgen. Ben wel een beetje (veel eigenlijk) zenuwachtig. Voel me nog steeds heel zwanger (misselijk en moe, al 5 kilo lichter sinds de positieve test....). Lastig hoor. Ben deze week ook niet naar mijn werk geweest, halverwege volgende week ga ik wel weer eens rustig aan beginnen.
En na dit alles, dan gaan we er gewoon weer voor. De wens is er bij ons niet minder sterk door geworden, juist sterker. Dus mijn NOD zal wel ergens halverwege oktober zijn, vermoed ik zo.... Zet me er maar weer bij hoor!
Ook zijn we blij dat deze zwangerschap geen groot geheim meer was. We krijgen van vrienden en familie, maar ook van collga's en lieve buren veel lieve berichtjes, kaartjes, mailtjes en noem maar op. Hartverwarmend. Voel me daardoor erg gesteund.
Zometeen toch maar proberen te slapen en ik laat binnenkort wel weten hoe het gegaan is.
groetjes!