meistoppers deel 3 !!!

Hoi meiden

@Wensvoordrie wat een nachtmerrie!! zoveel verdriet, ik denk aan je!!
Sterkte!!

@bloemetje wat mooi dat je echo goed is, er klopt er  een hartje en dat is goed nieuws
( dan maakt de eind datum wat minder belangrijk)

@Mama van marijn ben blij dat de misselijkheid minder aan het worden is, hoe was het bij de vk??
15  sept termijn echo, spannend!!

@Leeuwtje alweer in de wacht!! Misschien moet ik mijn man ook maar eens buiten in de zon zetten hahahaha.

@Karin wat lekker zeg, geen misselijkheid meer. 18 week alweer, nou volgens mij beval jij nog eerder dan ik zwanger ben!!

@Ann spannend, wat goed zeg dat je kan wachten ( zou ik niet kunnen).

@Knorretje ook voor jou is het spannend, jammer van de test maar net als je zegt geen bloed geeft moet.
Ik duim voor jullie allebei!!!!

@j.m.v de eerste in de rij vor de volgende NOD, hoe voel je je? wat denk je??

Volgens mij vandaag mijn eisprong gehad, veel pijn ( hoewel niet positief getest ), ik heb voor het eerst sensitest gebruikt en die gaf vandaag alleen maar een licht rose streepje, vreemd hoor.
Met de mat care testen was het wel heel duidelijk, op de dag dat ik een positieve test had kreeg ik ook de ovulatiepijn.
Deze maand geef ik mezelf weinig kans, mijn mannetje heeft nog al feest geviert de afgelopen week en er is van het klussen niet veel gekomen.
Alleen gisteren nog, gelukkig, maar dat lijkt me een beetje weinig ( een volgens mij gaan door  alle drank de zwemmertje allemaal de verkeerde kant op hihi ).
Als ik vandaag inderdaad mijn eisprong heb gevoelt, zou ik de 24 mijn  NOD hebben.
Heb ik dat toch goed gegokt deze maand.

Liefs Mama2006  

Hoi Knorretje spannend he, hier ook nog geen rd's bij jou ook niet?
Je vroeg hoe vaak ik negatief had getest bij mn eerste zwangerschap. Volgens mij had ik 4 a 5x negatief getest voor het positief was. Morgen ga ik mn tweede test doen hoop dat het positief is.

Zodra er morgen meer nieuws is laat ik het jullie weten
groejtes Annet

lieve allemaal,

ben net bij de VK geweest.
Ze zei: 'ik denk niet dat ik het hartje kan horen, je bent pas 11 weken'..... en ze zet de doptone erop....boem boem boem boem.
een heerlijk klein hartje.... ooh wat wordt je dan weer blij en wat vergeet je dan weer de misselijke weken en de vreselijke dagen. Ben helemaal opgetogen.
Maandag aanstaande termijnecho en nekplooimeting, dus dat wordt spannend.

@An en Knorretje, spannende dagen voor jullie. Ik duim heel hard, het wordt tijd dat het zwangerenlijstje met jullie namen wordt aangevuld!!! heel veel geduld gewenst de komende dagen.

liefs mama vna marijn

Hoi,

Mama 2006,
Een keer kan genoeg zijn he, ik duim voor je.

An,
spannend, ik denk aan je morgen.

Mama van marijn,
ooh wat leuk, hartje gehoord, super hoor. ik heb een doptone thuis, die ik vanaf 12 weken af en toe wil gebruiken, kijk er nu al naar uit.

ik ben gisteren bij vk geweest. heel leuk gesprek van bijna een uur lang gehad.
enkel ging ze voor mij gyn bellen, omdat ik medicijnen neem tegen hartritmestoornissen. om te kijken of ik deze mag nemen.
ik mag ze nemen, maar moet verplicht in het ziekenhuis bevallen, en eerlijk gezegd, dat kwam even hart aan, ook moet kindje 48 uur in de gaten worden gehouden. dus daar baal ik ook behoorlijk van, ben zo bang dat het niet bij mij kan liggen dan, en als ik daar aan denk, krijg ik al de tranen in mn ogen, weet natuurlijk dat het beter is zo, maar het is toch even slikken, en toch even aan het idee wennen.
of ik bij gyn of vk onder controle moet wist ze nog niet, daar ging ze nog verder over overleggen.

Liefs.

Hallo allemaal,

sorry dat ik zo weinig reageer maar we zijn behoorlijk druk. ben net in 2 maanden 2 keer verhuist en ga over ong. 2 maanden nog een keer verhuizen..
we moeten nm wachten tot ons huis klaar is maar ons huis was wel verkocht.

wat is er veel veranderd. Karin, wat fijn dat je een keer een goede dag had. maar hopen dat dit nou doorzet!!!

Bloemetje: leuk om elke keer wat te lezen over je hond, erg grappig!!

Ik heb mijn 12 weken echo ook gehad en ben 6 maart uitgerekend. zal zo proberen dit te veranderen op de lijst...

zie ook weer wat mensen in spanning zitten... HEEL VEEL SUCCES!!! en de mensen die hier nog even op moeten wachten wens ik HEEL VEEL klusplezier;-) tsja, dan moet je er toch maar van genieten... haha

kan iemand ook weer eens het Hyves adres opschrijven... ik weet het niet meer terwijl ik wel aangemeld sta.. stom he

iedereen heel veel succes met alles en erg leuk dat er nog zo veel geschreven wordt.. al lijkt het wel iets minder te worden na mijn iedee...

hoop snel weer wat van een ieder te horen!

gr Jajo

Hee Bloemetje,

Nou ik ga je toch een heel positief verhaal vertellen over het ziekenhuis hoor!!
Ik wilde bij mijn eerste kindje ook thuis bevallen. Wat niet meer kon, omdat mijn vliezen meer dan 24 uur gebroken waren en de  ontsluiting niet voldoende was. Dus ik moest bevallen in het ziekenhuis. Was best even slikken. Maar het was fantastisch.Ik werd fantastisch opgevangen, prima begeleiding, gyn aan je bed, kinderarts na de bevalling aan je bed. je voelt je heel veilig, ook voor je kindje.
En je baby gaat nergens naar toe hoor, die staat in zo'n plastic bakbedje naast je eigen bed.
Het is me zelfs zo goed bevallen dat ik de 2e keer vrijwillig en op eigen verzoek in het ziekenhuis ben bevallen. Ook dat was een prima ervaring.
De verlosafdeling is er echt op ingericht om de aanstaande moeder en de baby het zo comfortabel mogelijk te maken. En bovendien .... je hebt al die rommel thuis niet.
je komt schoongewassen met baby thuis. best lekker.,

Nou ik hoop dat ik je verdriet een beetje heb weten te nuanceren.

liefs mama van marijn

hey meiden,

karin, heerlijk zeg, een hele dag niet misselijk. Hopelijk blijft het nu zo of neemt het in ieder geval snel af!
en tuurlijk is het voor je man zwaar zo. Als hij ook al lange dagen werkt en daarbij thuis nog druk aan de slag moet.....heeft inderdaad wel impact op de sfeer lijkt me.
fijn dat jullie er samen zo wel uit komen. Allebei een deel van de lasten dus....

an: je maakt het wel heel spannend hoor!

knorretje: ook jij weet ons wel te laten wachten......(en helaas jezelf dus ook) en die testen gaan dan snel he, hahaha. kun je je nog inhouden tot morgen?

bloemetje: de berekening van de datum is (nog) niet zo'n ramp toch, komt met de volgende echo wel weer goed....en er zijn ook maar heel weinig vrouwen die op de uitgerekende datum bevallen dus... een indicatie is uiteraard wel handig!
en in het ziekenhuis bevallen hoeft inderdaad niet zo'n probleem te zijn. gewoon alles goed bespreken van tevoren. ze kunnen beter een keertje teveel dan te weinig controleren toch?! een vriendin van mij had medicijnen tegen te hoge bloeddruk en daardoor moest de kleine ook 48 uur ter observatie blijven. Is prima gegaan hoor.

zelf weet ik nog niet wat ik wil, eerst maar eens kijken wat mijn mogelijkheden zijn. hangt natuurlijk ook van de zwangerschap af. Maar zoals mamavanmarijn al zei, in het ziekenhuis heeft echt zijn voordelen. (eventueel poloklinisch)
zal alleen wel aparte ervaring zijn, ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen (op 1 dag na voor neusamandelen toen ik 3 jaar was, hahaha).

mama2006, 1x kan echt genoeg zijn hoor! sterker nog, 1x is bepalend, je hebt tenslotte maar 1 zaadje nodig... dus hopelijk heb je gewoon heel goed geklust! maar ik ken je gevoel wel hoor, had dat de 2e ronde ook. Net alsof je niet alles hebt gedaan wat je had kunnen doen, omdat manlief andere dingen belangrijker lijkt te vinden (dingen die eigenlijk helemaal niet belangrijk zijn!)
nou meid, ik ga toch voor je duimen hoor!

mamavanmarijn, wat heerlijk dat je het hartje gehoord hebt zeg! ik zou er ook helemaal opgetogen van zijn! smelt je hart wel even helemaal, hihi, heerlijk. ik voel echt helemaal met je mee. na al die misselijkheid zoiets moois.

jajo leuk dat je weer eens wat laat horen!!!!! wat een gesjouw zeg, verhuizen....(3x!) gelukkig ben ik daar vanaf. 2 jaar geleden en 1,5 jaar geleden verhuisd. 2e keer wel naar een megaproject dat nu pas net af is... maar vind het wel weer even best zo.
snap best dat je even niet zoveel tijd had om te reageren. de hyves is: kletsdames.hyves.nl
als anderen zich alsnog aan willen melden mag dat natuurlijk altijd! gezellig! we zijn daar al met 14.
en de 12 weken echo?! was alles goed? (ga ik wel vanuit als ik dat zo zie..)

sorry als ik iemand vergeten ben hoor, ben ook nog aan het werk tussendoor....

liefs leeuwtje

Hier even een update van mijn kant. Werd vannacht om 4 uur wakker en dacht zal ik nu gaan testen of toch maar even wachten. Toch maar gekozen om even te wachten maar om 7uur vond ik het toch echt tijd om te testen. Met een bozend hart zitten wachten op de uitslag maar HELAAS negatief. Maar ja ook nog geen ongi dus we moeten nog langer in spanning zitten. Denk dat ik maandag weer ga testen (als ik het tenminste zo lang kan afwachten)
Groetjes Annet

Terug
Bovenaan