hey meiden!
an: wat vreselijk kl*te zeg! loopt je lichaam je eerst een beetje voor de gek te houden?!! Uit je verhaal blijkt eigenlijk dat je lichaam misschien nog niet zo goed wist wat ie wou? erg sneu hoor meid. Ik leef met je mee.
hopelijk volgende ronde meer geluk en ik hoop ook dat je je snel wat beter voelt. Wel zo prettig, zeker als je op vakantie bent.
knorretje: wat balen meid, die onzekerheid! nou, hopelijk wordt je wachten beloont hoor! maar een positieve test mag nu ook wel onderhand! en ja, anders desnoods de RD's...maar liever niet hoor! gooi alles er maar lekker uit hier en bij je ventje.
maar wat een leuk filmpje (liedje) zeg. Vind het ook wel grappig dat een man dit zingt. die van mij is echt zo niet hoor. die zei eerst alleen van, jij wou toch een kind?! en dan moet ik eerst weer zeggen, maar jij toch ook?! Maar hij kan gewoon echt niet tegen dat geneuzel, dus hopelijk krijg ik niet teveel van die halve / vage klachtjes want dat snapt ie echt niet!
karin: tja, van je werk is erg vervelend voor jezelf maar inderdaad misschien wel het beste. ik ben zelf ook leidinggevende en het is veel fijner voor iedereen als ze weten waar ze aan toe zijn. Ook voor jezelf hoor! waarschijnlijk zal je daar dan ook veel meer rust in vinden. Je komt dan juist extra helpen als het kan, dus bent dan juist een ontlasting voor de collega's. Dan is iedereen blij en kan jij zonder schuldgevoel thuisblijven wanneer dat nodig is. En wat betreft de ziekmelding. Als de baas goed verzekerd is kost hem dat helemaal niets, dus vinden ze dat ook echt geen probleem met eventuele toekomstplanning. Bij ons is dat ook geen probleem.
duidelijkheid is belangrijker. Zo kan je nog in de dagen dat je er wel bent laten zien wat je kan, in plaats van achter de feite aan blijven lopen omdat het organisatorisch een puinhoop wordt. Dat ziet hij dan echt wel. Dus even slikken, kop op en er voor gaan! (al is dat nu even moeilijk) En hopelijk blijven de goede dagen winnen! (dan kijk je over een paar weken toch weer?!)
mama2006: met mij is alles goed hoor, en met jou? uitgeklust? (nu net zeker) hieronder schrijf ik wel even over mezelf nu...
bloemetje: nou kan me HEEL goed voorstellen dat je geschrokken bent hoor meid. Hopelijk mag je inderdaad snel op controle. als je je maandag nog steeds anders voelt of het niet helemaal vertrouwd gewoon weer bellen hoor! ze zeggen inderdaad dat oud bloed geen kwaad kan, zeker niet zolang je geen kramp hebt, maar onzekerheid is ook slopend...
ow, ik ga zo hopen dat het allemaal goed gaat. We blijven positief (proberen we in ieder geval). kan me wel voorstellen dat dat voor jou moeilijk is op dit moment maar hopelijk is het alweer gestopt ondertussen.
jajo: leuk dat je actief meeschrijft. hoe gaat het nu met jou? gewoon z'n gangetje? groeit je buikje al een beetje?
wensvoordrie: kan me voorstellen dat je niet kan slapen. heel veel sterkte straks (of nu)!!!! Ik begrijp je beslissing wel, lang wachten is ook niet prettig. en inderdaad wat een hork zeg! gelukkig waren ze bij de ok wat vriendelijker. Tja, zoiets heeft toch even tijd nodig inderdaad, dus je hebt groot gelijk dat je volgende week ergens pas rustigaan gaat werken. Een heerlijk al die steun van mensen om je heen zeg.
wel knap dat je daarna weer er helemaal voor wilt gaan. Je moet ook gewoon doen waar jij en je man je het prettigst bij voelen!
JMV waar ben je? alles goed?
nou, bij mij zijn mijn borsten dus erg gespannen, heb ik absoluut geen trek meer tussen maaltijden door (komt wel goed uit, hahaha), heb ik nu niet zo'n opgeblazen buik dan anders na m'n ei. En ik moest zelfs huilen bij een film, en dat heb ik nog nooit gedaan! En zo dramatisch was het eigenlijk niet eens....
Ben ook erg moe, maar dat komt ook omdat ik het gewoon vreselijk druk heb (vandaar dat ik niet precies iedere dag reageer) en voel ik een klein kieteltje in mijn buik, hihihi. Kunnen mijn darmen zijn natuurlijk.
voor nu ga ik zeker nog nergens vanuit. NOD duurt namelijk nog een week dus mijn lijf moet nog definitief gaan beslissen.
mijn neef heeft woensdag een zoontje gekregen. (heb een grote familie, dus ik ga voorlopig niet lang, eerst degenen die meer contact hebben)
erg leuk vind ik dat. Maar het is dus voor het eerst sinds jaren dat er nu niemand meer zwanger is in die familie. En mijn oma leeft nog (89jaar!) en die leeft helemaal voor dat soort dingetjes.
Nu hoop ik nog meer dat ik volgende week een positieve test heb, want dan hebben wij elkaar officieel nog net overlapt..hihi
tja eigenlijk krijg ik altijd wel een reden gevonden hoor, hahaha. als ik nog een ronde doorga, moet ik het klussen wel plannen geloof ik, want ik weet nu al dat ik in mijn vruchtabre week dan IEDERE avond iets te doen heb

en anders wordt dat dus helemaal niks....
ik ga gewoon duimen. voor mezelf maar ook voor alle anderen! Maar ik moet wel zeggen dat ik er iedere keer minder vanuit ga dat het is gelukt. Want waarom zou het deze keer nu wel zo zijn vraag ik me dan af. Er is eigenlijk niets veranderd met de vorige rondes...
maar ja, zo werkt dat nu eenmaal he. je kan niet alles zelf bepalen en plannen helaas...
nou meiden suc6 hoor, en iedereen die onzeker is, hou moed! we zijn er hier voor elkaar!
liefs leeuwtje