meistoppers deel 3 !!!

Hoi Wensvoordrie

Wat een hork zeg, bah!!!
Ik wens je veel sterkte vandaag.
Kan me zo voorstellen dat de wens inderdaad blijft, je wil toch een baby in je armen.
Maar het blijft hard.

Sterkte liefs Mama2006

Hoi,

Wens voor drie, heb je geen sterkte meer kunnen wensen. sorry.
hoe is het gegaan? gaat het beetje met je, en begrijp heel goed dat de wens hierdoor alleen maar sterker word.
Succes en sterkte meid.

Even over hoe het hier is,nog steeds wat bruinverlies, word niet
helderder ofzo. Maar het gaat ook niet weg, heb niet meer in mn broek
gehad, maar wel steeds met het afgeven, en soms bij het plassen.
Heb
ook verloskundige gebeld, ze zei dat het alle kanten op kan gaan, maar
dat miskraam ook zeker niet uit te sluiten is, omdat kindje met eerste
echo kleiner was dan aan de hand van laatste ongi. Moet niet meteen in
zak en as gaan zitten. Maar, er wel rekening met houden.
Hoe cru het
misschien is om te zeggen, maar ik ga er beetje vanuit dat het mis
gaat. Ik weet niet waarom, maar ik voel me opeens zo anders. Al was ik
wel misselijk vanmorgen. Paar keer moeten kokhalzen, en voelde me erg
slap.
Verdrietig, helemaal op. Ik ben gewoon zo bang, misschien is dit zelfbescherming, ik weet het niet.
Ik ga nu eerst even bellen of ik echo kan vervroegen.

Liefs

hey meiden!

an: wat vreselijk kl*te zeg! loopt je lichaam je eerst een beetje voor de gek te houden?!! Uit je verhaal blijkt eigenlijk dat je lichaam misschien nog niet zo goed wist wat ie wou? erg sneu hoor meid. Ik leef met je mee.
hopelijk volgende ronde meer geluk en ik hoop ook dat je je snel wat beter voelt. Wel zo prettig, zeker als je op vakantie bent.

knorretje: wat balen meid, die onzekerheid! nou, hopelijk wordt je wachten beloont hoor! maar een positieve test mag nu ook wel onderhand! en ja, anders desnoods de RD's...maar liever niet hoor! gooi alles er maar lekker uit hier en bij je ventje.
maar wat een leuk filmpje (liedje) zeg. Vind het ook wel grappig dat een man dit zingt. die van mij is echt zo niet hoor. die zei eerst alleen van, jij wou toch een kind?! en dan moet ik eerst weer zeggen, maar jij toch ook?! Maar hij kan gewoon echt niet tegen dat geneuzel, dus hopelijk krijg ik niet teveel van die halve / vage klachtjes want dat snapt ie echt niet!

karin: tja, van je werk is erg vervelend voor jezelf maar inderdaad misschien wel het beste. ik ben zelf ook leidinggevende en het is veel fijner voor iedereen als ze weten waar ze aan toe zijn. Ook voor jezelf hoor! waarschijnlijk zal je daar dan ook veel meer rust in vinden. Je komt dan juist extra helpen als het kan, dus bent dan juist een ontlasting voor de collega's. Dan is iedereen blij en kan jij zonder schuldgevoel thuisblijven wanneer dat nodig is. En wat betreft de ziekmelding. Als de baas goed verzekerd is kost hem dat helemaal niets, dus vinden ze dat ook echt geen probleem met eventuele toekomstplanning. Bij ons is dat ook geen probleem.
duidelijkheid is belangrijker. Zo kan je nog in de dagen dat je er wel bent laten zien wat je kan, in plaats van achter de feite aan blijven lopen omdat het organisatorisch een puinhoop wordt. Dat ziet hij dan echt wel. Dus even slikken, kop op en er voor gaan! (al is dat nu even moeilijk) En hopelijk blijven de goede dagen winnen! (dan kijk je over een paar weken toch weer?!)

mama2006: met mij is alles goed hoor, en met jou? uitgeklust? (nu net zeker) hieronder schrijf ik wel even over mezelf nu...

bloemetje: nou kan me HEEL goed voorstellen dat je geschrokken bent hoor meid. Hopelijk mag je inderdaad snel op controle. als je je maandag nog steeds anders voelt of het niet helemaal vertrouwd gewoon weer bellen hoor! ze zeggen inderdaad dat oud bloed geen kwaad kan, zeker niet zolang je geen kramp hebt, maar onzekerheid is ook slopend...
ow, ik ga zo hopen dat het allemaal goed gaat. We blijven positief (proberen we in ieder geval). kan me wel voorstellen dat dat voor jou moeilijk is op dit moment maar hopelijk is het alweer gestopt ondertussen.  

jajo: leuk dat je actief meeschrijft. hoe gaat het nu met jou? gewoon z'n gangetje? groeit je buikje al een beetje?

wensvoordrie: kan me voorstellen dat je niet kan slapen. heel veel sterkte straks (of nu)!!!! Ik begrijp je beslissing wel, lang wachten is ook niet prettig. en inderdaad wat een hork zeg! gelukkig waren ze bij de ok wat vriendelijker. Tja, zoiets heeft toch even tijd nodig inderdaad, dus je hebt groot gelijk dat je volgende week ergens pas rustigaan gaat werken. Een heerlijk al die steun van mensen om je heen zeg.
wel knap dat je daarna weer er helemaal voor wilt gaan. Je moet ook gewoon doen waar jij en je man je het prettigst bij voelen!

JMV waar ben je? alles goed?

nou, bij mij zijn mijn borsten dus erg gespannen, heb ik absoluut geen trek meer tussen maaltijden door (komt wel goed uit, hahaha), heb ik nu niet zo'n opgeblazen buik dan anders na m'n ei. En ik moest zelfs huilen bij een film, en dat heb ik nog nooit gedaan! En zo dramatisch was het eigenlijk niet eens....
Ben ook erg moe, maar dat komt ook omdat ik het gewoon vreselijk druk heb (vandaar dat ik niet precies iedere dag reageer) en voel ik een klein kieteltje in mijn buik, hihihi. Kunnen mijn darmen zijn natuurlijk.
voor nu ga ik zeker nog nergens vanuit. NOD duurt namelijk nog een week dus mijn lijf moet nog definitief gaan beslissen.
mijn neef heeft woensdag een zoontje gekregen. (heb een grote familie, dus ik ga voorlopig niet lang, eerst degenen die meer contact hebben)
erg leuk vind ik dat. Maar het is dus voor het eerst sinds jaren dat er nu niemand meer zwanger is in die familie. En mijn oma leeft nog (89jaar!) en die leeft helemaal voor dat soort dingetjes.
Nu hoop ik nog meer dat ik volgende week een positieve test heb, want dan hebben wij elkaar officieel nog net overlapt..hihi

tja eigenlijk krijg ik altijd wel een reden gevonden hoor, hahaha. als ik nog een ronde doorga, moet ik het klussen wel plannen geloof ik, want ik weet nu al dat ik in mijn vruchtabre week dan IEDERE avond iets te doen heb :( en anders wordt dat dus helemaal niks....
ik ga gewoon duimen. voor mezelf maar ook voor alle anderen! Maar ik moet wel zeggen dat ik er iedere keer minder vanuit ga dat het is gelukt. Want waarom zou het deze keer nu wel zo zijn vraag ik me dan af. Er is eigenlijk niets veranderd met de vorige rondes...
maar ja, zo werkt dat nu eenmaal he. je kan niet alles zelf bepalen en plannen helaas...

nou meiden suc6 hoor, en iedereen die onzeker is, hou moed! we zijn er hier voor elkaar!

liefs leeuwtje

Hoi,

Leeuwtje,
Dank je voor je lieve berichtje. Het lijkt iets minder te worden, net wat minder op mn papiertje, en ben weer erg moe en voel me licht misselijk.
het is erg moeilijk om positief te blijven. Ik weet echt niet wat ik moet denken.
We zouden het vanavond tegen familie van me vriend vertellen, zondag tegen die van mij. Ik weet niet of ik dat nu wel moet doen, zouden jullie dat doen???

Zo, straks mijn vriend maar ergens langs sturen om wat te halen, want geen zin om te koken, en weet je waar ik zo een onweerstaanbare drang voor heb, een lekkere pizza van de pizzaria. haha. denk dat ik maar ff ga bellen straks. of een lekkere mc donalds. hmmm.
De trekjes zijn dus nog niet weg. Zullen we er maar vanuit gaan dat het goed gaat? het is echt weinig bloed geweest, maar het is toch bloed.
snappen jullie het nog? ben beetje onzeker, maar dat kunnen jullie vast wel lezen.

Liefs

September

leeftijd

ronde
hoeveelste
kindje

datum

j_v_m_20
22
4
2
17

Leeuwtje
25
5
1
19

Mama2006
27
4
2
24

Breezergirl
23
4
1
24

Wen
24
4
2
25

Oktober

Missdreamer
34
3
2
6

Blondje 83
25        
4
1
11

Wensvoordrie
30
4
3
15

Wachtenden

T.C.
29
3
2
5-7

Snoopy
35
4
1
28-8

Knorretje
27
4
1
5-9?

an1974
34
4
2
6-9

Zwanger!!!!!
leeftijd
sinds
ronde
hoeveelste
kindje

uitgerekend
VK
Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
2/9
22/9 (20wk)

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Schmetterling
23
2
3

8.3.2009
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

6.3.2009
25-09-08
26-08-08

Willemijn
33
1
2

volgt
volgt
volgt

21052005
25
2
2

20.3.2009
13/8
volgt

mama van marijn        
35
2
3

29.3.2009
8/8  
13/8

Ester
27
3
1

13-04-2009
volgt
volgt

Julia
31
2
1

volgt
volgt
volgt

Bloemetje
23
4
1

17.04.2007
21-10
25-09

Kakkie
24
3
1

24.04.2009
11.9
volgt

Joyce
25
3
1

volgt
volgt
volgt

wensvoordrie, ik heb je op verzoek er weer bij gezet. Heb even ronde 4 en 15 oktober aangehouden. Ik weet niet wat je er zelf van denkt? maar anders passen we het gewoon weer aan!

liefs leeuwtje

hoi dames

ff snel een berichtje van mij ik ga niet op iedereen reageren heb wel meegelezen.

Wil wel ff tegen bloemetje zeggen
heel vel succes meid ik hoop dat het niets ergs is en dat je gewoon out bloed heb
of dat het gewoon spanning is of dat je je te veel heb ingespannen dat het ff bloed en verder niets aan de hand is of gaat gebeuren ik zal aan je denken meid

wens voor drie
ik vind het echt super erg voor je wat er gebeurd is.De grootste angst van je zwangerschap en als het dan ook nog gebeurd is dat echt heel erg.Ik wens je heel veel sterkte.En dan nog behandeld worden als een nummertje dan voel je je helemaal niet lekker.Gelukkig krijg je wel een hoop steun van lieve mensen om  je heen  

ik wil nog ff vertellen hoe het hier gaat voordat ik naar disney gaat  
ben nu namelijk  koffers pakken en schoonmaken en de was weg werken bla bla bla jullie snappen het wel dus ik heb het ff druk en weinig tijd om te reageren.

maar hier ik merk nog helemaal niets van eventueel een zwangerschap  
mijn  gevoel gaat meer uit dat het weer niet gelukt is.En meestal heeft mijn gevoel gelijk.Ik verwacht tijdens de vakantie ongi te worden heb dus al veel puistjes wat ik eerder al zij en heb nu ook ongi kramp en verder niets dus ik weet wel zeker dat het niets is deze  maand.

leeuwtje spannend voor je meid ik hoop dat het sypmtomen zijn  
en dat  je lekker zwanger mag zijn  
ik ga heel hart voor je  duimen  

knorretje  
ook voor jou heel spannend he heel veel succe snog met wachten en hoop dat je snel een positief antwoord krijgt  

an wat rot voor je kan me hel goed voorstellen dat je heel erg baalt hier van  
vooral als je het zo sterk denk dat het raak is  
hoe groter de teleurstelling als  je toch ongi word  

succes dames  
en heel veel  plezier voor de zwangere dames  geniet er van he meiden  

Hoi,

jvm, veel plezier bij disneyland. Maar dat gaat vast wel lukken.
En balen dat je denkt ongi te worden.

Hier word bloedverlies minder, het is ook niet heel veel geweest, sinds donderdag met afvegen alleen, en af en toe beetje donker slijm, meestal s ochtends, verder niet. ik heb wel donderdag even gerend, op ongelijke grond, misschien dat het daarvan is, had ook broek aan die vrij strak zat, en vaak door mn knieën gegaan.
Ik voel me ook weer zwanger hoor.

Nog wat leuks over hond, we moeten nu op hondenschool leren lopen aan slappe lijn. hihi, ik net vol goede moed vertrokken, nieuwe lijn gekocht die wat steviger is. de helft van het rondje ging het super, heel veel aandacht, daarna ging het iets minder, maar met veel aanmoedigen en koekjes ging dat ook heel goed.
Echt leuk hoor, om je hond zo te zien evolueren. Dat ie gaat doen wat jij wil.
Echt heel erg prettig.

Liefs

hey, even snel hier, ben zo weg voor personeelsuitje vandaag. En dat zonder alcohol, hoop dat het niet op valt want ik hoef ook niet te rijden....

jmv: hoop dat je geen gelijk krijgt! maar vals hopen is erger natuurlijk. Ik ga toch nog voor je duimen hoor! en heeeeeeeeeel veel plezier in disney, maar dat kan eigenlijk niet missen...

bloemetje: fijn dat je je weer wat beter voelt. en wat leuk met buddy zeg. Toch wel fijn gevoel denk ik dat jullie besloten hebben het wat langer te proberen, want hij heeft in een paar weken echt al een hoop geleerd!

nou meiden, ik ben er vandoor. tot morgen! (of maandag)
fijn weekend allemaal!

liefs leeuwtje

Terug
Bovenaan