hey,
nou het personeelsuitje was erg gezellig. 'S middags sieraden gemaakt. (Ik ben erg trots op mijn ketting!) en 's avonds lekker met z'n allen naar de wok!
een aantal ging daarna nog op stap, maar daar had ik niet meer zo'n behoefte aan en ben lekker naar huis gegaan......12 uur mijn bedje in. Mooie tijd toch?!
21052007 kan me heel goed voorstellen dat je het vreselijk eng vind! natuurlijk hoop je weer snel zwanger te zijn, maar die angst.....tja, kan het me echt wel voorstellen.
gelukkig heb ik dat (nog) niet meegemaakt en ik hoop natuurlijk dat dat zo blijft. toch is het bij verschillende hier dus al misgegaan dus ik heb wel zoiets van, jee, als ik zwanger ben toch maar eens de 10weken echo afwachten...
Behalve mijn ouders dan natuurlijk, die mogen het wel sneller weten. maar wat vreselijk moeilijk zeg. het maakt wel weer even op een hele harde manier duidelijk dat het allemaal niet vanzelfsprekend is en dat een gezond kindje op de wereld zetten echt een wondertje op de wereld zetten is....
nou meid, zo te merken ben je nog niet door de moeilijkste fase heen en dat geeft niets hoor. Het gaat toch allemaal in je eigen tempo en daar kan je zelf ook niets aan doen...het heeft nu eenmaal tijd nodig, veeeeeeel tijd. knuffel van mij hoor. hopelijk komen er ook voor jou snel betere tijden aan.
wel fijn dat je weer even hier bent komen kletsen.
mama2006, ik denk dat niemand er echt bij stil wil staan dat er iets niet goed zal zijn. Dat is ook zo vreselijk moeilijk en zwaar. Maar zo zie je maar weer dat het helaas iedereen kan overkomen....
voor jou is het vreselijke wachten ook weer begonnen zie ik. nou suc6 hoor!!! ik duim voor je!
knorretje: vreselijk meid, laat je lichaam je eerst zo lang in onzekerheid, begin je zelfs hoop te krijgen....bah, het is ook niet eerlijk verdeeld in de wereld he! Sterkte hoor!
gelukkig weet je nu waar je aan toe bent. heeeeeel veel suc6 in de volgende ronde. hopelijk brengt die nu extra mooi nieuws! Hopelijk wordt ronde 5 hier een nieuw magisch getal! (zou voor mezelf vrijdag ook een mooi resultaat geven

)
wensvoordrie; kan me in jou situatie erg goed voorstellen dat je enorm tegen het werken op ziet hoor! Een meisje van 15, jeetje, nou dan gaat er vast vanalles door je heen.....want dat voor haar was vast niet gepland.....
en hoezo emotioneel gezever?! je moet wel even je ei kwijt bij ons hoor!!!! wij leven hier echt met je mee, de grootste nachtmerrie van ons allemaal is voor jou werkelijkheid geworden! dat mag je gerust met ons delen. Het bevestigd wederom dat iedereen met een gezond kindje en een gezonde zwangerschap echt in zijn handjes mag knijpen hoor!
dat jij er dus helemaal doorheen zit, vind ik helemaal niet raar! heel veel sterkte nog meid en een dikke knuffel, want het zal ook vast nog wel veel tijd nodig hebben....
hopelijk kan je er met iemand op je school ook goed over praten, zodat die begrijpet dat het voor jou wel eens moeilijk is te zien dat die anderen verder "zwangeren".
an: veel klusplezier dan maar weer!!!!!!! en op naar een heeeeeeeeeeeeele vruchtbare ronde!
mamavanmarijn: wat heb je dat mooi gezegd tegen wensvoordrie, daar kan ik eigenlijk ook wel bij aansluiten. Je kindje wordt helemaal meteen in je gezinsplaatje en toekomstplaatje gezien en het is dan net een zeepbel die kapot spat.... bah, krijg er helemaal nog steeds de rillingen van! (en dan is het niet eens bij mijzelf)
hoe was jou echo en nekplooimeting?
bloemetje: fijn zeg, dat je complimenten krijgt over je opvoeding! hihihi
fijn dat het bloeden nu helemaal gestopt is. hopelijk krijg je straks te zien dat alles goed is. Kan me ook wel voorstellen dat je er enigzins rekening mee houd dat het ook mis kan zijn....we hebben het hier nu helaas al een paar keer gezien.
(ook bij ester een tijd terug natuurlijk) Ik ga gewoon voor je duimen dat het allemaal goed is en dat je straks na de echo op een roze wolk kan gaan zitten!
hoe is het met de anderen, die we al een hele tijd niet meer gehoord hebben?
ester?! joyce? kakkie?julia?willemijn?schmetterling (was wel actief, met vakantie?) mooiedromen? rian?Vlinder? Yasmine? T.C.? Snoopy?
breezergirl?Wen?Missdreamer?blondje?
hopelijk gaat het klussen / de zwangerschappen bij jullie allemaal goed, en ook al is het van verschillende mensen even geleden, we horen toch nog graag hoe het met jullie allemaal gaat hoor!!!
Nou, ik kan bijna niet wachten tot mijn NOD! ik wordt gewoon helemaal gek van mezelf!
Vrijdag NOD, maar heb sensitesten in huis. Is natuurlijk wel erg verleidelijk om woensdag al een testje te wagen....
zal ik dat doen....of toch niet.....whaaaaa.......hellup!!!!!!!!
als ik test en hij is negatief, weet ik nog niks....test ik vrijdag (weer) 's ochtends, en is ie negatief, weet ik NOG niks met zekerheid....
toch maar tot zaterdag wachten? geloof niet dat ik dat vol houd......
echt, ik wordt gek hier.
mijn borsten staan op springen, er kriebelt iets in mijn buik...(of zijn dat de zenuwen....) en sommige dingen zijn nu zo vies! zoals grenadine, appeltaart (en dat lust ik normaal echt wel!!mjammie!!)
we zullen zien, geduld geduld geduld. dat heb ik normaal ook, dus nu ook. nog even.......
begin zelfs tegen mezelf te praten.....
nou fijne avond nog meiden,
liefs leeuwtje
ps: zag dat er ondertussen weer gereageerd is, daar antwoord ik zo wel weer op. dit is nav vanmiddag....