meistoppers deel 3 !!!

Jeetje, en dan zeggen ze dat zwanger zijn zo leuk is....

Bloemetje: Ik hoop dat jij je nu weer iets beter voelt en als je wilt schrijven moet je dat zeker doen!!!!!! het is toch 'in voor en in tegenspoed' ....
Maar als je het echt niet vertrouwd zou ik OF in de avonduren eht spoednummer van de verloskundige bellen en eisen dat ze een echo moeten maken (want stress is toch ook niet goed) en anders zou ik idd naar de eerste hulp gaan.
Je hebt toch lang genoeg gewacht...
Weet verder ook niet wat het kan zijn, maar als je met 7 weken een kloppend hartje hebt gezien en je nou 10 weken bent geweest dan moet het volgens mij ook groter zijn dat 1 cm... dus denk positief!!! (al is dat idd wel heeel erg moeilijk)
Ik hoop dat je toch eerder dan donderdag een echo krijgt want dit lijkt m echt niet gezond voor jou... en heb je je partner zover kunnen krijgen dathij je nou snapt?
Als je vanavond geen echo meer hebt hoop ik dat je dit morgen kan hebben en dat we dan van je horen dat je een mooi kloppend hartje zag en een mooi kindje.

HEEL VEEL SUCCES!!!

Karin; wat vervelend!!! het is volgens mij ook erg moeilijk dat ze er iets van kunnen zeggen. Het hangt ervan af hoe groot het is maar volgens mij gaan ze ervanuit dat het meestal met 26 weken weggetrokken is en je dan rond de 30 weken nog een echo krijgt. Maar verder het hoe en wat weet ik ook niet. maat het schijnt toch wel redelijk vaak voor te komen.
maar ik hoop dat jullie goed nieuws horen  met het gesprek..

Heel veel succes!!!

Hoi,

Karin en Jajo, Dank jullie voor jullie berichtjes.
Ja, zou nu wel groter moeten zijn, wat ik vanmorgen zag was niet groter dan een cm, en kon er ook geen kindje of wat dan ook in waarnemen, lees soms dat je echt vormen kan zien.
Wel was met echo 7 weken kindje kleiner dan moest zijn, was toen paar dagen jonger, en vk zei dat dat ook op een mk kan duiden.
Na dat slijm wat er vanmorgen uit kwam heb ik geen bloed meer gezien, Erg vreemd.
Buikpijn is ook minder nu. Zou het dan toch gewoon goed gaan?

Heb ook nog even afspraken balie gebeld om echo te vervroegen. Dat kon niet. Enkel als huisarts of verloskundige belt.
Ik zeg ja, huisarts op vakantie, en vk werkt niet mee. Moet ik dan zo in de stress zitten? Krijg ik gewoon antwoord ja, je moet wachten. Kzeg kunnen ze dan ook niet snel ff kijken of alles goed zit. Nee dat kan niet.
Ooh wat was ik kwaad toen. Ze geven dus gewoon als antwoord dat je in de stress moet gaan zitten.
Heb toen maar opgehangen, ze wensten me goede avond, nou ik hen niet.

Dames, dank jullie wel, ik heb echt heel veel aan jullie.
JULLIE ZIJN SCHATTEN.

Karin, wat balen dat echo niet helemaal goed was. En spannend wat ze donderdag te vertellen hebben. Waarom kan dat niet meteen? Laten ze jullie in de stress zitten.
Ik denk trouwens dat jullie een meisje gaan krijgen. Nog even geduld en dan weten we het .

Liefs

ooh Karin, je zult best geschrokken zijn. een cyste in het hoofd?
Ik hoop zo voor jullie dat het donderdag meevalt als er vervolgonderzoek komt.
Wel opvallend dat je deze zwangerschap al zo'n slecht voorgevoel had toch?
Heb je daar vanmiddag aan gedacht? Je vertelde een hele tijd geleden dat je een slecht voorgevoel had op één of andere manier dat het niet goed was.
Ik kan er persoonlijk niets over zeggen, heb er geen ervaring mee, maar ik hoop dubbel en dwars voor jullie dat je donderdag positief nieuws krijgt.
sterkte,
liefs mama van marijn

Jeetje, Bloemetje. wat een rotsituatie. Wat vervelend zeg voor je. Maar serieus er moet toch iemand een echo kunnen geven? Desnoods rij je naar een stad in de buurt. Ze kunnen dan in ieder geval zien of alles goed is en of het hartje klopt. Heb je wel al een eerste echo gehad????

Karin, nou dat is een dubbel gevoel dus je echo. Waarom zegt iemand: er zit iets, maar je hoeft je geen zorgen te maken? Vaak ben je ook overrompeld op dat moment en later komen de vragen. Wanneer heb je nu weer een controle dan? Zet je vragen op papier want voor je het weet sta je buiten met onbeantwoorde vragen. Veel sterkte!

Hoi,

Mooie dromen,
Ga zo met vriend overleggen of ik morgen een echo bureau bel met de vraag of ze in de middag even kunnen kijken of het hartje nog klopt. kost wel geld, maar als ze snel even kunnen kijken, dan weet ik of het goed zit of niet.
ik heb wel een eerste echo gehad, met 7 weken, toen klopte het hartje.
Via vk kan het dus niet, en ja, daar word je dan toch kwaad om hoor, dat ze niet beter naar je luisteren.

karin, hoop dat je donderdag al je vragen beantwoord ziet,

liefs

Hoi Meiden,
Stonden we op tweede pagina?
Waar zijn jullie?

Zo, heb niemand om op te reageren nu..
Hihi.

Dames,
Wat heb ik een zere borsten, niet leuk meer. bijna niet van geslapen.
En vanmorgen kwam er beetje (melk?) uit mn tepel. Haha, kan dat nu al?
En ook weer best misselijk. Dus zou het dan toch goed zitten?
Bloed is ook wat minder. Nog wel zeurend gevoel in buik, maar misschien is buik aan het groeien.
Nog twee daagjes, spannend, vriend heb vrij genomen, zodat ie mee kan.

Liefs

hoi dames

wat een hoop elende zeg ach ik vind het echt kut en rot voor iedereen
leef heel erg met jullie mee

karin ik hoop dat de cyste in het hoofdje niets betekend en dat ales gewoon goed is
ik ga heel hart aan je denken en heel hart voor je duimen

bloemetje meid wat erg allemaal ik begrijp dat je zo in de stress zit.En dat je er ff door heen bent.Jeetje waar is het genieten gebleven voor alle zwangere meiden.
Ik kan je ook niet goed helpen ik wou dat ik het kon.Maar ik denk zelf persoonlijk dat het niet het vruchtje was als ik zo lees hoe je het beschrijft.Wat karin ook al zecht het had dan groter moeten zijn.Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijg en dat je gerust word gesteld met een snelle echo.Maar wat stom zeg dat je niet ff snel mag komen het kost hun helemaal geen tijd ja 5 minuten tjongejonge waar doen ze moeilijk over zeg.Wij hebben hie rgelukkig wel meer verloskundige en ze hebben ook een echo apparaat staan hier dus als er wat bij mij zou zijn kan ik gelijk terecht en kijken ze gewoon ff dus kan er gewoon niet bij dat ze dat niet ff kunnen doen.Meid ik leef met je mee en duim heel hard.

mama2006 hoe voel je je?En weet je al wat meer ik denk aan je

leeuwtje zijn je rd's weer voorbij kunen we weer gaan klussen.Ik mag weer beginnen bij mij is er niets meer te zien.Ik denk ook aan jou meid X

En aan de rest denk ik ook en blijf ik heel hart voor iedeen duimen en hopen
Ik hoop dat september snel voorbij is
wat een k*t maand is dat voor iedereen alleen maar slecht nieuws

an en knorretje hoe gaat het met jullie al een beetje een plekje kunnen geven deze teleursteling weer.Ik voel met jullie mee.En hopen maar dat oktober meer geluk brengt.

Terug
Bovenaan