A
Anoniem
Guest
hey!
gisteren inderdaad koud, vanmorgen hier ook erg mistig maar nu eigenlijk wel erg lekker weer.
zijn gisteren aan het shoppen geweest en vandaag weer. gewoon eigenlijk asociaal veel te veel geld uitgegeven weer.....
ach ja. mijn vriend heeft alvast kleren voor de kerst enzo, we hebben zo'n haard met bio-ethanol voor aan de muur gekocht (is nu lekker aan!!! even testen natuurlijk!)
daarnaast zag ik nog hele mooie poppen voor op de vensterbank die ik niet kon laten staan en heb ik ook nog mooie vazen gekocht.
ons huis wordt steeds meer naar eigen smaak ingericht hier. kost wat, maar is toch ook wel erg lekker!
haha, we hebben zelfs tegeltjes voor de keuken gekocht. we hebben het huis nu bijna 2 jaar, wonen er al sinds vorig jaar maart, maar de keuken is gewoon nooit betegeld.
is gewoon netjes gestuct dus valt eigenlijk niet op, maar ja, op een gegeven moment wordt het bij de kraan enzo toch wel vies en wil het er niet goed meer af.....dus dat werd ook echt wel tijd, hihihi
er moeten nog wel meer kleine dingetjes hoor, maar in het begin kost alles zo vreselijk veel geld,dat dat echt moet wachten. het is nu in ieder geval leefbaar en we voelen ons helemaal thuis!
(we hadden dus op een gegeven moment na het slopen echt niet veel meer dan een groot deel van de muren met een dak, hahaha. zelfs de vloeren en waterleidingen en stroom is allemaal vervangen. muurtjes verplaatst en doorgangen gewijzigd, vloeren gestort, nieuwe keuken, badkamer, cv, alles en daarna nog stucen pfffff. voorlopig wil ik hier wel even blijven nu.....rust!)
julia: als je weet waar ze van die shirtjes hebben hoor ik het graag! ik heb bedrijfskleding op het werk dus zal tzt ook wel er iets onder moeten!
en paar dagen weg....hou je dat nog goed vol? en je mag best trots zijn op die buik hoor! en je weegschaal mag dat best laten blijken, niks mis mee! zolang alles in verhouding blijft hoef je je toch nergens druk om te maken?!
kinderwagens uitzoeken lijkt mij ook een crime. ik ben er wel uit dat ik perse iets met 4 wielen wil. je ziet tegenwoordig ook veel met 3, maar dat vind ik persoonlijk maar niks. zat te denken aan de adventure of misschien toch maxi-cosi, maar heb me er nog niet mega in verdiept. Misschien is mutsy ook wel iets. ach ja, daar hoef ik me nu ook nog niet echt mee bezig te houden natuurlijk...
goed idee om ze echt in de winkel uit te testen. Doe ik gerust. denk dat mijn vriend dat voor schut vind maar da moet ie zelf weten.
mooiedromen: nou, mijn buikspieren zijn anders ook wel ver te zoeken.....ben bang dat ik na een zwangerschap echt wel aan de slag moet...... (heb nu al een buikje, zou zo 14 weken zwanger kunnen zijn, maar komt ook wel door mijn holle rug)
en spijltjes verven zou ook niet mijn hobby zijn! Met opschilderen bedoel ik dan ook eerder dat ik een wit of blank bedje neem en daar bv een eyoor op schilder (of de contouren ervan)
veel succes hoor!
en bedankt voor de zonnestralen! mijn ei is al geweest, maar misschien helpen ze mij nog wel! ik heb ook een maansteentje om mijn nek dus die moet ook even goed zijn best doen!
mamavanmarijn: net alles verkocht. tja, kriebels hou je inderdaad niet tegen he, hihihi. Ik wil wel een nieuwe want ik hoop 2 kindjes te mogen krijgen, en dan vind ik het wel de moeite...
maar met jou gaat het geloof ik wel goed nu he?! super!
nou, die sfeerhaard hebben we maar weer uitgedaan. bio-ethanol geeft geen roet, neenee, maar het hele huis is nu een grote walm....bah!
iemand ook zo'n ding en tips?????toch brandpasta gebruiken? of maar een heel klein laagje in doen?
want gelukkig stond de achterdeur open en inmiddels ook ALLE ramen maar gadverdamme zeg! dat goed ventileren op de gebruiksaanwijzing kunnen ze beter "alleen onder overkapping gebruiken" noemen! dus buiten en dan uit de wind.....
nou, fijne zondag nog allemaal!
liefs leeuwtje