MEISTOPPERS deel 4!!!!

hey!
gisteren inderdaad koud, vanmorgen hier ook erg mistig maar nu eigenlijk wel erg lekker weer.
zijn gisteren aan het shoppen geweest en vandaag weer. gewoon eigenlijk asociaal veel te veel geld uitgegeven weer.....
ach ja. mijn vriend heeft alvast kleren voor de kerst enzo, we hebben zo'n haard met bio-ethanol voor aan de muur gekocht (is nu lekker aan!!! even testen natuurlijk!)
daarnaast zag ik nog hele mooie poppen voor op de vensterbank die ik niet kon laten staan en heb ik ook nog mooie vazen gekocht.
ons huis wordt steeds meer naar eigen smaak ingericht hier. kost wat, maar is toch ook wel erg lekker!
haha, we hebben zelfs tegeltjes voor de keuken gekocht. we hebben het huis nu bijna 2 jaar, wonen er al sinds vorig jaar maart, maar de keuken is gewoon nooit betegeld.
is gewoon netjes gestuct dus valt eigenlijk niet op, maar ja, op een gegeven moment wordt het bij de kraan enzo toch wel vies en wil het er niet goed meer af.....dus dat werd ook echt wel tijd, hihihi
er moeten nog wel meer kleine dingetjes hoor, maar in het begin kost alles zo vreselijk veel geld,dat dat echt moet wachten. het is nu in ieder geval leefbaar en we voelen ons helemaal thuis!
(we hadden dus op een gegeven moment na het slopen echt niet veel meer dan een groot deel van de muren met een dak, hahaha. zelfs de vloeren en waterleidingen en stroom is allemaal vervangen. muurtjes verplaatst en doorgangen gewijzigd, vloeren gestort, nieuwe keuken, badkamer, cv, alles en daarna nog stucen pfffff. voorlopig wil ik hier wel even blijven nu.....rust!)

julia: als je weet waar ze van die shirtjes hebben hoor ik het graag! ik heb bedrijfskleding op het werk dus zal tzt ook wel er iets onder moeten!
en paar dagen weg....hou je dat nog goed vol? en je mag best trots zijn op die buik hoor! en je weegschaal mag dat best laten blijken, niks mis mee! zolang alles in verhouding blijft hoef je je toch nergens druk om te maken?!

kinderwagens uitzoeken lijkt mij ook een crime. ik ben er wel uit dat ik perse iets met 4 wielen wil. je ziet tegenwoordig ook veel met 3, maar dat vind ik persoonlijk maar niks. zat te denken aan de adventure of misschien toch maxi-cosi, maar heb me er nog niet mega in verdiept. Misschien is mutsy ook wel iets. ach ja, daar hoef ik me nu ook nog niet echt mee bezig te houden natuurlijk...
goed idee om ze echt in de winkel uit te testen. Doe ik gerust. denk dat mijn vriend dat voor schut vind maar da moet ie zelf weten.

mooiedromen: nou, mijn buikspieren zijn anders ook wel ver te zoeken.....ben bang dat ik na een zwangerschap echt wel aan de slag moet...... (heb nu al een buikje, zou zo 14 weken zwanger kunnen zijn, maar komt ook wel door mijn holle rug)
en spijltjes verven zou ook niet mijn hobby zijn! Met opschilderen bedoel ik dan ook eerder dat ik een wit of blank bedje neem en daar bv een eyoor op schilder (of de contouren ervan)
veel succes hoor!
en bedankt voor de zonnestralen! mijn ei is al geweest, maar misschien helpen ze mij nog wel! ik heb ook een maansteentje om mijn nek dus die moet ook even goed zijn best doen!

mamavanmarijn: net alles verkocht. tja, kriebels hou je inderdaad niet tegen he, hihihi. Ik wil wel een nieuwe want ik hoop 2 kindjes te mogen krijgen, en dan vind ik het wel de moeite...
maar met jou gaat het geloof ik wel goed nu he?! super!  

nou, die sfeerhaard hebben we maar weer uitgedaan. bio-ethanol geeft geen roet, neenee, maar het hele huis is nu een grote walm....bah!
iemand ook zo'n ding en tips?????toch brandpasta gebruiken? of maar een heel klein laagje in doen?
want gelukkig stond de achterdeur open en inmiddels ook ALLE ramen maar gadverdamme zeg! dat goed ventileren op de gebruiksaanwijzing kunnen ze beter "alleen onder overkapping gebruiken" noemen! dus buiten en dan uit de wind.....
nou, fijne zondag nog allemaal!
liefs leeuwtje

Leeuwtje, uhm...van haarden heb ik geen verstand! Wij hebben een open haard maar die nooit aan...was zo blij na 1 jaar klussen dat alles mooi wit is....

wat betreft de kinderwagens in de meeste winkels kan je uitproberen en zijn er filmpjes bij de wagens zelf hoe het werkt. De bugaboo is inderdaad erg mooi, alleen de handrem vind ik superonhandig.

Shirts die langer vallen, oftewel, de voorkant is iets langer dan de achterkant ivm groei buik zijn te vinden bij de h&M en ook veel bij Miss etam, in de standaardkleuren.

De spijkerbroek van de h&M zit overigens heerlijk!

We hebben vandaag huizen gekeken in Voorschoten,niet dat we weggaan maar altijd leuk om in de gaten te houden wat er straks mogelijk is, wil uiteindelijk graag een tuin!

Ik wilde ook wat op het bedje schilderen maar zal dan een sjabloon moeten hebben anders gaat het niet goed!

Fijne avond allemaal!

effe snel, ben ook nog aan het koken....

ik kan ook niet tekenen hoor maar daar hebben ze carbonpapier voor uitgevonden, hihihi. gewoon overtrekken. daarna pas met verf weer overtrekken. (tip?)

en die haard, we waren zo blij, dat is nu ver te zoeken (is een met bio-ethanol) maar gaan even ander merk nog proberen..... (en dan eerst in de garage, niet meer binnen, begin nu net bij te komen...)

liefs

zo leeuwtje wat hebben jullie een hoop aan jullie huisje gedaan
was dat ook allemaal nodig om te doen.jeetje word nu al gek bij de gedachte zoveel rommel en stof.nou gelukkig voelen jullie je nu lekker thuis.
en leuk met de kamer ja winnie de poeh is gewoon heel leuk ik ben benieuwd hoor wat je er van gaat maken.en met mijn idee die ik heb is helaas karbon papier geen optie
omdat ik alles moet vergroten tot wel 3 maal en met een projector gaat het ook niet ik heb er een maar die werkt niet zo goed zo als ik het wil.dan zit het plaatje weer scheef op de muur of het plaatje zit niet helemaal op de muur dan mis ik een groot stuk dus ofterwijl alles met de hand natekenen en kan je vertellen daar zit een hoop tijd en werk in.Maar gelukkig kan ik best wel tekenen dus dat is mijn voordeel.maar dat ga je vast zien want ga natuurlijk ff een foto plaatsen op hyves kan je het zien.en hoe is het verder met je nog een zwaar gevoel in je borsten of had het toch te maken met je eisprong.
ik hoop het zo veer je laat de zonnestallen maar lekke rbinnen van mooiedromen en de glitters van mij.en hoop ook dat je maansteen deze maand je heel veel geluk gaat brengen.succes met de slopende wachtdagen.

mama2006 hoe is het bij jou meid?

en van knorretje hoen we ook niets meer en an ook niet
waar zijn alle meiden?
hoe is het met jullie?

nou ik ga weer ff verder hier gaat trouwens alles goed geen last ergens van voel me gewoon nog steeds niet zwanger dat maakt me zo onzeker
zal het echt zo zijn zit het er wel echt en leeft het wel maar goed ik mag nog 2 weken in spanning wachten voordat ik naar de verloskundige mag

Hoi Dames,

Ben ik weer, na weekend bij ouders, was fijn, maar ook weer vermoeiend.
Buddy heeft het steeds erg moeilijk daar in de nachten, vanaf 4u janken, janken, janken.
Niet leuk, maar ja, het word wel steeds minder, vorige keer was het ieder uur.

Leeuwtje,
Ja, ben blij dat ik die andere cardioloog heb, alleen moet ik in november drie keer naar het amc, elke keer in de ochtend, wanneer ik moet werken. :s niet leuk, want ben steeds een hele ochtend kwijt, en heb geen uren meer. Maar word dan geregeld met uren van volgend jaar, met baas afgesproken, overwerken mag ik nu eigenlijk ook niet meer. Dus ja, dan maar zo he.
En ja, nu begint het stilaan hier hoor. Vandaag hebben schoonouders meubeltjes gebracht, die we van familie kregen, ze waren aan het opruimen, en hebben dus alles op het kamertje gezet. Nu nog even bedenken hoe we de muren willen he, hihi.
Ik bel trouwens morgen voor de uitslag.
Zo, jullie al leuke ideeën, haha, ik weet het nog steeds niet, en me moeder komt over drie weken helpen. Ik wil ook graag winnie the pooh, maar me moeder vond het ook beetje saai, haha. Zit nu te denken aan limoen groen.

Mama van Marijn,
leuk dat de buik er is, hier ook, zag vandaag een nichtje, die ik anderhalve maand geleden heb gezien, ze zei, zo, jij hebt al een mooie buik, hihi.

Mooie Dromen,
Nog aan het werk in huis dus. Doe je wel rustig aan?
En jullie kinderkamertje al af?

Jvm,
Met jou alles goed? Al klachtjes? Of blijven ze nog weg? Voel je je al zwanger meid?

Julia,
17 weekjes alweer, ik vrijdag, hehe, gaat snel he, ik voel ook nog niets hoor, komt nog wel.
We wachten geduldig af, en binnekort voor je werk paar dagen weg. Wel je rust nemen dan he?
Wij hebben nieuwe kinderwagen besteld, eentje van maxi cosi, ik zou trouwens wel op tijd bestellen, wij hebben hem vorige week besteld, en kan in januari voor eerst geleverd worden. Al is dat voor ons nog op tijd genoeg, vind het toch wel lange levertijd.

Zo meiden, morgen weer meer, wou me even komen melden hier.

x

hoi dames

wil jullie ff vertellen dat geloof ik bij mij nu toch de kwaaltjes ook gaan komen
want wat voel ik me op het moment misselijk zeg
bah maar goed hoort er bij
ik blijf positief ik weet nu wel dat er nog wel van alles dus in mijn lichaam gebeurd
en dat is een goed teken
hihi dat was het weer

Hey j.m.v ( en alle andere meiden )

Alles goed hier, heb het alleen heel erg druk met werken.
En als ik vrij ben is er ook wel altijd wat gepland...
Dus ik lees altijd wel met jullie mee alleen reageer ik niet meer zoveel.
Want als ik dat doe dan wil ik op iedereen reageren en niemand te kort doen  en dan zit ik zo weer 1 uur achter de pc hahahah.

Dus de zwangerschapskwaaltjes steken toch hun kop op, had nou maar niet gezegt dat je nergens last van had hihihi !!
Op zich natuurlijk ook wel fijn die kwaaltjes, dan wordt je even weer met de neus op de feiten gedrukt, je bent zwanger !!

Meiden als ik wat meer tijd heb ben ik er weer, goed !!
Iedereen succes deze maand.

Liefs Mamam2006

Hoi,

Mama2006,
fijn dat alles goed gaat meid. En zo druk, rustig aan doen he.

Jvm,
ja, daar zijn ze dan, welkom kwaaltjes, ja meid, je bent zwanger. hihi.
Wel fijn dat er nu kwaaltjes aankomen, alleen die misselijkheid is minder, maar het geeft wel bevestiging.

Liefs

Terug
Bovenaan