A
Anoniem
Guest
21052007
Lekker hoor dat je buikje al begint te groeien dat je het al begind te merken
weet je in iedergeval dat de baby en je buik groeid
bij mij nog helemaal niets hoor geen buikje mijn broeken passen ook nog steeds
maar ja komt straks in een keer en dan gaat het snel
leeuwtje joepie toch nog geklust en nog op de goede tijd net voor je eisprong
want de zaadjes kunnen beter al klaarliggen voor dat het eitje komt dus dat zit wel goed.
het kan zoiezo nu niet liggen aan dat je niet de goede moment had.
Nu maar spannend afwachten ik doe met je mee hoor met spannend wachten
want denk elke keer aan je en hoop zo dat het lukt
en misschien gebeuren er heel veel dingen deze twee weken laten we maar heel hart gaan duimen.
mooiedromen dus de kamer gaat iets met oranje worden wat had je in gedachte om te gaan doen?en ik weet niet waar je stickers kan vnden met oranje al op google gezocht of je wat op internet kan vinden voor muurstickers
mama van marijn nou gelukkig ben je wat aangekomen dat betekend tenminste dat je weer eten binnen houd en dat je weer kan opsterken.en lekker pepernoten eten hoor zo snel kom je daar ook niet van aan alleen in mate eten en niet iedere dag zakken vol op eten.
Lekker hoor dat je buikje al begint te groeien dat je het al begind te merken
weet je in iedergeval dat de baby en je buik groeid
bij mij nog helemaal niets hoor geen buikje mijn broeken passen ook nog steeds
maar ja komt straks in een keer en dan gaat het snel
leeuwtje joepie toch nog geklust en nog op de goede tijd net voor je eisprong
want de zaadjes kunnen beter al klaarliggen voor dat het eitje komt dus dat zit wel goed.
het kan zoiezo nu niet liggen aan dat je niet de goede moment had.
Nu maar spannend afwachten ik doe met je mee hoor met spannend wachten
want denk elke keer aan je en hoop zo dat het lukt
en misschien gebeuren er heel veel dingen deze twee weken laten we maar heel hart gaan duimen.
mooiedromen dus de kamer gaat iets met oranje worden wat had je in gedachte om te gaan doen?en ik weet niet waar je stickers kan vnden met oranje al op google gezocht of je wat op internet kan vinden voor muurstickers
mama van marijn nou gelukkig ben je wat aangekomen dat betekend tenminste dat je weer eten binnen houd en dat je weer kan opsterken.en lekker pepernoten eten hoor zo snel kom je daar ook niet van aan alleen in mate eten en niet iedere dag zakken vol op eten.