MEISTOPPERS deel 4!!!!

21052007
Lekker hoor dat je buikje al begint te groeien dat je het al begind te merken
weet je in iedergeval dat de baby en je buik groeid
bij mij nog helemaal niets hoor geen buikje mijn broeken passen ook nog steeds
maar ja komt straks in een keer en dan gaat het snel

leeuwtje joepie toch nog geklust en nog op de goede tijd net voor je eisprong
want de zaadjes kunnen beter al klaarliggen voor dat het eitje komt dus dat zit wel goed.
het kan zoiezo nu niet liggen aan dat je niet de goede moment had.
Nu maar spannend afwachten ik doe met je mee hoor met spannend wachten
want denk elke keer aan je en hoop zo dat het lukt
en misschien gebeuren er heel veel  dingen deze twee weken laten we maar heel hart gaan duimen.

mooiedromen dus de kamer gaat iets met oranje worden wat had je in gedachte om te gaan doen?en ik weet niet waar je stickers kan vnden met oranje al op google gezocht of je wat op internet kan vinden voor muurstickers

mama van marijn nou gelukkig ben je wat aangekomen dat betekend tenminste dat je weer eten binnen houd en dat je weer kan opsterken.en lekker pepernoten eten hoor zo snel kom je daar ook niet van aan alleen in mate eten en niet iedere dag zakken vol op eten.

mamavanmarijn: dacht inderdaad eerder begrepen te hebben dat je wel al mooie buik hebt en dat misselijk zijn en niks binnen kunnen houden behalve rabarbermoes is me ook niet ontgaan hoor!  maar ik vind het in jou geval eigenlijk wel positief 2 kilo erbij, wil zeggen dat het goed gaat. Als het enorm hard gaat ligt het soms ook aan snoep. ken genoeg meiden in mijn omgeving die normaal netjes opletten en zodra ze zwanger zijn mag alles. tja, dan gaat het hard. maar zo'n 18 kilo is nog niet extreem veel toch?!
maar inderdaad, het "moet" er ook weer af....

mooiedromen: bij de hornbach hebben ze vaak wel veel voor op de muur. bij babywinkels (babyplanet ed) ben je vast al wel geweest maar daar zullen ze vast ook wel iets hebben. en anders inderdaad eens op internet kijken.
en na 20 weken geen echo meer is inderdaad nog wel erg lang......gelukig voel je je kindje!

jmv: heel lief dat je zo aan me denkt. we moeten inderdaad wel goed geklust hebben nu toch?!
weet je wat het vreemde is....is heb nu al zere borsten. kan dat ook van de eisprong zijn nog? Ze voelen zo zwaar.... (maar ja, een cup minder zou ik ook niet erg vinden)

we hebben het nu al wel meer samen over allerlei kleine dingetjes, waar mijn vriend eerst nog niet over wou hebben.... maar wel oppervlakkig met als "afsluiting" altijd dat zinnetje: "maar zover is het nog lang niet..." (oftewel, eerst maar eens zwanger raken)

we weten al wel waar de box komt te staan en hebben het dus over de babykamer gehad. we zijn eruit dat die voor zowel meisje als jongen moet kunnen omdat we mar 2 slaapkamers hebben boven en een eventueel 2e kindje dan op dezelfde kamer komt. nu vind ik pooh al heel lang leuk, vooral eyoor en lollifant en roe. is ook wel makkelijk daar leuke dingen van te verzamelen en niet altijd duur. Mijn vriend zei net alleen dit eigenlijk ook een beetje afgezaagd te vinden omdat dit al zoveel mensen hebben..... tja, hij wil niet altijd mijn creativiteit zien want als hij weet hoe dat plaatje in mijn hoofd eruit ziet..........dat is echt helemaal niet afgezaagd en echt onze stijl!
Nu vinden we eigenlijk woezel&pip ook wel leuk. ik vind dit voor de hele kamer alleen wel wat saai worden omdat dat maar 2 figuurtjes zijn en dat blauw is wel mooi maar geel vind ik wat saai. de losse dingetjes vind ik wel leuk voor in de box ofzo. daarnaast is dat nog heel duur spul ook....
Eigenlijk ben ik zowiezo wel disneygek dus kies liever daar iets van....
bambi is dus ook zeker nog wel een optie. gezellig met al die diertjes en goed met vanalles te combineren.
wat het ook wordt.....ik wil zelf een muurschildering maken of doeken verven, eventueel het ledikantje beschilderen, enz....hele ideeën al. maar eerst maar eens zwanger raken.....

liefs leeuwtje

Leeuwtje, wat ben jij creatief!! Leuke ideeen!
Ik gun het je zo!
Hopenlijk is november jouw geluksmaand....
Ik zit nu op 17 weken. Ik voel nog niks!!!
Werk is nu volledig op de hoogte. Gingen er al vanuit dat ik parttime ga werken, nou ja.. 4 dagen vanaf het verlof.
Mijn buik is best groot al vind ik zelf en de weegschaal staat in een hoekje

Ik ga binnenkort een paar dagen weg voor mijn werk dus moet nog wel wat shirtjes kopen die goed over mijn buik vallen zodat je de elastische band van mijn broeken niet ziet. Moet er ook een beetjes netjes uit zien.

Fijne dag allemaal.

Julia

He Julia, fijn dat het goedgaat. En ja het aanbod zwangerschapskleding is wat beperkt, maar met wat zoeken lukt het toch hoop ik voor je!

Leeuwtje, gave ideeen! Tuurlijk zwanger worden eerst, maar als je eenmaal zwanger bent vliegt de tijd, en niet alle tijd voel je je goed, dus alleen maar handig als je weet wat je wilt.

Ik heb net weer staan gronden, ik haat spijltjes verven! Maar goed...voor het goede doel. Vanochtend kralen gehaald, heb sieradencursus gevolgd vorig jaar, en voor de zwangerschapskleding is het wel leuk wat extra kettingen te hebben om eea te combineren.

Wat een rust hier vandaag op het forum, en dat met dit koude weer!

De buurvrouw vroeg nog of ik vroeger gesport had omdat mijn buik nog niet mega is. Haha, nou buikspieren heb ik volgens mij niet eens, want nooit geoefend ervoor! Net de gevulde speculaas maar gecombineerd met 2 mandarijnen.

Fijne avond allemaal!!

Wat een rust hier..
Net lekker gegeten en we gaan zo op visite.
Vanmiddag lekker gerelaxed en eind van de middag nog even naar een babyzaak geweest. Er stonden wel  30 kinderwagens. Lastig hoor. Hebben jullie al een keuze gemaakt? Tenzij je natuurlijk al eentje hebt als je al kinderen hebt...
Julia

hoi mooie dromen en julia,
rustig hier dit weekend ....
wij moeten ook nog een kinderwagen kopen.
ik heb vorige jaar alles verkocht aan maxi cosi's en kinderwagens ( ik had een dubbele voor beide kids en een enkele met babybak enzo).
Dus dat is niet zo slim, maar ja. Toen was ik klaar met het gezin, totdat het weer begon te kriebelen.....
Wat gaan jullie aanschaffen weet je dat al? een nieuwe of één via marktplaats?
liefs en fijn weekend?
mama van marijn

Haha, ja en als het kriebelt hou je het niet meer tegen!

Wat een zon hier, we gaan lekker wandelen. Leeuwtje ik stuur wat stralen je kant op!

Wij hebben de wagen al gekocht. Ben met vriendlief 3 zaken langsgeweest, dacht dan is dat gebeurd. We hebben de Quinny Buzz, compleet met alles en maxi cosi voor 590 euro bij de babydump in Roelofarendsveen. Ik wilde perse rood en in de collectie 2009 komt deze niet terug. We hebben gekeken voor de bugaboo maar vonden de handrem niet fijn. Ik vond de Joolz erg mooi maar daar schijnen veel klachten voor te zijn. Mutsy is steviger, maar dat hebben we hier in de stad niet nodig, ik wilde echt zwenkwielen zodat ik gewoon de tram en bus in kan!

Gewoon overal langsgaan en alles proberen in en uit te klappen, merk je meteen waar de irritatiepunten liggen. Als het een laatste kindje was geweest had ik wel via marktplaats gekeken, maar zelf daar vroegen ze voor de Quinny nog 300, en ja, voor dat kleine verschil en wetende dat je het een aantal jaar gebruikt, was voor ons nieuw de beste optie.

Een hele fijne dag allemaal, ik ga naar buiten!

Hoi.
Lekker weertje zeg...
Wij hebben alle wagens getest en de bugaboo cameleon lijkt me ideaal voor in de stad. Hij is wel duur. Ruim 800 euro en dan hebben we nog geen maxi cosi....

Terug
Bovenaan