hee meiden,
ben ik ook eindelijk weer eens. Door de week is het toch een soort van schema van werken, naar huis, koken en dan komt er of weer iemand langs, of heb ik nog vanalles te doen en met geluk mag ik achter de computer maar meestal zit mijn vriend daar......
vrijdagmiddag ben ik dus meestal vrij dus heb nu even lekker de tijd. (alhoewel ik nu, net als iedere vrijdag, ook wel moe ben....)
woensdagavond hebben we nog heerlijk geklust. hihi, een vriend van ons weet dat we bezig zijn en die zei woensdag van zo, dan ga ik maar eens naar huis want volgens mij hebben jullie nog iets anders te doen vanavond. hahahahaha
was wel zo...maar is dan toch al wel snel laat....tussen 23.30 uur en 0.00 uur ongeveer nog geklust! (hehe, hij snapt het)
dus sliep wel weer laat want moest donderdag om 7.00uur de deur weer uit....maar dat heb ik er dan wel voor over!!!
volgens mij heb ik of gisteren of vanmorgen mijn ei gehad dus dat moet goed zitten lijkt me....ik kon gisterenavond namelijk wel een draad van zo'n 10 cm maken (sorry dames, maar test het netjes met wc-papier hoor.) dus zat hooguit 36 uur tussen!
als we vanavond nog klussen dan zal het vast geen extra kansen meer geven denk ik. Dus: zaterdagavond, zondagmiddag en woensdagavond....dat moet in principe toch genoeg zijn of niet?
pfffffff moeten we weer 2 weken wachten nu, hahahaha. hoort er helaas ook bij en is eigenlijk ook wel zo om....
volgende week vrijdag ben ik lekker vrij. heerlijk! gaan weer naar mijn ouders en schoonouders namelijk en dan kan ik vrijdag het huis alvast een beetje aan kant maken. wel zo prettig als je dan weer thuis komt...
ga vrijdag denk ik ook maar weer eens naar de kapper want dat is al even geleden en ik ben weer helemaal flauw van mijn haar. Veel te zwaar! (ik heb heel dik en veel haar en als het dan langer wordt....)
en breezergirl?????!!! al nieuws????????????? ik duim echt super voor je hoor!!!!!!!!!!!!!!
bloemetje: heb je al gebeld over de uitslag? en jij vind prikken normaal niet erg?mag je die voor mij ook wel doen, hihi. Maar misschien ook wel omdat ik dan bijna altijd (ook) mega blauwe plekken heb....
en wat fijn dat je nu een cardioloog hebt die het echt snapt! en goed van je dat je daarbij niet naar de reactie van de gyn kijkt! gaat haar idd niks aan en ik zou het ook gedaan hebben hoor! en groot gelijk dat je het hartje even wou horen. weer heerlijk gevoel lijkt me zo!
en mooi pakje gekocht. ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig!!
karin: wat een verhaal weer zeg! neem je duidelijk even goed de tijd voor! en christian weer ziek....bah wat sneu. ja, er gaat ook echt een heleboel hardnekkigs rond op het moment...
wij krijgen op de creche ook telefoontjes dat het hele gezin ziek is, en dan rustig 1 tot 2 weken lang of 2 keer achter elkaar..... bah! en sneu dat je die kuur er zo in moet werken maar zit inderdaad helaas niets anders op....
maar heb je al wel een beetje nachtrust teruggevonden? anders moet je nog maar eens goed zoeken hoor...want die goede dagen mogen onderhand weleens de overhand gaan nemen!
heb je in deze vakantie uiteindelijk nog iets kunnen doen???
en ik ben dus niet zwanger en heb ook geen idee of ik rhesus-negatief ben. de vrouw van mijn broertje is dat wel en kreeg een extra spuit ofzo toch?(toen ze zwanger was)
bedankt voor je knuffel! knuffel terug!
julia: ik zag jou ook voorbij vliegen. alles goed?
mamavanmarijn: wat ontzettend heerlijk dat het nu echt zoveel beter gaat!!! en nog niet babyshoppen? mmmmm, denk dat ik me dan in zou moeten houden eigenlijk.....maar nu de uitslagen er zijn enzo komt dat vast wel!
fijn dat je naar de afspraak met de vk uitziet. en vlinderachtige ritselaanrakingen vind ik heel mooi omschreven hoor! klinkt alsof het heel fijn is. geniet ervan!
en het is afgelopen tijd inderdaad erg rustig op het forum....iedereen heeft denk ik ook een behoorlijk druk leven.
ik lees wel iedere dag (of paar keer per dag) even bij, maar heb dan niet ook nog de tijd om te reageren, want dan moet je eerst weer inloggen enzo.....en het gaat inderdaad altijd even tussendoor in de pauze ofzo. en dan kan er ook nog altijd iemand binnenlopen...
hoop alleen niet dat de zwangeren toch rekening houden met de niet-zwangeren....dat zou ik nu echt vreselijk jammer vinden!!!! bij een zwangere gaat het namelijk steeds verder. mijn eigen verhaal zet ik ook telkens gewoon neer en dat komt tot nu toe eigenlijk nog wel iedere maand op hetzelfde neer..... (vind ik)
je klust, moet wachten...en dan ongi....tot dat laatste een keer niet meer gebeurd en daar doen we het natuurlijk voor!
maar verder veranderd het niet direct. wel merk ik nu dus dat je echt uit moet kijken dat je het niet al te veel laat overheersen in je relatie. want tuurlijk ben je er de hele tijd mee bezig enzo, maar ik ga er geen strijd van maken met mijn vriend ofzo want met een beetje pech kost dat uiteindelijk je relatie. gewoon omdat de druk dan te groot wordt....niet dat dat hier nu aan de hand is hoor.
en dat is het verschil tussen nu en eind april / begin mei. Toen was het leuk te beginnen enzo, nu zijn er nog wel meer dingen waar je aan wilt blijven werken. Niet dat het daardoor minder belangrijk wordt ofzo hoor!!!!ik wil nog net zo graag!
en ach, eigenlijk is 7 maanden nog niet zo lang. (maar toch voelt dat anders) Hoorde gisteren van mijn vriend dat hij iemand had gesproken die er 7 jaar(!!!) over gedaan had en nu op natuurlijke wijze een 2ling heeft gekregen. pffffffffff over geduld gesproken....
oja, we hebben trouwens ook besloten van de week dat we misschien wel nooit gaan trouwen. Kost een hoop geld en veranderd niets aan je leven eigenlijk. het is voor ons niet net zo belangrijk dan kinderen of het moment dat we samen gingen wonen. dat veranderde veel meer. Van dat geld gaan we liever een keer goed op vakantie. (dat is er ook nog nooit van gekomen)
en voorlopig wordt dat 'm ook nog niet. we hebben vorig jaar ons huis verbouwd en willen nu eerst nieuwe meubels enzo, en zal tzt babyspul moeten komen...dus trouwen vinden we nu niet belangrijk. misschien dat dat in de toekomst nog veranderd hoor. dat zien we dan wel weer....
mooiedromen: wat heerlijk jou verhalen te lezen. zo lief dat je met iedereen mee leeft. en wat een goed idee de tijden op te schrijven dat je de kleine voelt! hopelijk mag ik dat straks ook!
geniet van je weekend en rust lekker uit he!
jmv: wat goed dat je je dochter er zo bij betrekt! die kleintjes merken inderdaad echt wel dat er iets is. alleen is nu nog zo'n 8 maanden voor har moeilijk in te beelden, maar volgens mij ga jij daar prima mee om en neem je heerlijk de tijd voor haar.
en moedersvoormoeders geweest. daar wil ik als het even kan straks ook aan mee doen. weet niet hoe dat hier in de regio werkt met halen en brengen van die flessen. als ik er een half uur voor moet rijden is het gewoon niet haalbaar. ben alleen de vrijdagmiddag vrij en dan heb ik er al 44 uur opzitten dus dan wil ik niet sjouwen, zeker niet als ik zwanger raak.
gewoon lekker even alleen thuis en m'n eigen ding doen dan, dat vind ik heerlijk!
hihi, moest wel lachen eigenlijk om dat onderste zinnetje: test was dus gewoon nog steeds positief. wat had je dan verwacht? hihihi. dat al die testen van jou nog twijfelachtig waren? meid, je bent gewoon hartstikke zwanger! na de 1e echo zul je het zelf vast beter geloven! haha
maar je weet het toch wel, want anders was je nog niet aan die babykamer begonnen. dikke knuffel hoor.
hopelijk voel je dit kindje straks wel goed!
21052007: computers blijven onbegrijpelijke dingen he.... en 's avonds moe.....het lijkt alsof de klachtjes door gaan zetten!
en dat voller buikje ga ik nu helemaal vanuit hoor. maar snap jou angst ook nog wel. probeer toch ook te genieten hoor meid! het is inderdaad allemaal al zo spannend.
zo, moest tussendoor even naar boven want ons poezebeest was de boel aan het afbreken.
hij kan vanuit de bijkeuken de trap op naar de slaapkamer en de achterdeur staat open dus kon ie ook naar buiten (hebben geen luik).
hoop herrie boven....moest even zeker weten dat het onze kat was he...(de tussendeur naar de kamer had ik dicht want anders is het hier zo koud en hij wilde binnen.)
nu heeft ie knuffel gehad en snoepjes en flink lopen spinnen dus gaat ie weer buiten spelen!
o nee, toch niet, hij vond het wel genoeg kou voor vandaag en ligt weer heerlijk op de bank te maffen...
nou meiden, de komende 2 weken heb ik dus geen spannend nieuws denk ik. maar tuurlijk kom ik nog wel regelmatig kijken en meekletsen. gewoon omdat ik zo voor jullie duim en met jullie meeleef!
ik wens voor nu in ieder geval iedereen een heel fijn weekend!
zag dat er inmiddels alweer gereageerd is, zal eens lezen en daar weer op reageren. vind dat wel gezellig hoor! (heb alleen nogal lang over dit stukkie test gedaan)
liefs leeuwtje.