MEISTOPPERS deel 4!!!!

Hoi,

Leeuwtje,
Was je ook weer. fijn dat het goed gaat.
Heb je nu ook nog last van maagzuur? Ik hier ook weer vaker. Buik word steeds dikker. En ja, kan veel minder verdragen, ook darmen zijn erg gevoelig hier, vrijdag/zaterdag elke keer als ik wat gegeten had moest ik rennen(nou ja, rennen, hehe lukt niet nu, maar moest snel zijn, jullie snappen wel wat) Echt raar. vandaag is het weer over.
Goed idee dat je daar alvast een nieuwe opent.
Moeten we wel ff als laatste berichtje zetten dat we naar het zwanger forum zijn.
FF in het groot, haha.

Karin,
Ja, pijn word wat minder, nou ja, dat dacht ik. Gisteravond toch weer veel pijn gehad, vandaag nog geen paracetamol op, word er ook erg misselijk en duizelig van, en aantal voorbereidingen voor zo gedaan, nou ja, wel zittend dan. Maar merk dat het toch weer erg pijnlijk word, maar ja, het is te doen.
Alleen krijg ik ook erge pijn in enkel, steun beetje op zijkant van voet, omdat springen met die krukken niet gaat voor bekken. Dan gaan die erg pijn doen.
Plus ik weer bandenpijn krijg, en ja, dan is het ook niet fijn om te springen he. hihi.

Gisteravond uit eten geweest, feliciteerde ze me in de zaak, haha, erg leuk is dat. Dat mensen zien dat je zwanger bent, hihi.
Alleen jammer dat ik het eten niet goed kon verdragen. Maar ach ja, het heeft gesmaakt.

Liefs

hee lieve allemaal,

even kort berichtje van mij ... ik heb niet zo'n heel gezellig berichtje, ik voel me zo beroerd. Mijn holteonsteking is een kaakholteontsteking geworden. Mijn hele gezicht doet pijn, mijn kiezen doen zeer, achter mijn oog en vooral bonkende hoofdpijn, de hele dag. Ik neem wel paracetamol, maar wil dat toch ook doseren. En vooral voor de nacht bewaren dat ik een beetje kan slapen. Vannacht om 200 uur opgestaan om nog te stomen en te sprayen. Blluuuuh, wat een gedoe.
Ik weet inmiddels dat het wel weer overgaat om de holtes een beetje open te houden, maar ja ondertussen zit ik mezelf flink in de weg ... merk ik wel. Ben zeer kort in de bocht en heb nergens zin in.
Snel weer beter worden is de komende mijlpaal voor me. Babietje merkt er weinig van, ze beweegt als een dolle merk ik ....

En even terugkomend op mooiedromen, volgens mij ( maar ik kan het helemaal verkeerd begrepen hebben) is ze niet zwanger, maar wilde ze niet zo alleen op de NOD lijst staan. En ze hoopt dat het deze maand raak is, en vooruitlopend daarop heeft ze haar naam alvast in de zwangerlijst gezet... maar nogmaals, ik kan me vergissen hoor, ik ben nogal wazig en wollig in mijn hoofd .. hahaha.
Ik hoop trouwens mooiedromen dat je deze ronde inderdaad zwanger raakt, het is je ZOOOO gegund door iedereen.

veel liefs en fijne zondag
mama van marijn

@ mama van Marijn
Je bent inderdaad een beetje wollig. Vervelend genoeg voor je! Maarre, ik blijk nogal onverwacht toch wel zwanger. Gisteren was ik nog zwaar in de mineur omdat ik meende te menstrueren,vandaag heb ik een positieve test in mijn handen gehad. Dus ik verhuis met een reden naar het andere lijstje. Het gaat dus ook niet over mooie dromen, die is al een tijdje in verwachting. Ben vooral heel blij en heel beduusd en een beetje angstig, na de vorige ervaring. Spanning hier alom.

Snik snik snik...

Lees bijna iedere dag mee... zit op hyves, reageer alleen niet vaak, omdat ik ook bij de februari-moeders zit...
Dacht dat alle niet-zwangeren het niet prettig vonden om al dat gezeur van het zwnager zijn aan te horen!

Nou hebben jullie me uit het lijstje gehaald!!! Mag ik er nog wel weer op?
Vind het leuk iedereen in de gaten te houden!

Mijn verlof is dinsdag ingegaan dus ik oop nu weer wat meer tijd te hebben om mee te babbelen!

Hier gaat alles trouwens prima... laatste loodjes he!

Meiden wat super dat "we" nu allemaal zwanger zijn! ik zag al een nieuwe topic geopend bij het zwanger zijn forum!

Veel liefs en lekker zwangeren!

Sabina (vlinder)

wens voor drie, in dat geval GEFELICITEERD !!!!!
wat heerlijk en onverwachts zeg .... ik ben inderdaad helemaal wollig in mijn hoofd, dus ik gooi namen en alles door elkaar.
HIEPERDEPIEP ... hoera.... nou met z'n allen naar zwangerzijn, er is al een topic geopend voor meistoppers. ......
kletsen we lekker verder...

mama van marijn

Terug
Bovenaan