MEISTOPPERS deel 4!!!!

Oh jee helemaal vergeten om glitters te strooien. Nou het moeten er maar veel worden en hopelijk ben je dan ook supersnel zwanger
************ GLITTERS ******************* ***************** *******************************
******************************** ******************************** ****************************************** GLITTERS ******************* ***************** *******************************
******************************** ******************************** ******************************GLITTERS ******************* ***************** *******************************
******************************** ******************************** ******************************

Hier alles zn gangetje, het begint bij ons eenbeetje binnen te komen dat ik zwanger ben. Mijn ouders weten het al, die waren erg blij verrast. Ik wil het wel van de daken schreeuwen. Ben van plan er niet te lang er een geheim van te maken, mocht het fout gaan komt men het ook te weten. Ik ben super moe, maar gelukkig is het weekend en is mn man thuis dus die doet nu lekker veel. Heb gister en vanmiddag heerlijk geslapen, tegelijk met mn dochter, we proberen het middagslaapje er nog maar even in te houden.

Groetjes an1974

(ps heb me aangemeld voor hyves maar ben nog niet toegelaten)

Ahum, ik ben in opperste verwarring. Ik heb al sinds oudejaarsdag menstruatie-op-komst-klachten. (Buikkramp, een zeer labiele gemoedstoestand, koud, moe  en rillerig). Zaterdag (gisteren) eindelijk met afvegen de eerste tekenen. NIet eens echt druppen, maar meer spotting, van die ienieminiedruppels en vooral veel slijm. Tampons bleven ook zo goed als schoon.  Ik ging er vanuit dat de menstruatie erg lang nodig had om door te zetten. Maar vanmorgen nog niks. Dus maar even een test gedaan. Vraag me niet waarom. Dat moest opeens. Een digitale van clearblue die ook de duur van je zwangerschap aangeeft.

De test zegt "zwanger 1-2". Dat zou kunnen betekenen dat al die klachten geen menstruatie-op-komst-klachten zijn, maar zwangerschapstekenen. En dan zou dat gespet een innestlingsbloeding kunnen zijn?????

Het lijkt erop dat ik dus in verwachting ben. Tjeempie. Dat had ik niet verwacht.

Hoi,

Leeuwtje,
Fijn dat je er weer even bent.
En zoveel slaap, had ik in begin ook nodig hoor, nu slaap ik weer minder, maar ook doordat ik af en toe droom, die bekken, en nu die voet. En als je dan nog zo een snurkende vriend naast je hebt liggen, grr. haha.
En alweer 11 weken, heerlijk, dan blijft het vast wel goed gaan hoor.

An,
ja, het heeft altijd ff nodig voordat het binnendringt he. Hihi.
Lekker genieten hoor.

Mama 2006,
ook jij voel je weer helemaal goed? en op en top zwanger.

Wens voor drie,
hoe gaat het met je?

Mooie dromen en karin, hoe gaat het met jullie?

Meiden,
even een vraagje. Wat voor dons of dergelijke gebruik je bij het babybedje? Heb vanmorgen bedje even opgemaakt, zo een kale matras, vind ik drie keer niks. heb er nu een lakentje en een deken opliggen. Maar dat is toch wat koud niet?

Ben benieuwd.

Liefs

Wens voor drie,

Een voorzichtige GEFELICITEERD. Ooh wat heerlijk!!!!
Meid wat is dit super, zit met tranen je berichtje te lezen. Ooh, wat fijn.
Maar als die test zegt zwanger, dan is het toch denk ik echt wel zwanger!
Ik snap dat je nu in verwarring bent. Hopelijk is het bloed een innestelingsbloeding. En ja, die klachtjes, die kunnen ook tekenen van zwangerschap zijn.
Meid, wat fijn. Ik blijf duimen hoor voor je!!!

Liefs. dikke knuffel.

quote: wensvoordrie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-01-2009 12:00:18'));

januari
Leeftijd
Ronde
hoeveelste kindje
NOD

Wensvoordrie
30
5 ( 3)
3
31?

Wachtenden

niemand...

Zwanger!!!!!
leeftijd
sinds
ronde
hoeveelste
kindje

uitgerekend
VK
Echo

Karin
29
1
2

9-2-2009
26/11
17/11

Mooie dromen
31
1
1

5-3-2009
volgt
volgt

mama van marijn
36
2
3

27.3.2009
20/1
23/1

Julia
31
2
1

11/04/2009
13/11
24/11

Bloemetje
23
4
1

17.04.2009
04/02

.......

21052007
25
1
2*

27 juni
24/11
25/11

J_M_V_20
23
5
2

4   juli
22//11
22/11

Leeuwtje
25
7
1

24 juli
17/12
volgt

Mama 2006
28
8
2

5 sept
04/02
volgt

An1974

34

7

2

volgt

12/02

volgt

Aantal mensen er uit gehaald, 21052007 komt nog wel af en toe langs he?
En julia?

Wens voor drie, hij staat lekker hoog, mag je jezelf er ook bijzetten

Liefs

Haha, eerst maar eens even afwachten. Dit komt wel zo onverwacht. Ik vind het ook erg spannend na de miskraam. Beleef het nu wel heel anders. Manlief loopt als een zombie rond. Hij vindt het ook héél spannend.

Wens voor drie,
Ja, dat snap ik, hoe voel je je deze keer? Anders dan toen?
Ik hoop zo dat het goed blijft gaan, meid ik blijf echt duimen voor je, dit is je zo gegund!!!!!
Meer kan ik niet zeggen, dan dat het je zo gegund is.

Liefs

Terug
Bovenaan