melk en brood

Hoi,

Ik was vandaag nog bij het CB en werd daar geholpen door een wijkverpleegster ofzo die zei tegen bij je mag je dochter volle yoghurt geven (Fréderique 7mnd en 3 weken)
Maar de vorige keer was ik bij de arts van het CB en die zei geef haar maar milde yoghurt en voorlopig geen volle yoghurt daarom zeg ik doe gewoon wat jij denk dat goed voor je kind is dan komt het allemaal goed.

Chantal

mijn moeder zei dat ik vroeger ook volle melk kreeg maar dan verdunt met water waarom weet ik ook niet maar ga het gewoon proberen

nou nog een vraagje jayden krijgt sinds vandaag opvolg melk van nutrilon nr 2 als hij nu spuugt is het een beetje korrelig net ofdat bijna al het vocht er uit is en de poeder over blijft is dit normaal

groetjes sil

Hoi,
Gisteren nog naar het bureau geweest. Ze gaven aan dat tot 1 jaar het volle melkproducten moeten zijn en na 1 jaar mag je over op halfvol.

Petra

Lekker duidelijk allemaal.
Als mensen bij 1 cb al niet overeenstemmen, kun je nagaan hoe het landelijk
verschilt.
Ik had ook gehoord; tot 1 jaar volle melkproducten ivm de voedingswaarde en na het jaar halfvolle producten.
Ach, ik geef wel wat ze lekkerder vind.
Sil

Hahaha, gister nog even de voedingswijzer van het cb er op nageslagen en daar hebben ze het over halfvolle yoghurt...  

Groetjes, KT

Inderdaad! Wel een beetje raar hoor, dat de 'experts' zo verdeeld zijn over iets simpels als zuivel... Ik vind het toch eigenlijk niet kunnen. Ben zelf niet zo moeilijk met dat soort zaken, maar wat als je niet zo makkelijk bent?

Groetjes, KT

Terug
Bovenaan