melk en brood

Wat belachelijk zeg, bij mij op het CB zeiden ze dat we nu (vanaf 6mnd) moesten beginnen met brood en warm eten.....

Wat betreft de melk, ik heb helemaal nooit volle melkproducten dus dat ga ik nu ook niet kopen. (kun je de helft weer weggooien) Een beetje magere yoghurt/kwark of biogarde lijkt me geen probleem! Vilmar vindt het tenminste wel lekker!

Ik heb het nog eens gevraagd, gezien het feit dat onze thijn nu ook ruim 6 maanden is. Ik mocht beginnen met oefenen. In zijn wangetjes een heel klein stukje brood doen. Dit kan 1 a 2 maanden duren en dan snappen ze dat ze moeten kauwen. Dan kun je de hoeveelheid gaan ophogen en dan mag hij een hele boterham. Je gaat dan de flesvoeding van half 1 afbouwen naar 150 of 100 per fles.
Nou, ikke daar gretig mee begonnen. Thijn voelde zich toch al stukke beter nu hij die peniciline heeft dus ik dacht, laat ik het maar eens proberen. Nou, een kale boterham lusten we allemaal niet dus heb ik er appelstroop op gedaan. Hij zat elke keer met zijn mondje wagewijd open,... Hij snapte zelfs al dat je van een vork moet eten, en heeft dus nu een halve boterham met appelstroop op.... Ook nog even een flesje van 200 en nu ligt hij in zijn bedje uit te buiken. Adviezen van het cb.... Gewoon zelf je instinct volgen...
Gewoon proberen,.

Gr bianca

Terug
Bovenaan