menstruatie na curretage

Hey meiden en grote zus,

ik hoop  voor jullie dat jullie gauw zwanger mogen zijn!!
En dat die testen negatief zijn, wilt nix zeggen hoor.
Je moet idd wachten totdat je ongesteld moet zijn.
Ik snap dat jullie je eigen moeilijk of niet in kunnen houden, maar nu zitten jullie met een k*tgevoel!!
Het komt heus wel, echt waar!

Groetjes jes Debby, en een dikke  voor jou Deb, van je neefje!!

hoi hoi

weet je wat het vervelende is..
we hebben eral van kunnen proeven.. we zijn al blij geweest met een positeve test en hebben al kwaaltjes gevoeld.

ik heb zelfs al een dikkere buik gehad en een zwangerschaps shirt aangehad omdat een heleboel shirts niet emer pasten en dat met 12 weken...

ik wil me gewoon weer zo voelen.. dat genieten, zo gelukkig!

geduld is een schone zaak zeggen ze altijd en normaal heb ik emmers geduld. Maar in dit geval is het gewoon een beetje op.
als ik het zo lees bij jou ook...
laten we de moed erin houden. het komt wel!

liefs Carina

Ik heb vanacht mijn ongi gekregen.. Ik hoef dus niet meer te wachten! Helaas!!
Nu had ik graag langer gewacht! voelde me een beetje uit het veld geslagen.. maar nu heb ik besloten maar eens niet meer zoveel bezig te zijn met het zwanger worden en daardoor dus ook niet meer op dit forum!
Het blijkt dus dat ik niet op mijn lijf kan vertrouwen..

We gaan nu eerst verbouwen en dan zien we wel hoe en wat! Ik word hier echt gek van..

Heel veel succes! ik hou je in de gaten..

Liefs Debby

ik snap wat je bedoelt deb!

ik weet ook nog neit zo geod wat ik doe als ik ongi word.

wij zijn bezig met een groot plan.. van brabant naar zeelans verhuizen en daar een heel oud huis kopen waar veel aan moet gebeuren.
misschien dat het regelen van alles me een beetje bezig houd?!

ik heb een mega opgesette buik.. snap er niks van.
heb nog een beetje hoop dat ik gewoon te vroeg getest heb.

ik hoop dat je nog af en toe even komt babbelen.. maar snap het als je er even geen behoefte aan hebt!
sterkte!

Carina

Hey meid,
Hopelijk wordt jij niet ongesteld, maar ik denk aan je..

Zoo das een hele stap van het onbezorgde Brabant naar het stugge Zeeland.. Ik ben net andersom verhuist.. althans een jaar of uhm 10 inmiddels denk ik, geleden.. Woon nu samen met mijn mannetje en onze hondjes in Roosendaal...   En mij krijgen ze niet meer terug!
Een huisje, waar je nog veel aan moet doen.. Wel een fijne afleiding! Wij gaan ons ook richten op het verbouwen van ons huis.. Er moet een hele berg aan gebeuren, maar ik heb er zin in! Gelijk alles aanpakken.. dan kunnen we er een jaar of 10 tegenaan haha..

Verder gaat het wel hoor meiske.. gisteren voelde ik me een beetje down, maar vandaag gaan we er weer iets moois van maken!

Ik hou je in de gaten en ik laat me iets weten he als het zover is..

d_vannijnatten@hetnet.nl

Ik duim voor je!!

Veel liefs Debby

ik houd je zeker op de hoogte...

heb je toegevoegd op mijn msn.. had namelijk alle zwangeren weggehaald na de miskraam.

de makelaar belde... de eerste kijkers komen maandag al! echt snel! en vreselijk spannend!

groetjes!

Terug
Bovenaan