menstruatie na curretage

ja raar he... je lijf kan zulke rare dingen doen.

vanmorgen had ik een flinke slijmprop bij het afvegen, maar hij was niet draderig ofzo.
beetje snotterig meer.. (getsie wat een praat)

ik wacht tot de 13de met testen, dan heb ik die avond een feest en weet ik of ik aan de drank ga of niet. dan weten ze he tmaar supervroeg, kan me niks schelen... ga dan geen risico'slopen!

groetjes

nou das een ding dat zeker is... Je lijf doet gekke dingen met je hoor..

Nog steeds geen spoor van slijm of iets wat er op lijkt!.. mmmm.. wat is dat nou alweer!?
haha.. bij jou ist ook anders dan anders dan begrijp ik? lastig is dat  toch he?!
Je weet gewoon niet meer wat normaal is en wat niet.. Ongelofelijk!!

Ik ga voor je duimen hoor de 13e.. Ikke mag nog ruim 2 weken wachten! Pas de 16e zou mijn menstruatie kunnen komen.. Ben benieuwd!! Niet dan?? WHAAA en ik word echt gek van mezelf!!

xx Debby

hier nog 1 die helemaal gek wordt van zichzelf...

op het forum zwanger worden heb ik mijn verhaaltje ook al gezet.. dus daar lees je het vast wel!

ik heb nu besloten dat wanneer ik niks van een ongi aan voel komen, dat ik dat de 13de test! nog 6 dagen! ik tel maar vast af! hahaha

zou jij trouwens bij een negatieve test een drankje drinken op een feestje die avond?
ik heb namelijk de 13de een feest en als ik geen drankje neem, dan weten ze het gelijk. als ik posititef getest heb vind ik het niet zo erg.. maar wat nou als het negatief is maar je bent nog niet ongesteld? wat zou jij doen?

groetjes!

Hey meid!
laten we het er maar op houden dat het menselijk lichaam een raar iets is.. Ik voel ook echt van alles en ik weet niet wat ik er mee aan moet.. Ik ben zoooo bang dat ik mezelf voor de gek zit te houden, maar ik voel het toch echt! Mijn borsten voelen met vlagen gespannen en zijn ook echt gevoelig.. Heb heel de dag door krampjes in mn buik, niet pijnlijk, maar gewoon aanwezig.. Alsof je teveel buikspier oefeningen hebt gedaan! haha.. en die doe ik niet, dus daar kan het niet van zijn ;-)
Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat werkt dus niet zo he? Dat zul jij als geen ander weten..
Ik test pas na de 16e.. dus dat is vandaag nog 1 week.. pfff.. eerder testen heeft toch geen zin! Ik zal het vol moeten houden.. Jij vandaag nog 5 dagen meid... Hou me op de hoogte he van t weekend... ik ben hartstikke benieuwd!!
Ik drink nu al niks meer, ook al ben ik nog niet zwanger.. ja misschien 1 of 2 glaasjes.. Ik zou mezelf voor mn kop slaan als je uiteindelijk toch zwanger blijkt te zijn! Niet dat het nou zo heel erg is als je een drankje drinkt, maar je moet natuurlijk jezelf niet op je kop zuipen..
Je moet doen wat je zelf goed lijkt.. maar kijk wel een beetje uit zou ik zeggen..
Hoe voel je je verder?
Liefs Debby

hoi hoi

ik dnek ook niet dat ik het op een zuipen ga zetten of zo hoor... maar een drankje moet wel kunnen toch?

hoe voel ik me verder.. een opgeblaze ballonnetje wat op knappen staat. en het gevoel of er een baksteen in mijn maag ligt. dat herken ik erg van mijn vorige zwangerschap.
gisteren waren we op visite geweest. erg gezellig hoor, maar op weg naar huis had ik me toch een honger. ik werd er naar van. en dat terwijl ik toch een flinke kop erwtensoep gegeten had die avond.
ik heb toen ik thuis was gelijk 2 dikke sneden zelfgebakken brood met kruidenboter gegeten.

groetjes!

Hey!
Natuurlijk moet een enkel drankje best kunnen.. zou wat zijn! Er zijn mensen die elke week een drankje drinken en een prachtig gezond kind op de wereld zetten.. Je weet zelf ook wel wat wel en niet kan he.. Ik heb alleen gewoon gezegd (ik dronk namelijk zo en zo al bijna niks) dat ik nu niks meer drink, nu ik tracht zwanger te worden en tijdens de zwangerschap.. Maar waarom niet 1 drankje op een feestje.. Geniet er maar lekker van hoor!

Nou wij kunnen elkaar een handje geven.. Ik heb niet het idee dat mn buik opgezetter is als anders maar voelt zeker wel zwaarder.. Vooral overdag.. En mn borsten zijn gevoeliger als anders, maar ook niet heel de dag! Het doet geen zeer, maar het gevoel is aanwezig zeg maar! Snappie?
Vervelend he dat wachten.. Ik heb gisteren   toch maar getest (ik was zooo nieuwsgierig) en die was negatief.. logisch want het duurt nog een week voor mijn NOD, maar ik dacht aaahhh ik kijk gewoon! Kreeg er toch wel ff een rotgevoel van..

Ben ook nog ns snotverkouden .. nou dat in combinatie met al 2 nachten geen slaap.. THE BOM!!! haha.. mijn man zei gisteren volgens mij ben jij weer zwanger... ;-) Hoop het!!

Jij hoeft niet zo heel lang meer te wachten.. nog maar 2 daagjes.. Ik ga voor je duimen!! Spannend!!

Liefs Debby

KLOTE he?!..
Ik had gisteren dus precies hetzelfde.. Kon mezelf echt niet meer beheersen en heb ook maar getest.. NEGATIEF!! nou ik voelde me gelijk zooo rot he?! nou goed.. dat hoef ik jou nu niet meer uit te leggen, want jij voelt je nou waarschijnlijk precies hetzelfde..
Gewoon nog een paar dagen volhouden meiske.. goede moed houden, positief blijven.. en AFWACHTEN! Heel het zwanger worden draait om wachten.. Eerst na de mk, dan tot de eisprong, dan tot de NOD en dan weer opnieuw.. pfff...

We duimen gewoon heel hard voor elkaar.. dan komt dat wel goed hoor! En ik probeer er toch een beetje gereserveerd in te staan.. is het nu niet, dan is t ook geen probleem dan volgende keer beter.. maar das nie makkelijk!

Groetjes

Terug
Bovenaan