menstruatie na curretage

Hey,
alles bij elkaar maar een dag of 4 ongi geweest.. eerste dag veel last van mn buik, maar later eigenlijk geen last meer! Net terug van vakantie en ook daar geen last meer gehad..
Wel een paar dagen steken in mn borsten, wat buikkrampen en mn ontlasting is anders als anders.. Maar dat kan allemaal nog komen van de vakantie haha..
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen zeg.. Hopelijk is t snel weer raak!  Je bent er inderdaad toch mee bezig Carina.. Natuurlijk, want tja.. we willen allemaal dat het snel raak is toch? pfff....
Wat duurt wachten toch lang he?!

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Liefs Debby

hoi hoi!

wel een leuke vakantie gehad?
met mij gaat alles goed.
ook mijn ontlasting is niet wat ie geweest is. tijdens de zwangerschap had ik een trage stoelgang , en de afgelopen dagen was het juist andersom.
blegh!
misschien hoort het er wel even bij?

ik wacht intussen op mijn eitje. ben benieuwd of het netjes dit weekend komt. meestal merk ik het heel duidelijk aan het cervixslijm. we zien wel!

groetjes!

Hahaha... Nou dan zou ik zeggen heel veel plezier!!! ennuhhh succes!! ;-)

Hier gaat het allemaal hartstikke goed.. Nog geen spoor van mn ei, maar dat kan nog wel een paar dagen duren.. Ben benieuwd hoe en wat!
Mn ontlasting lijkt weer wat normaal te worden en verder heb ik eigenlijk nergens last van..

Onze vakantie was helemaal gewledig!! We hebben echt genoten van elke minuut samen!! Heerlijk!! Jammer dat het weer voorbij is.. 3 weken vliegen om! We hebben de mooiste vakantie ooit gehad!!

Liefs Debby

Hey meiske,
Nou ik hoop dat het geholpen heeft.. anders heb je er toch lol aan gehad! haha..
Ik ga super hard voor je duimen..
Wij gaan deze week even flink genieten van elkaar.. Heb nu zo'n beetje mn ei, althans die zou ik moeten hebben! Heb alleen nog weinig slijm.. ach ja! We zullen wel zien.. Ik ben benieuwd..
Heb per dag verschillende symptomen die ik niet goed thuis kan brengen.. Plas veel meer dan eerst, beetje hoofdpijnerig, wat buikkrampen (niet darmgerelateerd).. Maar verder.. niks! We wachten dus maar gewoon ff af!

Heb over ongeveer 2 weken mn NOD... spannend hoor!!

ff flink duimen voor elkaar!! haha..

Liefs

hoi hoi

geniet er maar van hoor... hebben wij ook gedaan.

wat betreft die buikpijn, die had ik ook voor mijn ei. misschien heeft dat toch ook wat met de miskraam te maken...

wat ik nu weer heb.. het lijkt wel of ik weer slijm heb? snap er niks van. ook is het erg gevoelig daar beneden. en een beetje grirriteerd lijkt het wel.
ik snap er niks van. heb jij dat weleens gehad na je ei?
ik namelijk niet!

groetjes Carina
(die nu druk verder gaat met sollicitatiebrieven schrijven en makelaars bellen...)

Ik weet zo en zo ff niks meer hoor.. Nog geen spoor van mijn ei.. in elk geval niet zoals ik m vorige maand heb gevoeld.. Geen slijm of iets te vinden.. Het is gewoon allemaal vrij droog! Mn borsten lijken gevoeliger en steviger als anders en ik heb het allemaal in mn buik..
Heb al wel een test gekocht maar durf nog niet te testen.. Probeer te wachten tot ik 1 dag over tijd ben..
Ben zo bang dat ik mezelf voor de gek zit te houden he!? Echt erg dit.. Dat wachten daar word ik misschien nog wel het meest zot van!.. Ik weet gewoon niet meer wat ik nou moet voelen en of ik mezelf misschien gek zit te maken.. Ongelofelijk!!

Hopelijk is dit bij jou een goed teken.. We mogen allebei nog zo'n 2 weken wachten tot de NOD! Hopelijk blijft tie uit!

SPANNEND!!

Terug
Bovenaan