menstruatie wanneer kom je nou??

hay allemaal!!
 wat een spannende week zeg! voor jana en patries.... veel succes deze week!!!!!
 goh, en wat lijkt het me leuk om aan iedereen 'het nieuws' te vertellen leuk joh !!
ik heb zelf niet echt nieuws, ben alweer bijna een week ongi áf'   , volgende week weer echt klussen.
 fijne week meiden !!!!!!!!

Hoi Allemaal!!

Patricia, wat goed dat je zo lang kan wachten zeg. Ik had volgens mij al een aantal testen gedaan. Maar ik blijf voor je duimen.
Irene, super dat je het iedereen bijna kan gaan vertellen. Lijkt met echt super al die reacties. Hebben jullie leuke ideeen over hoe je het bepaalde mensen gaat vertellen?
Jana, veel succes morgen bij de HA, ik hoop voor je dat dat wat duidelijkheid gaat geven. Die onduidelijkheid is niet fijn.
En verder hier eigenlijk hetzelfde als Ella, ik ben nu pas op dag 13 van mijn cyclus. Dus voor mij niets bijzonders.

Nou veel succes maar weer!

Mariska

Net weer een ovulatietest gedaan en deze was nu lichter dan gisteren, zou ik dan gisteren mij eisprong hebben gehad? Nou, ik neem de test van maandag wel mee naar de HA....

Ella en Mariska: Voor jullie komen de klusdagen er weer bijna  aan, wel weer spannend, zou het deze keer lukken?! Ik duim voor jullie!! Zijn jullie ook bezig met ovulatietesten??

Groetjes,
Jana

Hee hallo allemaal,
We zijn er weer van het weekendje, we hebben heerlijk genoten. Lekker sneeuw gehad vanmorgen dat was wel heel bijzonder. We zijn in ieder geval weer lekker bijgetankt.
Morgen helaas weer aan het "echte leven" beginnen en weer werken.
Patr: ooh wat spannend voor je de donderdag morgen, leef helemaal met je mee en ga super duimen voor je dat je een positieve test heb.

En de rest natuurlijk ook allemaal succes.
Liefs Esther

Hoi allemaal

Jana: ben heel benieuwd wat de dokter zei. Ik kom vanmiddag of vanavond nog wel even bijlezen.

Esther: Fijn dat jullie een lekker ontspannen weekendje hebben gehad. Bij jullie zijn nu ook de klusdagen weer aangebroken???

Ella  en Mariska: veel plezier met klussen!!!

Patries: wachten...wachten...wachten...wachten... grrrrrrrrrrrr!!!!!

Hier alles oke. Lekker een vrije dag. Ben vooral erg lui aan het doen tot nu toe, maar het is lekker weer dus ik ga zo maar eens naar buiten.

Groetjes, Irene

Dag meiden!

Ben net terug van de ha  en dacht: laat ik gelijk maar vertellen hoe het ging...
Eigenlijk heeft de de dokter (had niet mijn eigen ha, maar een vrouwelijke, wat eigenlijk wel fijn was) niets nieuws verteld. Niets dus wat ik nog niet wist. Het is een kwestie van geduld. Het zo onregelmatig ongesteld worden kan heel goed te maken hebben met de pil. Bovendien is het met een regelmatige cyclus ook niet te plannen. Wel heb je met een onregelmatige cyclus minder kans en zorgt het voor stress. Mocht ik na een jaar nog niet zwanger zijn, moet ik weer terugkomen om hiernaar te kijken. Op het oog had ze niet het idee dat ik PCO had. (overbeharing en overgewicht zijn hiervan de tekenen)
Ik denk dat ik er dus iets minder mee bezig moet zijn: ik ben van plan om mijn ovulatietesten aan de kant te leggen en pas weer te gebruiken als ik ongesteld ben geweest en stop met temperaturen.  Wel grappig dat ik op dit moment een beetje last heb van mijn buik (dag 71)!   Ik word toch niet nu ongesteld??? haha
Ze zei nog wel dat het wel mogelijk is om in de tussentijd een zaadcontrole te laten doen. Hier gaan we het eerst samen over hebben. Zo'n controle is heel makkelijk en neemt misschien wat onrust weg.
Nou een heel verhaal.... Ik blijf natuurlijk wel regelmatig het forum checken, want ik vind het wel heel fijn om dit allemaal met jullie te bespreken.

Irene: Heel attent van je dat je naar het ha-bezoekje vroeg!!!

Iedereen heel veel succes met wachten en/of klussen!!

Groetjes,
Jana

Hoi Jana,

Zo lang gewacht en dan nog niet echt iets wijzer geworden dat is wel balen. Maar ik hoop dat het wel wat rust heeft gebracht. Lastig he dat gevoel dat je in de steek wordt gelaten door je eigen lijf. Ik hoop voor je dat je snel ongi wordt. Wel goed dat je probeert wat rust voor jezelf in te bouwen. ik hoop dat het een beetje gaat lukken.
Als je het allemaal weer eens zat ben kan je altijd hier even langs komen. Kunnen we je misschien een beetje steunen. Weet precies hoe het is, mijn vorige twee cycli waren 72 dagen en 84 dagen.

Veel succes, Mariska

Hoi Jana,
Je bent misschien niet heel veel wijzer geworden, maar je klinkt wel wat rustiger?! Toch goed dat je geweest bent?
Gelukkig gaan we niet altijd naar de dokter om te horen dat er iets aan de hand is, het kan toch ook rust geven om te horen dat alles oke is.
Ik hoop voor je dat het je lukt om je er niet te druk om te maken. Blijf vooral genieten van het klussen, dat moet toch ook iets leuks blijven! Ik hoop heel hard met jullie mee dat het snel raak is!
Veel liefs, Irene

Terug
Bovenaan