menstruatie wanneer kom je nou??

Jah dank je, lief hoor, we gaan zeker lekker genieten. Heb de spullen gepakt dus we kunnen morgen nog effe lekker uitslapen en dan vertrekken. Veel succes vrijdag (dan ga je toch evt testen)?

Liefs Esther

Ja, ik ga inderdaad eind van deze week een test doen, ben benieuwd.
Nog steeds geen menstruatie te bekennen. Als ik donderdag nog geen menstruatie heb dan ga ik bij een vriendin testen, dat had ik belooft!
Mijn vriendin is nu 35 weken zwanger, dus bijna uitgerekend, erg spannend!!!!
En ik deel veel samen met haar, we kletsen ook graag over haar zwangerschap.
Ik ben blij dat ik het met iemand zo kan delen!!Dat doet me goed, want om nu steeds met mijn vriend hierover te praten, ja daar zit hij natuurlijk ook niet altijd op te wachten.

Verder hoop ik dat het met iedereen goed gaat!

Groetjes van Patries.

Hoi meiden,

Patricia: super spannend!!!! Dat je je nog in kan houden om te testen, echt knap!!! Ik zou echt stik-zenuwachtig zijn denk ik. Dat was bij mij wel lekker, omdat ik niet dacht dat het raak was was ik ook helemaal niet zenuwachtig. Ben heel erg benieuwd, ga voor je duimen vrijdag!
Esther: ik las dat je ging inpakken, gaan jullie op vakantie??
Verder alles goed met de andere meiden. Weet eigenlijk niet uit mijn hoofd of er nog meiden aan het wachten zijn....

Hier wordt het steeds moeilijker om het voor ons te houden. Ben de laatste weken weinig weg geweest. Mijn vriendinnen vroegen zaterdag bij het uitgaan aan mijn vriend of het wel goed met me ging. Ze maakten zich een beetje zorgen om me omdat ze me zo weinig zagen en ik steeds zo moe ben. Heb het weekend een feestje. Ga maar zeggen dat ik een antibioticakuurtje heb en dat ik daarom niet drink en ook niet zo heel erg lekker ben... Na volgende week woensdag gaan we het iedereen vertellen, dan hoef ik gelukkig niet meer te liegen!

Veel liefs, Irene

Hoi allemaal!

Irene: Wat leuk dat je het binnenkort aan iedereen gaat vertellen!! Spannend om die reacties te krijgen lijkt me. Wel moeilijk om het niet te vertellen tot die tijd...

Patries: Ga je as. vrijdag testen?? Wel knap dat je tot zo lang kan wachten met testen hoor... Heb je ook kwaaltjes???

Met alle andere dames alles ook goed??? Ik heb vanochtend de huisarts gebeld en kan as woensdag terecht...ik hoop maar dat ik wat duidelijkheid krijg...

Groetjes,
Jana

Hoi Jana,

Ben heel benieuwd wat de huisarts morgen gaat zeggen. Een beetje duidelijkheid zou wel fijn zijn, toch...??? Je zit nu ongeveer op dag 70? Zo lang als je langste cyclus voorheen was...
Laat je het ons morgen weten???
Succes

Groetjes, Irene

Hoi meiden,

Vandaag cyclusdag: 44 en nog geen ongi te bekennen.
Ik ga donderdag einde van de ochtend testen, als ik vandaag en morgen nog geen ongi heb gehad.
Ik heb geprobeerd om zo lang te wachten, omdat ik nu van mijn laatste cyclus uitga, anders voel ik   me straks teleurgesteld en dat wil ik niet.
Het blijft spannend, maar ik weet het niet, voel niet zo heel erg veel.
Wel moe, nog steeds steekje in mijn buik, meer lieskant en lichte hoofdpijn al iets meer dan twee weken. Beetje koud, maar ja dit zijn ook allemaal klachten, dat ik zo ongesteld kan worden.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs van Patries.
ps: Irene, super moeilijk he, om het voor je te houden en na volgende week woensdag kan je het eindelijk van de daken schreeuwen!!!

Hoi Patries,
Je klachten kunnen bij een aankomende ongesteldheid horen maar ook zeker bij een zwangerschap! Ik herken het namelijk heel erg: koud (ben normaal al een koukleum maar nu is het niet normaal), pijnlijke steken in de onderbuik (met name bij niezen en plotselinge bewegingen), soms ongi-pijn, heel erg moe...
Ik duim zo voor je!!!!
Groetjes, Irene

Dag Irene,

Ik had gisteren weer een positieve ovulatietest. Zo raar...maar had 10 dagen geleden een negatieve zwangerschapstest, dus weet niet waarom mijn ovulatietesten dagen achter elkaar positief zijn...Ga ik dus morgen ook aan de huisarts vragen.. Ik denk dat ik vanavond nog eens een ovulatietest ga doen (heb er toch nog genoeg). Hoe is het met jouw zwangerschapskwaaltjes???

Dag Patries,
Heb gelezen van je kwaaltjes, kunnen ongi klachten zijn, maar zeker ook wel zwangerschapsklachten hoor! Ik duim ook voor je donderdag!!! Ik hoop zo dat je gauw zwanger bent!

Voor de anderen: Hoe staat het bij jullie, klachten, ontwikkelingen etc..? Ik hoop dat iedereen gauw zwanger is!

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan