menstruatie wanneer kom je nou??

Hallo allemaal,
Jah ik vind die verhalen ook elke x wel fijn om te lezen.
patje: vind het super spannend voor je, knap hoor van  je dat je nog geen zwangerschapstest heb gedaan, volgens mij had ik er al 10 gedaan maar heb mijzelf ook voorgenomen dat ik de volgende x ook ga wachten tot 40 e dag ivm met de laatste 2 miskramen.

Liefs Esther

Goeie morgen dames,

Ik sluit me bij jullie aan...

Op 1 januari m'n laatste pil ingenomen nadat ik hem bij elkaar 15 jaar had gebruikt. Op 6 januari netjes ongesteld. En toen gebeurde er niks meer. NOD 3 februari, getest, negatief. Een week later weer getest, ook negatief. En toen heb ik het maar gelaten. Ik zit nu ook rond dag 60 en voorlopig lijkt er geen schot in te komen.

5 jaar geleden ben ik ook een keer 3 maanden gestopt met de pil (niet om zwanger te worden, overigens). Ik kan me herinneren dat ik toen wel een redelijk nette cyclus had meteen, maar dat zegt dus niks.

Ik heb erover getwijfeld om hij de huisarts langs te gaan, maar die zal me gewoon weer naar huis sturen, als ik jullie verhalen zo eens lees. Wel prettig om te weten dat ik niet de enige ben!

Fijn weekend allemaal!  

Hoi Role,

Welkom! Ja, vervelend he dat wachten? Maar het wachten met anderen is wel iets gezelliger . Veel succes.

Groetjes Mariska

Dag Role!

Welkom op het forum. Zoals je wel gelezen hebt zitten we in hetzelfde schuitje. Ben eind augustus gestopt met de pil en heb nu een cyclus van 26, 27, 70 gehad en zit nu op dag 66 (dacht ik). Ik wil toch graag wat meer duidelijkheid dus ga ik as. maandag de dokter bellen. Misschien stuurt hij me idd wel weg. Ik heb ergens gelezen dat ze je meestal pas willen onderzoeken als je een jaar bezig bent, maar als je  cyclus lang is heb je naar mijn idee niet veel kansen om zwanger te worden... En dat willen we allemaal zo graag. Ik laat wel weten wat de dokter gezegd heeft. En ondertussen blijven we gewoon klussen! (dat rijmt)

Groetjes,
Jana

Hoi allemaal,

Dat klinkt als een goed motto Jana: ondertussen gewoon klussen!!!
Role: balen he als je geen duidelijkheid hebt. Ik heb hetzelfde als jou gehad, mijn eerste cyclus duurde 75 dagen, 4 zwangerschapstesten gedaan. Ben rond dag 65 wel naar de dokter geweest omdat ik zo'n stekende buikpijnhad, ik vertrouwde het niet. De dokter had mij toen gerustgesteld: het bleek een eisprong. Een ronde later was het bij mij al raak!!! En waarschijnlijk was mijn ei toen wel ongeveer op dag 14 gesprongen, dus dat betekend een normale cyclus. Maar zoals je bij de andere meiden leest kan het ook langere tijd aanhouden die onregelmatige cyclussen. Als je je eigen lichaam niet vertrouwd, maar je wil nog niet naar de dokter toe, kan je hem misschien eerst eens bellen op het telefonisch spreekuur?

Hier vandaag een hele zware dag. Ik heb  gisteren op mijn werk eigenlijk veel te veel gedaan. Had 's middags zelfs moeite met auto rijden... En vandaag krijg ik de gevolgen dubbel en dwars terug van het teveel doen: doodmoe!!! Loop erbij als een wandelend lijk met waterige ogen.
Het is echt ongelofelijk hoe moe je kan zijn van zwanger zijn! Ik lig iedere avond voor 10 uur in bed maar blijf moe!
Maar goed, ik weet dat ik eigenlijk niet mag klagen (maar ik doe het stiekem toch). Als maar alles goed blijft gaan met het kleine garnaaltje (nu ruim 2 cm geloof ik...)

Groetjes, Irene

Hallo meiden!!

Welkom Role, leuk dat je meekletst!
Ik moest weer veel bijlezen, omdat ik een paar dagen niet gekeken heb op de site. Veel gewerkt etc.
Ik zit nu op cyclusdag 40 en ik heb nog geen menstruatie gezien, ik hou nog 7 dagen vol en dan pas ga ik testen. Vorige cyclus was 47 dagen, vandaar.
Ben wel benieuwd, want ik heb eigenlijk niet zo heel erg veel klachten. Ik ben alleen super moe en af en toe meer aan de rechterkant van mijn lies steken. Nog geen echte menstruatie buikpijn.Afwachten maar weer!!

Ja, ik ben ook vaak nieuwsgierig of er al nieuws is van iemand, dus als ik een tijdje niet gelezen heb, is het altijd spannend om te kijken op het forum.

Liefs van Patries.

Nou mijn rode duivel dagen zijn voorbij dus we kunnen weer gaan klussen
We gaan zondag lekker er even tussen uit met ons tweetjes. Effe lekker uitwaaien.
Ga het deze maand nog maar weer proberen met tempraturen aangezien de laatste 2 x dat wel gewerkt heeft, tenminste ik kon zo zien wanneer mijn eisprong was en dat mijn tempratuur daarna hoog bleef omdat ik zwanger was. Heb vandaag de verloskundige gebeld om mijn afspraak af te zeggen. Zij vonden het wel verstandig om naar het ziekenhuis te gaan aangezien mijn 2 miskramen maar ik wil het nog 1 x zo proberen( 3x is scheepsrecht)  maar dan ga ik echt wel wachten totdat in ieder geval 6 weken voorbij zijn voordat ik ga testen. Ik was de afgelopen x een klein beetje geobsobeerd van die testen omdat die elke zo wazig waren.   Nou alvast iedereen een goed weekend gewenst.

Liefs esther

Hoi Esther,

Succes met klussen alvast!!
En veel plezier van het weekend, lekker uitwaaien is soms wel eens goed. Lekker ontspannen.
Ik lees dat jij twee miskramen hebt meegemaakt, wat naar zeg!
Ik hoop inderdaad voor jullie dat driemaal scheepsrecht geeft.

Ik duim voor jullie!!

Liefs Patries.

Terug
Bovenaan