menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi Allemaal,

Even een update van mij. Ik ben vanmorgen bij de gyneacoloog geweest. Ten eerste was hij heel vriendelijk. We gaan nu een traject in wat heet "Orienterend fertiliteitsonderzoek". Dat betekend dat mijn man zijn goedje in moet leveren en ik moet op dag drie van mijn cyclus bloed laten prikken. Verder moeten we allebei een vragenlijst invullen die we dan bij de volgende afspraak gaan bespreken. Die volgende afspraak is over drie weken. Dus dat is al behoorlijk snel. Een samenlevingsonderzoek vond de gyneacoloog niet handig, omdat dat bijna niet te plannen valt met zo'n onregelmatige cyclus als die van mij. Hij wil eigenlijk eerst dat mijn cyclus wat regelmatiger wordt en dan gaan we verder kijken. Ik hoop dat er al snel wat duidelijk wordt, zodat er snel gestart kan worden met een behandeling. Maar we hebben afgesproken dat we goed gaan nadenken over elke stap die we gaan zetten en ook proberen de tijd te nemen. Omdat niet elk onderzoek even prettig is.
Maar nu is het wachten op de rd's en dan weer verder.

Toch weer een heel verhaal. Maar er gebeurd in ieder geval weer iets.

Groetjes Mariska

Hallo meiden,

Laura:
Fijn dat jij je ei gehad hebt. Op tijd geklust, dat is mooi!
En nu weer wachten en veel geduld hebben.
Ik hoop echt dat het nu raak is voor je, ik wil weer zwangeren zien op het forum!!
Jij had het over namen, wij hebben ook wel eens gedacht aan namen en gezegd wat we mooi vinden, maar niet zo dat we al namen hebben hoor.
Soms fantaseer ik erover, wel leuk!!

Mariska:
Hoe was het vandaag?
oh, stom ik zie net dat je al een heel verhaal hebt getypt.
Wel fijn dat ze nu de oorzaak gaan uitzoeken en bekijken he!
Prettig dat je nu over drie weken al terug mag komen. Ineens gaat het allemaal heel snel!
Wel prettig dat er eindelijk actie komt en ik wens jullie veel succes!

E25:
Bedankt voor de info!
Ben erg benieuwd, moet donderdag met de 100mg clomid beginnen.
Ik denk dat we maar vanaf cyclusdag 13 tot en met 22 gaan vrijen om de dag, zodat we tenminste kans maken!
Ik heb gister een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog voor 16 oktober, volgende week donderdagochtend voor een inwendige echo om te kijken of de clomid werkt en mijn eitjes groeien.
Hoe is het nu met je?

Groetjes van Patries.

Hey hallo, waar zijn jullie??

Even ons naar boven halen hoor!

Ik ben vanmiddag naar de accupunctuur geweest, eigenlijk voor de hoofdpijn migraine wat ik heb.
Dit gaat nu goed.
De accupunctuur wist van mij al een tijdje dat ik gestopt ben met de pil en dat ik sinds kort in het ziekenhuis loop.
Hij wilde proberen om mij op die punten ook te prikken met een naald.
Dus vervolgens twee naaldjes op mijn buik gehad.
Ben benieuwd, want hij zij dat als hij mij behandeld net voor de eisprong, dat dit bevordelijk is en kan helpen.
Er was ook een vrouw geweest die dezelfde klachten had en nu zwanger is van een tweeling.

Ik ben trouwens vandaag ook begonnen met de 100mg clomid, beetje hoofdpijn en warme wangen, verder gaat het goed.
Nu hoop ik dat de week snel gaat en het gauw donderdag 16 oktober is, want dan weet ik meer!

Groetjes van Patries.
ps: Ik hoop dat het met iedereen goed gaat!

E 25: Wat harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat geweldig! Geniet ervan en heel veel succes!

Mariska: Fijn dat jullie snel terecht kunnen..Er zit schot in de zaak.

Patje: Clomid 100. Gelukkig heb je niet heel veel last van de bijwerkingen (tot nu toe). Warme wangen valt mee...Moet je binnen een paar dagen nog een echo of bloedprikken om te kijken of Clomid 100 aanslaat?

Laura: Veel succes met wachten.

Hier niets bijzonders. Moet wachten tot half november en dan weten we meer.
Een fijne avond gewenst en een heel fijn weekend.

Groetjes,
Jana

Hallo Jana,

Jij aan het wachten tot november.
Wat kost het toch veel geduld he!
En soms wou ik dat alles anders was geweest en een beetje meer geluk hadden!
Kop op! Ik weet zeker dat als wij een positieve test in handen, dubbel zo gelukkig zijn, omdat alles toch al zo moeizaam gaat.

Met  mij gaat het redelijk.
Ik heb inderdaad last van een soort van opvliegers, telkens hele rode wangen.
Ook voel ik lichte hoofdpijn.
Ik krijg aankomende donderdag een inwendige echo om te kijken of de 100mg clomid aanslaat.
Zit vandaag op cyclusdag 6, dus hopen dat de dagen snel gaan.
Nu het hele weekend werken, hopen dat de klachten meevallen.

He, waar blijven de andere meiden!!

Liefs van Patries.

Terug
Bovenaan