menstruatie wanneer kom je nou??

Irene: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Coen! Wat geweldig! En wat fijn dat alles zo goed is gegaan!! Geniet ervan en ik wens jullie heel veel geluk samen!

Patries: Misschien een domme vraag, maar hoe weten ze nou dat Clomid 50 niet goed aanslaat?

Laura: Inderdaad apart dat elke gynaecoloog weer een ander pad volgt! Krijg jij ook Clomid?

Mariska: Fijn dat je weet dat je een eisprong hebt gehad!

Hier niet veel nieuws. Heb een tweede keer bloed geprikt, na Provera op dag 2 van mijn cyclus. Nu moet mijn man begin November zijn zaad laten controleren en daarna moeten we half november kijken naar de uitslagen van de bloedonderzoeken en dan geven ze me hopelijk Clomid. Nog een aantal weken wachten dus... Ik hoop maar dat het zaad van mijn man goed is en dat de Clomid echt gaat helpen!!! Iedereen weer veel succes met wachten en  wachten en wachten en wachten...

Groetjes,
Jana

Hoi Allemaal,

ik heb vorig jaar november en halver wege dit jaar ook kort meegeschreven op dit forum. September 2007 ben ik gestopt met de pil... en mijn menstruatie kwam maar niet op gang. In maart mocht ik na aandringen bij de huisarts naar de gyn. Daar werd begin april PCO geconstanteerd!! Jeetje dat was best heftig, maar er werd gelijk gezegd, je kunt gewoon kinderen krijgen hoor.. Dus na een aantal onderzoeken eind mei gestart met het opwekken van de menstruatie en daarna aan de clomid. De eerste keer kwam er een goed eitje, maar die zette niet door. De tweede keer kwam het eitje niet tot springen, en de derde keer gebeurde er niets. Toen maar over op de 100 mg clomid.... nou ik kan je vertellen daar wordt je niet vrolijk van!! Pffff die opvliegers! En ik had daardoor over stimulatie, dus 3 eitjes gereipd, mochten we dus niets doen.  4 september was de eerste dag van mijn menstruatie, en van dag 3 t/m 9 heb ik 50 mg clomid gebruikt. Er groeide een heel mooi eitje! En vandaag...... vandaag had ik dan eindelijk na 1 jaar een positieve zwangerschapstest!!!! Jeetje zo onwerkelijk! Maar ook zoooooo fijn! Voel me erg goed, heb weinig klachten, beetje buikpijn en moe!!

Ik wou jullie mijn verhaal vertellen, dat zwanger worden met PCO wel kan!!

Meiden veel succes met zwanger worden!

Liefs

E25

Hallo allemaal,

e25: Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, wat super zeg!!
Geniet ervan!!
En inderdaad je hebt gelijk met pco en clomid, het kan allemaal, maar veel geduld is daarvoor echt belangrijk.
Zo zie je maar weer, na een jaar een positieve test, dan is het echt onwerkelijk of niet?
Hou je ons op de hoogte hoe het met je gaat?Lijkt me erg leuk!

Jana: De eerste keer provera geslikt en toen clomid 50mg, ze wisten bij mij dat het niet aansloeg, omdat ik echo's krijg en wel regelmatig.
Ze konden zien dat de eitjes niet veel groeide en niet gesprongen waren vandaar.

Jaja, vandaag eindelijk mijn menstruatie gekregen, nu kan ik aankomende donderdag beginnen met de clomid 100mg, dus weer een nieuwe ronde en nieuwe kansen.
Tweede poging met clomid, maar nu dan inderdaad verhoogd.
Ik moet morgen bellen om meteen voor dag 12,13, of 14 een afspraak te maken voor een echo om te kijken of er eitjes groeien en wanneer de eisprong komt.
Ik hoop echt dat ik een eisprong ga krijgen!!en dan hebben we tenminste kans!

Hoe is met de anderen?

Fijne avond, groetjes van Patries.

Dag allemaal,

E25, GEFELICITEERD! Wat een leuk nieuws en hoopvol! Geniet er van!

Patries, sterkte met je nieuwe poging. Hoop dat het deze maand wel raak is.

Ik zit hier te wachten. Heb halverwege vorige week duidelijk mijn ei gehad (positieve ovu-test, pijntjes en een temperatuurstijging).
We hebben precies op tijd geklust, dus hoop het zo!!!
Voel verder niets. Had vorige maand volgens mij veel meer gerommel rond mijn baarmoeder enzo.

Probeer me er ook niet teveel mee bezig te houden. Moet gewoon wachten tot over iets meer dan een week...Zucht.

Kijken jullie af en toe ook al welke namen jullie leuk vinden? Wij wel. Qua meid zijn we er helemaal uit, maar jongensnamen vinden we erg moeilijk. Mijn man houdt van engelse/amerikaanse namen en ik van nederlands.
Wordt nog een hele strijd, haha, als we ooit een jongen krijgen.

groetjes
Laura

Hoi Allemaal!

E25, wat een super nieuws! Leuk dat je de moeite genomen hebt om het met ons te delen. Geniet er lekker van!

Patries, eindelijk beginnen. Ik  hoop zo dat 100mg voldoende is.
Laura, klinkt in ieder geval postitief die positieve ovutest en je temperatuurstijging. Ik moet ook zeggen dat ik soms al dagen van te voren mijn ei voel komen, maar dat het altijd nog even duurt voordat ik dan ook echt die temperatuurverhoging heb. We proberen gewoon de hele periode regelmatig te klussen .
Nou, morgenochtend is het zover, ik moet naar het ziekenhuis. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik heb de laatste dagen wel behoorlijk ongi gevoel, maar mijn temperatuur is gewoon nog hoog. Normaal neemt die al een paar dagen voordat de rd's komen af. Maar we wachten het allemaal maar gewoon af, er zal niets anders op zitten. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte hoe het morgen gegaan is!

Groetjes Mariska

Hoi Allemaal,

bedankt voor de felicitaties! Erg onwerkelijk allemaal, maar we zijn er super super blij mee!!

Patricia; mijn gyn gaf aan dat door het gebruik van clomid de eisprong wat langer op zich laat wachten. Ik dacht de eerste keer dag 14 of 15, maar ik blijk mijn eisprong op dag 17/18 te krijgen. De gyn zei ook dat het nog wel dag 20 kan zijn... Misschien heb je nog wat aan deze info!
Ik hoop voor je dat de 100 mg aanslaat! Hierbij had ik namelijk over stimulatie (3rijpe eitjes)

Iedereen succes!!

Liefs E25

quote: E25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-10-2008 18:57:14'));

Hoi Allemaal,

bedankt voor de felicitaties! Erg onwerkelijk allemaal, maar we zijn er super super blij mee!! Ik heb 3 november mijn eerste echo. Ik ben dan 8,5 week!! Super spannend! Daarna gaan we het iedereen vertellen! Ben zooo benieuwd naar de reacties!

Patricia; mijn gyn gaf aan dat door het gebruik van clomid de eisprong wat langer op zich laat wachten. Ik dacht de eerste keer dag 14 of 15, maar ik blijk mijn eisprong op dag 17/18 te krijgen. De gyn zei ook dat het nog wel dag 20 kan zijn... Misschien heb je nog wat aan deze info!
Ik hoop voor je dat de 100 mg aanslaat! Hierbij had ik namelijk over stimulatie (3rijpe eitjes)

Iedereen succes!!

Liefs E25

Terug
Bovenaan