menstruatie wanneer kom je nou??

Hoi lieve meiden,

Daar is tie dan eindelijk!!!!  Maandagochtend om 7 uur is onze zoon Coen geboren!
Het was een zware en heftige bevalling, maar zowel Coen als ik maken het nu prima. Coen woog 3235 gram, drinkt prima aan de borst en poept, plast en slaapt als de beste! Kortom: een apetrotse papa en mama!

Veel liefs, Irene
ps. en dat er maar veel baby's mogen volgen bij dit topic...

Hoi Irene,

Ik wilde een leuk plaatje erbij doen, maar dat gaat denk ik nog wel even tijd kosten. In ieder geval

VAN HARTE GEFELICITEERD MET COEN  

Leuke naam trouwens! Een week voor je uitgerekende datum, super netjes.
Nou geniet er lekker van en laat je af en toe (als je tijd hebt) nog wat van je horen?

Groetjes en heel veel geluk met jullie  kleine man!

Mariska

Irene, GEFELICITEERD!!!! Wat een leuke naam! Heel veel geluk toegewenst, geniet er lekker van!

Hier is het allemaal erg vaag. Had 2 dagen geleden een enorme dip in mijn temperatuur (normaal deze maand 36,7 en eergisteren 36,2). Vorige maand ging de temperatuur daarna heel snel omhoog binnen 2 dagen. Nu zit ik gisteren en vandaag echter weer op 36,7. Vraag me dus af of ik me ei al heb gehad. Wel last van steken en kramp in mijn baarmoeder, dus vandaag voor de zekerheid nog maar even klussen.
Hoop dat de clomid deze maand dus ook wel aanslaat.

Had ook ovulatietesten van Matcare besteld. Alleen daar is nada op te zien. Nu zeggen ze wel dat je 4 uur voor het testen niet mag plassen en weinig moet drinken. Tja, dat hou ik niet vol. Dus weet niet of het aan de concentratie van de plas ligt of gewoon nog geen ei gehad.

Zucht...waarom werkt het nou allemaal niet normaal????????

Patries, hoe is het bij jou? Al ongesteld geworden?

Mariska, al signs???

groetjes
Laura

Hallo meiden,

Laura: Balen zeg, ja van die temperatuur krijg je soms echt geen hoogte, maar de ovulatietesten gebruik ik niet meer.
Ik ga gewoon af op de gynaecoloog!
Succes meid, hoop echt dat de clomid goed zijn werk doet.

Irene: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!
Leuke naam en echt superrrrrrr!!!!!
Geniet er samen van!

Mijn menstruatie is er nog niet, afgelopen zaterdag laatste tablet provera geslikt en nu vier dagen later, dus voel al wel wat in me buik dus zal wel snel doorzetten.
Heb op het moment wel al drie dagen klachten misselijk, pijnlijke borsten, echt bijwerkingen van de medicijnen.
Op dag vijf van mijn cyclus moet ik beginnen met clomid 100mg, dus hoop dat, dat snel is.
En dat het natuurlijk aanslaat!

Moet nu werken, iedereen fijne dag!

Liefs van Patries.

Even berichtje tussendoor: had net een positieve ovulatietest!
Aan de klus dus!

Laura

Hoi Allemaal,

Hier nog even een berichtje van mij.
Patries, en al ongesteld geworden van de Provera? Ik hoop het, want dat betekend dat je weer aan een nieuwe ronde kan beginnen! Het zou mooi zijn als de 100mg Clomid zijn werk gaat doen.

Laura, mooi een positieve ovulatietest! Ik hoop dat je over een aantal weekjes een positieve test in handen mag houden!

Hier ben ik aan het wachten. Ik had de eerste week na mij ei wel wat klachten, maar dat heb ik eigenlijk altijd wel. Ook probeer ik er zo min mogelijk bij stil te staan, omdat mijn lijf me al vaak genoeg voor de gek heeft gehouden. Mijn NOD is ongeveer wanneer ik naar het ziekenhuis moet. Dus misschien dat de rd's er net zijn. Maar we wachten wel af. Ik houd nog altijd mijn temperatuur bij en ik kan snel genoeg zien of de rd's er weer aan komen. Het blijft spannend, maar ik verwacht eigenlijk niet zoveel.

Hoe gaat het met de anderen hier? Erg druk is het niet meer, maar dat kan ik me ook wel voorstellen. Het grootste deel van de tijd ben je toch aan het wachten.

Het is weer een heel verhaal geworden. Allemaal weer veel succes.

Groetjes Mariska

Hee irene, wat lees ik nou!!!! Een gezonde zoon!!!! Wat een geweldig nieuws zeg!!! Super, ga lekker genieten van je kraamtijd! en laat je lekker verwennen door je man en kraamverzorgster!
Leuke naam trouwens.

Bij mij op moment weinig nieuws, zit te wachten op mijn ei en op bericht van het ziekenhuis, gaat momenteel via de fax van de huisarts naar het ziekenhuis en die nemen contact met je op voor een afspraak. Inmiddels  1 week verder en nog steeds geen bericht gehad. Vaag gedoe allemaal.

Liefs Esther

Mariska: Oh, een spannende tijd, afwachten weer he!
Op een gegeven moment kan ik me voorstellen dat je het wachten beu bent, want ik moet eerlijk zeggen: we wachten al veel te lang he!

Laura: He, super zeg een positieve ovulatietest!
Nu druk aan de klus en wie weet binnenkort een positieve zwangerschapstest.

Gisteravond even een dip gehad, ik had best veel last van de provera, misselijk, chagerijnig, emotioneel en last van mijn buik.
Dus even flink gehuild, had ik even nodig. Maar goed, ik zag het allemaal heel negatief, dat de medicijnen nog niet gewerkt hebben etc.
Nu gaat het wel weer.
Ik heb sinds vandaag dag 5 na de laatste tablet provera bruine afscheiding gekregen, dus denk dat het vrijdag of zaterdag doorzet. Tenminste dat was de vorige keer ook zo.
Dus nog even geduld, zodat ik snel met de clomid kan beginnen.
Ben zo benieuwd namelijk of die aanslaat.

Ik hoop dat het verder met iedereen goed gaat!!
En Irene, lekker aan het genieten van jullie kleine mannetje??
Vanmorgen nog bij een collega op kraamvisite geweest, echt een klein popje van 5 pond, maatje 44 kleertjes, klein he!!
Echt, toen ik het vast had, dacht ik echt: Dat wil ik ook!!!!

Fijne avond.

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan