Menstruatie zet niet door

<p>Hoi meiden, ik zit even ergens mee. Afgelopen zaterdag of zondag had ik ongesteld moeten worden. Helaas had ik vorige week woensdag al licht bloed verloren alleen met afvegen 1 keer. Ik wist eigenlijk al dat het daarom deze ronde weer mislukt was en ik binnen een paar dagen ongesteld zou gaan worden. Ik heb atlijd twee dagen voor mijn menstruatie al licht roze afscheiding voor het echt doorbreekt.</p><p>Donderdag was het helemaal weg, en vrijdag verloor ik weer iets alleen met afvegen. Dit is zo de afgelopen dagen continue doorgegaan. Vandaag is het weer helemaal weg. Uiteraard al getest maar deze is negatief.</p><p>Hebben meer mensen dit wel eens meegemaakt? En was dit dan mijn menstruatie? Ben eigenlijk geen bloed verloren alleen met afvegen. Terwijl ik normaal best heftig bloed verlies.</p><p>Gister had ik ontzettend pijnlijke borsten inclusief blauwe aders, vanmorgen was dit in een keer weg. Voor de rest ben ik wel ongelofelijk moe. En heb ik al sinds woensdag buik en rug krampen. Vanmorgen om 05:30 werd ik wakker van de buikpijn. Dus dacht eindelijk ik ben ongesteld! Maar helaas weer helemaal niks..</p><p>Liefs</p>
 
Hallo Katie, 
Ik herken deels jouw verhaal. Ik heb deze maand zoals iedere maand weer een aantal dagen bruinverlies gehad. En bij het afvegen zat er ook roze op het papiertje. Ik herken ook de krampjes. Ik heb zojuist een test gedaan, 2 zelfs. En deze zijn positief. Zwanger dus!! 
Dat je krampen hebt verlies hebt en de menstruatie niet doorzet kan betekenen dat je zwanger bent. Wanneer is je NOD? Dan moet je echt gaan testen, niet eerder testen want deze kan negatief uitslaan..
Succes!!!
 
Hoi Katie 
Hier precies het zelfde. Zaterdag was mijn NOD en haf vrijdag avond ook licht bloedverlies, dit was na gemeenschap. Nu af en toe krampjes maar het zet ook niet door. Vanmorgen een test gedaan en deze was negatief. 
 
Oh wauw FleurtjeRoos gefeliciteerd!!!
Mijn NOD was denk ik gisteren toen heb ik ook getest en was deze negatief..
Heb jij nu nog roze verlies of is dat helemaal weg?
Bedankt voor je berichtje!☺️
 
 
Hi Palmboompje, heb jij dat vaker voor NOD dat je roze verlies hebt? Ik normaal gesproken wel alleen meestal binnen twee dagen gaat het meestal over in heftig bloed verlies.. nu is het bij mij al ongeveer 6 dagen alleen met afvegen af en toe wat roze op het papiertje..
 
Nee ik heb dat niet vaker en ook alleen de avond voor NOD gehad. Wel heel gek dat je het al 6 dagen achter elkaar hebt. Heb je al een test gedaan of wil je het nog even aankijken? 
 
Geeft niet! Jaa gister dus een test gedaan maar deze was negatief.. jij had afgelopen zaterdag je NOD? Ik wacht nu nog maar even af.. mocht ik het over een paar dagen nog niet zijn dan doe ik voor de zekerheid nog maar een x een test..
 
Terug
Bovenaan