Menstruatie zet niet door

Hallo,
Ik zit al een week ermee denk ik, maar een vriend an mij vertelde dat er waarschijnlijk melk uit mijn borsten komt. Ik had geen stappen ondernomen want ik dacht dat hij een grap maakte, ook heb ik kleine bultjes op mijn Tepels beide, heb ik op 05.04 mijn menstruatie gekregen maar mijn menstruatie zet totaal niet door, ik verlies alleen bruin vloed maar geen bloed. Ik maak me dan toch wel zorgen, want ik weet niet wat ik nou moet doen.
 
Hallo zijn er nog mensen actief hier..?
pff ik vind dit allemaal zo spannend. Normaal gesproken heb ik vanaf mijn ovulatie hele erge last van mijn borsten. Nu bijna niet alleen soms een beetje steek. Zaterdag was mijn nod maar niet ongesteld geworden. 
Gisteren kreeg ik in een keer kramp in me buik en toen dacht ik ja hoor daar gaat die weer. Maar dit bleef bij een keer afvegen en dat was lichtroze/bruin. Nu is het weg maar de testen waren negatief. 
Wie heeft advies?
liefs.
 
Hallo,
Hier hetzelfde!
Gelukkig met een app kan ik ongeveer weten wanneer ik ongesteld zou moeten worden omdat ik niet altijd even regelmatig ben. Nu zou ik 5/05 volgens de app ongesteld moeten worden. vanaf 4/05 leek het precies dat ik ongesteld was. lichtjes bruin verlies waarmee ik altijd mijn menstruatie begin. Dag erna niks in mijn maandverband. Echt raar! meestal verga ik van de pijn met mijn menstruatie nu voel ik niks... alleen gisterenavond 6/05 beetje buikkrampen en rugpijn. maar nog steeds gewoon een inlegkruisje in en maar telkens een druppeltje bruine vloed op een ganse dag. Dit heb ik nog nooit gehad.

ik vraag me ook echt af is dit nu mesntruatie of niet?
 
grtjs
 
Hallo allemaal, 
Het is zo te zien al een tijdje geleden dat iemand iets op dit forum heeft geplaatst, maar ik waag een gokje en hoop op medestanders! 
Mijn vrouw en ik proberen nu al een aantal maanden om zwanger te worden via KID. Helaas tot nu toe nog geen positief resultaat. Nadat ik de eerste keer een vreselijke ervaring heb gehad met buikpijn en veel te heftig bloedverlies ben ik nu iedere maand erg gespannen als de inseminatie  weer achter de rug is. 
Nu ben ik 2 weken terug weer geïnsemineerd en moest ik afgelopen donderdag ongesteld worden. Het leek er ook even op dat dit zou gebeuren aangezien ik die woensdag bruin bloed verloor. Het was nogal slijmerig dus ik ging ervanuit dat de ongesteldheid de dag erna (zoals gewoonlijk) zou doorzetten. Dit gebeurde echter niet. Nu veeg ik in vlagen bruin slijm af en tot nu toe 1x rood slijm. Toen dacht ik: "hé hé! Nu mag je wel komen ook!". Maar nee... de volgende keer naar de wc weer niks.. 
Wanneer zal ik weer testen? De laatste test heb ik donderdag gedaan en die was negatief.. 
Liefs. 
 
Hey dames, 
 
Zit beetje met iets, 
 
Donderdag menstruatie dag 13/2 woensdag bruin verlies gehad niet veel ook geen slijm achtig.  Dag erna en vrijdag met na grote wc geweest te zijn vers bloed ma niet veel niet de moeite(omdat ik moeilijk kan gaan) maar. Moet geen maandverband gebruiken niks want verlies nîis. Met afvegen heb ik paar dagen niks op wc papier gehad en zowel is het heel licht roze . Niet donker rood als anders. Heb 2 testen gedaan negatief mss ook nog te vroeg.
Het maakt je zo onzeker en gek ??
Maar dit kan ik niet aanzien als mijn menstruatie.
 
Groetjes xxxxxd
 
Hey ik zal nermaal donderdag mijn regels krijgen ik heb allen bruin bloed had smorgens en de rest van de dag niks en mijn regels heb ik nog altijd ni allen smorgens betje is da kans dat ik in verwachting ben of niet
 
Terug
Bovenaan