Menstruatie zet niet door

Ja zaterdag 5 mei NOD dus nog maar 2 dagen overtijd. Op de test was niets te zien, ook geen licht streepje wat je bij sommige leest. Ik doe donderdag misschien maar weer een test als het dan nog steeds zo is. 
 
Dat was bij mij precies het zelfde, mijn test was ook spierwit.. helaas kunnen we niks anders doen dan weer afwachten. ?
 
Hoi Katie..
Wat lief, dankjewel.
Zo onwerkelijk want normaal gesproken heb ik echt veel klachten voor de menstruatie en nu totaal niet. 
Vandaag is mijn NOD en had gister een klein beetje verlies. Maar de dagen ervoor veel meer roze/ bruin verlies. 
Probeer met ochtend urine te testen. Ik heb overigens ook gelezen dat veel vrouwen hun NOD nog negatief testen..
Ik duim voor je!!!
 
@FleurtjeRoos van die klachten is wel herkenbaar! Ik heb normaal al vanaf de eisprong last van pijnlijke borsten. Deze keer begon dat dus pas vanaf afgelopen zaterdag.. wel al vanaf afgelopen woensdag tot nu steekjes in m’n onderbuik en onderrug. Echt het gevoel alsof ik ongesteld ben. Maar dit heb ik dus al 6 dagen..
Mocht ik a.s. donderdag nog niet ongesteld zijn geworden doe ik denk ik ook weer een testje!
 
Terug
Bovenaan