Menstruatie zet niet door

Hoi 
Ik heb een vraag 
Voor mijn menstruatie heb ik geen innestelingsbloeding gehad ik was uitgerekent 27juni voor mijn nieuwe menstruatie ik kreeg dan ook effectief mijn menstruatie althans dat dacht ik 
Dag 1 27ste wat bruinverlies met afvegen 
Dag 2 28ste wat bruinverlies met afvegen 
Dag 3 29ste wat bruinverlies met afvegen en tot de avond aan tot nu niks meer 
Soms wel wat lichte krampjes maar niet om te zeggen zoals ik gewoonlijk heb tijdens mijn menstruatie 
Wat kan het zijn kan het een late innestelings bloeding zijn of moet ik gewoon mss wachten tot mijn menstruatie mss toch nog egt doorkomt 
Heb er zelf nog nooit last van gehad want als ik mijn menstruatie heb dan is het 1ste dag bruinverlies tot zelfs zelfde dag of dag er na drekt helderrood en heel veel heb het altijd heel hevig tot ongelofelijk veel pijn
En nu is het zoals ik zeg totaal anders dus zou willen weten wat het kan zijn 
Liefs 
 
Hej iedereen,
ik hoop dat iemand mij raad kan geven, maandag naar de genycholoog gegaan deze zij me dat mijn eiersprong net voorbij was. Donderdag heel licht roze bloed verloren enkel bij het toiletgaan en afvegen niet in mijn maandverband is nu zondag en heb nog steeds mijn regels niet helemaal doorgekregen. Gisteren 16/01 heb ik 2 testen gedaan 1was negatief de andere zag je heel licht een + maar nu twijfel ik zelf of het wel echt een + was heb de test deze morgend 17/01 weer opnieuw gedaan en deze was weer negatief. Dit maakt mij heel onzeker is er iets mis met mijn lichaam of heeft iemand dit ook meegemaakt? 


Groetjes Roosje bloem 
 
Hoi allemaal,
Wat een onzekerheid allemaal.. ik heb vanaf maandagavond al bruin en soms roze bloedverlies bij het afvegen. Meer dan wat ik op het wc-papiertje aantref is het niet.. Ik heb al 2 testen gedaan maar deze zijn beide negatief. In november zijn er operatief restjes van een miskraam weggehaald, sindsdien is er in de cyclussen die ik gehad heb altijd wel iets raars. Herkent iemand dit lange bruine bloedverlies na een miskraam? En kan het zijn dat dit mijn menstruatie is of dat die niet meer komt?
 
Hallo allemaal, 
 
Ik zou het heel fijn vinden als iemand alle vraagtekens in mijn hoofd kan beantwoorden.. Die onzekerheid heb ik nu de afgelopen 2 weken ook... 
22 dec precies 1 week voor mijnNOD heb ik 3 dagen achter elkaar heel klein beetje bruin/roze afscheiding gehad, en 1 keer echt roze slijm met 1 druppel rood bloed en dat was het. Nu al 7 dagen overtijd en aantal testen gedaan maar alles is negatief... ik voel hier en daar wel iets bij me baarmoeder, en mijn borsten zijn wel opgezwollen. Ik voel me niet misselijk of iets in die richting. En normaal gesproken heb ik een wisselende cyclus van 28 tot 34 dagen maar ben wel elke maand netjes 4/5 dagen ongesteld???? 


Heeft Het nog zin om te testen... of moet ik er van uit gaan dat ik gwn deze maand heb overgeslagen??? 


ik word er zelf een beetje gek van??
 
groetjes Asena 
en nog beste wensen !! 
 
Terug
Bovenaan